ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      איך למכור מוצרי קוסמטיקה טיפוח עור ושיער באמזון?

      רשימת הבדיקות שלהלן מבטיחים לך כי המוצרים שלך עומדים במדיניות אמזון למכירת מוצרי קוסמטיקה. קוסמטיקה הם מוצרים אשר בדרך כלל משפשפים, מוזגים, מפזרים או מרוססים על הגוף לניקוי, לייפות או לשינוי מראה הגוף. קטגוריית הקוסמטיקה כוללת מוצרים כמו קרמים לעור, בשמים, שפתונים, לקים לציפורניים, קעקועים זמניים, איפור פנים ועיניים, שמפו, צבעי שיער, משחות שיניים ודאודורנטים.

      רשימת דרישות למוצרי קוסמטיקה

      אריזה

      1. יש לאטום את המוצר באריזה של היצרן המקורי.
      2. המוצר חייב להיות חדש ולא משומש.
      3. חייב להציג על הפריט בבירור קודים מזהים שהונחו על ידי היצרן או המפיץ ועל גבי האריזה, כגון קודי מטריצה, מספרי לוט או מספרים סידוריים.

      הדפסת פרטי מוצר

      יש לתייג תוויות קוסמטיקה ודפי פירוט באנגלית עם המידע הבא:

      • שם המוצר.
      • מטרת המוצר או השימוש בו (למשל ניקוי הגוף, הפחתת מראה קמטים, לחות העור).
      • כמות התוכן של הקוסמטיקה, מבחינת משקל, מידה, ספירה או שילוב (למשל 30 גרם, 5 מיליליטר, 10 כדורים, 5 קילוגרמים).
      • רשימת המרכיבים.
      • שם וכתובת היצרן, האריזה או המפיץ (הדבר אינו נדרש בדפי פירוט).
      • כל אזהרות הכרוכות בתווית.

      אסור לרשום על התוויות:

      • אסור לרשום כי המוצרים מרפאים, מקלים, מטפלים, או מונעים מחלה בבני אדם, אלא אם כן הצהרה זו אושרה על ידי ה-FDA והמוצר מסומן כקוסמטיקה וגם כתרופה.
      • אסור לרשום כי המוצר "מאושר על ידי ה- FDA" אם הם אינם מאושרים על ידי ה- FDA או להשתמש בלוגו של FDA.
      • אסור להדפיס "tester", "לא למכירה קמעונאית" או "לא מיועד למכירה חוזרת" – פריטים כאלה לא יימכרו באמזון.

      For more information, see the U.S. Food and Drug Administration's resources Summary of Labeling Requirements Cosmetics Labeling Claims, and Is It Really 'FDA Approved?', and Is It a Cosmetic, a Drug, or Both? (Or Is It Soap?).

      מוצרים ומרכיבים:

      1. אסור לרשום על מוצרי קוסמטיקה אישור של ה- FDA או בהתראת בטיחות (למידע נוסף ראו: Recalls, Market Withdrawals, & Safety Alerts).
      2. אסור למוצרי קוסמטיקה להכיל רכיבים אסורים (למידע נוסף ראו: Prohibited & Restricted Ingredients).
      3. מוצרים קוסמטיים חייבים להיות בטוחים לשימוש ואסור להיות מוצר שמינהל המזון והתרופות קבע כי FDA מציג סיכון בלתי סביר לפציעה או מחלה, כגון: – מוצרים המכילים מתילן גליקול, אשר בעת החימום משחררים פורמלדהיד באוויר (למידע נוסף, ראה: מוצרים להחלקת שיער שמשחררים פורמלדהיד כשהם מחוממים, Hair-Smoothing Products That Release Formaldehyde When Heated) – ריס קבוע וצביעת גבות (למידע נוסף ראו: השתמש בבטיחות קוסמטיקה לעיניים Use Eye Cosmetics Safely) – איפור עיניים המכיל Kohl, Kajal, Al-Kahal, או Surma (למידע נוסף, ראה השתמש בקוסמטיקה לעיניים בבטחה Use Eye Cosmetics Safely) – קרמים לעור המכילים כספית (למידע נוסף ראו: הרעלת כספית הקשורה למוצרי עור Mercury Poisoning Linked to Skin Products) – מוצרי חינה שתוכננו או משווקים לקישוט גוף או כל גירסא אחרת של יישום עור ישיר (למידע נוסף ראו: בטיחות קוסמטיקה שאלות ותשובות: קעקועים ואיפור קבוע Cosmetics Safety Q&A: Tattoos and Permanent Makeup).
      4. אסור לקוסמטיקה לדרוש מרשם או פיקוח או הכוונה של איש מקצוע רפואי לשימושם.
      5. אסור לקוסמטיקה להכיל חומרים מבוקרים, כגון: – כל מה שרשום בסעיפים I, II, III, IV או V לחוק חומרים מבוקרים (למידע נוסף ראה: לוחות זמנים של חומרים מבוקרים Schedules of Controlled Substances) – כימיקלים "רשימה I" או נגזרותיהם כמוגדר על ידי המינהל לאכיפת תרופות (DEA) (למידע נוסף, ראה: רשימת I ו-List II Chemicals List I and List II Chemicals).
      6. אסור לקוסמטיקה להכיל חרוזי מיקרו מפלסטיק (למידע נוסף, ראה: חוק המים ללא מיקרוגל: שאלות נפוצות The Microbead-Free Waters Act: FAQs).
      7. על מנת להימכר לקליפורניה וניו יורק, אסור למניעת נפט, דיאודורנטים וספריי שיער להכיל מזהמי אוויר רעילים (למידע נוסף, ראו אכיפת מוצרי הצריכה במועצת הצריכה בקליפורניה ובמחלקת שימור הסביבה של ניו יורק California Air Resources Board Consumer Products Enforcement and New York Department of Environmental Conservation).
      8. קוסמטיקה חייבת לציית למדיניות אמזון, כולל:
        • אסור למכור מוצרי קוסמטיקה המכילים רכיבים שמקורם בכרישים, לווייתנים, דולפינים או נקבים.
        • אסור למכור מוצרי קוסמטיקה המכילים יותר מ-12% מי חמצן.
        • אי אפשר למכור קוסמטיקה המכילה אצטון, כמו מסיר לק, בנפחים של יותר מ-16 גרם בסך הכל.
        • אסור למכור מגהצים מסתובבים של InStyler.
        • אסור למכור מוצרי קוסמטיקה של קלייר.

      מוצרים אסורים למכירה באמזון

      1. עדשות מגע מתקנות וקוסמטיות.
      2. לאטיס – Latisse.
      3. אובאגי נו-דרם סאנדרדר Obagi Nu-Derm Sunfader.
      4. אובאגי נו-דרם ברור Obagi Nu-Derm Clear.
      5. אובאג'י נו-דרם בלנדר Obagi Nu-Derm Blender.
      6. מתחם תאורת עור Obagi Elastiderm Decolletage.
      7. קרם לילה C Obapy C-Therapy.
      8. סרום מבהיר מערכת Obagi RX.
      9. מוצרים המכילים מינוקסידיל העולה על 5%.
      10. ביטיונול (Bithionol).
      11. פיתרון החלקה מקצועי לפיצוח אקאי ברזילאי.
      12. כלורופורם.
      13. סליצילנילידים הלוגניים.
      14. מתילן כלוריד.
      15. ויניל כלוריד במוצרי תרסיס.
      16. קומפלקסים המכילים זירקוניום במוצרי תרסיס.
      17. שמן posing לסינתול, סינטרול או סתול.

      מקורות מידע נוספים:

      מסד נתונים שניתן לחפש בו, אשר עשוי לעזור בבחינת קביעת הקוסמטיקה כולל מרכיבים אסורים: https://www.legitscript.com/

      במהלך פתיחת החשבון אמזון ידרשו גם חלק מהמסמכים האלה וזאת ההודעה:

      "If you are applying as the re-seller/distributor please submit an invoice from the manufacturer and ensure that the documentation you submit meets the following requirements, as applicable:

      • Invoices must be dated within the last 180 days or reflect the delivery or purchase of products within the last 180 days.
      • Invoices must show proof of at least 10 units for the brand you are applying for.
      • All documents must be valid and unexpired.
      • All documents must be clear and legible. No information other than pricing may be redacted.
      • All documents must include your name and address, as listed within your selling account.
      • All documents must include the issuer’s name and contact information (e.g., phone number, address, e-mail, website, etc.).

      In addition to the invoice, please submit either a Certificate of Analysis (COA), Good Manufacturing Practices (GMP) certificate or a proof of FDA registration from the manufacturer.

      If you choose to submit a Certificate of Analysis from the manufacturer, Please make sure these documents contain the following information:

      • Dated within the last 240 days.
      • Includes the manufacturer’s name and contact information.
      • Includes lot number & ingredients.
      • Includes manufacturer’s signature.
      • Must be in English or the marketplace’s local language.
      • If you choose to submit a Good Manufacturing Practice Certificate from the manufacturer, Please make sure these documents contain the following information:
      • Unexpired date.
      • Includes the name & address of seller.
      • Documents must contain your name and contact information for your business (e.g., address, phone number, email or website).
      • Includes registration number.
      • Must be in English or the marketplace’s local language.

      If you choose to submit a proof of FDA registration, Please make sure these document contain the following information:

      • Proof of a screenshot from the FDA website
      • Includes the manufacturer’s name and contact information.
      • Valid FDA registration number
      • Must be in English or the marketplace’s local language.

      We understand that meeting the requirements for a restricted brand can be challenging, so please feel free to reach out to us if you have any questions regarding what is needed for approval."

      על החשבונית לכלול את השם, הכתובת, מספר הטלפון ואתר האינטרנט. שם החברה שלך אמור להופיע כמו שהוא בחשבון המוכר של אמזון שלך. הכתובת צריכה להיות זהה לזו שבחשבונית.

      מסמכים נוספים שידרשו במהלך הקמת הפריטים:

      • GMP
      • Lab 1 Accreditation_AMINOLAB LAB.pdf
      • Lab 2 Accreditation_SYSTEM LAB.pdf
      • technical spesification.doc

      תווית לקופסת קוסמטיקה

      למדבקה יש היבט חשוב בשיווק מוצר קוסמטי או אישי. המדבקה משמשת כדי לעזור ליידע את הצרכנים על השימוש המיועד של המוצר ועל כל האזהרות הקשורות אליו, מרכיביו וכמות התכולה נטו, ומקום הייצור או ההפצה שלו.

      ה-FDA מסדיר את התיוג הקוסמטי בסמכותו של חוק המזון, התרופות והקוסמטיקה (FD&C Act) וחוק האריזה וההתייג הוגן (FPLA). חוקים אלה ותקנותיהם הקשורות נועדו להגן על צרכנים מפני סכנות בריאותיות ומנהגים מתעתעים ולסייע לצרכנים לקבל החלטות מושכלות אודות מוצרי הטיפול האישי שהם רוכשים.

      https://www.fda.gov/cosmetics/voluntary-cosmetic-registration-program

      כחלק מהאיסור על מידע כוזב או מטעה, אסור לתייג או לפרסם שום קוסמטיקה עם הצהרות המציעות כי ה-FDA אישר את המוצר. זה תקף גם אם מפעל הייצור רשום או שהמוצר מוגש עם תוכנית ההרשמה הקוסמטית של ה- FDA. כל מידע התיוג הנדרש על פי החוק או התקנות האמריקניים חייב להיות באנגלית. היוצא מן הכלל היחיד לכלל זה הוא למוצרים שמופצים אך ורק בשטח אמריקני בו שפה אחרת שולטת, כמו פורטו ריקו.

      מה חשוב להיות על התווית?

      על התווית הראשית (PDP) אשר ככל הנראה מוצגת או נבחנת בתנאים המקובלים של תצוגה למכירה. זה על המכל החיצוני שהוא בדרך כלל קופסה, קרטון מתקפל, עטיפה וכו'. המחזיק את המכולה הפנימית (הבקבוק). אם אין קופסה, ה-PDP ממוקם על הבקבוק המחזיק את המוצר הקוסמטי.

      שטח ה-PDP מיועד לקופסה מלבנית בצד שלם אחד, בקופסה 40% מהגובה x היקף, ולכל צורה אחרת של מיכל 40% משטח המכולה הכולל, למעט החלק העליון, התחתון, הצוואר, הכתף והשוליים. ישנן דרישות ספציפיות לצורת קביעת המידע הנדרש, כולל תצוגת לוח, גודל פאנל, סגנון וגודל אותיות, ניגודי רקע ועיצובי טשטוש. הדרישות ל-PDP הן:

      Identity statement

      הצהרת זהות, המציינת את אופיו ושימושו של המוצר הקוסמטי, באמצעות השם הנפוץ או הרגיל, שם תיאורי, שם דמיוני שהקונה מבין, או איור.

      Net quantity

      הצהרה מדויקת של כמות התוכן נטו, מבחינת משקל, מידה, ספירה מספרית או שילוב של ספירה מספרית ומשקל או מידה.

      740.10 Warning

      אם המוצר הקוסמטי מכיל רכיב שלא הושגה בו הוכחה נאותה לבטיחות, יש להניח אזהרה על ה- PDP כמו:

      "Warning —The safety of this product has not been determined".

      הערה: אם יש חבילה חיצונית ופנימית, identity statement, net quantity and 740.10 warning עוברים תמיד על החבילה החיצונית ואילו על החבילה הפנימית נדרשת רק הצהרת זהות.

      Information Panel (IP)

      לוח המידע (IP) של התווית מתייחס לפאנל שאינו ה-PDP שיכול להכיל מידע אודות התווית במקום בו הצרכן עשוי לראות אותו. הדרישות ל-IP הן:

      שם ומקום העסק: זה יכול להיות היצרן, האריזה או המפיץ.

      :Distributor statement

      אם השם והכתובת אינם של היצרן, התווית חייבת לומר –

      "Manufactured for" or "Distributed by".

      Warning and caution statements

      אלו חייבים להיות בולטים. חוק FD&C Act and related regulations הנוגעות אליו מפרטות הצהרות אזהרה וזהירות הקשורות למוצרים ספציפיים. בנוסף, מוצרי קוסמטיקה שעלולים להיות מסוכנים לצרכנים חייבים לשאת אזהרות תוויות מתאימות. קוסמטיקה דליקה כמו אירוסולים הם דוגמא למוצרים הדורשים אזהרות ספציפיות.

      עובדות מהותיות: אי גילוי עובדות מהותיות הוא סוג אחד של תיוג מטעה ולכן גורם למוצר לא נכון. דוגמה לכך היא הוראות לשימוש בטוח אם למוצר קוסמטי יש פוטנציאל לשימוש לרעה.

      Ingredient declaration:

      המרכיבים יופיעו בבולטות כזו שתביא אותה לקריאה ולהבנה על ידי אנשים רגילים בתנאי קנייה רגילים. ההצהרה תופיע על כל לוח מידע מתאים באותיות שלא יפחתו FONT 16 מבלי לטשטש מידע. בהיעדר מקום מספיק להצהרה כזו על האריזה, או במקום בו היצרן או המפיץ מבקש להשתמש בקופסה, ההצהרה עשויה להופיע בתווית מודבקת היטב, או כרטיס.

      שם המרכיב: השתמש בשם שקבע הממונה כמפורט בסעיף 701.30 שהוא בדרך כלל שם ה-INCI. בהיעדר שם INCI, תוכל להשתמש גם בשם שניתן ב United States Pharmacopeia, National Formulary , Food Chemical Codex, ב- USAN ובמילון USP של שמות התרופות.

      Ingredient listing:

      יש לרשום את המרכיבים בסדר יורד של דומיננטיות. חריגים הם רכיבים פעילים לתרופות, רכיבים בריכוז של פחות מ -1% ותוספות צבעוניות. ניתן להכריז על תרכובות ריח וטעם בסדר יורד של דומיננטיות כ"ניחוח "ו"טעם". אם תרכובת ניחוח משמשת גם כטעם, יש להכריז עליו כ"טעם וניחוח". אחוזי ריכוז נחוצים רק למרכיבים פרמצבטיים פעילים (API) כמו למשל חומצה סליצילית, טיטניום דו חמצני ותחמוצת אבץ.

      למידע מפורט יותר הכולל תיוג של מבחר מוצרים, קווי צל ממותגים, רכיבים סודיים מסחריים, קוסמטיקה ותיוג רכיבים מחוץ לאריזה אנא בדוק את: FDA website

      להלן מסמכים נוספים להורדה:

      לשאלות נוספות, איך לפתוח חנות ולמכור מוצר קוסמטיקה באמזון ובארה"ב

      ניתן לפנות אלינו בטלפון: 03-5642244

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        אביזרים שונים

        ביגוד

        מוצרי רכב

        מוצרי תינוקות

        יוֹפִי וקוסמטיקה

        ספרים

        מצלמות

        טלפונים סלולריים ואביזרים

        מטבעות אספנות

        מוצרי אלקטרוניקה

        אומנות

        מזון

        בריאות

        בית וגן

        תעשייה

        מכשירי חשמל

        כלי נגינה

        מוצרי משרד

        מוצרים לחיות מחמד

        ספורט

        כלים לבית

        צעצועים ומשחקים

        שעונים

        בניית אתר בעיצוב אישי בניית אתר בעיצוב אישי