ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      חשיבות הצילום לסוחרים באמזון

      הצעד הראשון והמשמעותי שעלינו לחשוב עליו בזמן שאנחנו מעלים את המוצר שלנו לאמזון, הוא בניית ליסט טוב ומדויק. יש לכך חשיבות לא רק במובן האמנותי אלא גם בהיבט השיווקי והפרסומי של המוצר שלנו. במגרש המשחקים של אמזון כאשר כל הסוחרים מתחרים על לב לקוחותיהם באמצעות ריבועי תמונות, והתמונות הן הדבר הראשון שתופס את עיני הלקוח וגורם לו לבחור במוצר שלכם על-פני אלפי אחרים, זה קריטי לבלוט, לשדר איכות ולבדל את המוצר שלכם מהמתחרים הנוספים.

      המצלמה לבדה לא יוצרת תמונות מנצחות, חשוב לבחור צלם מנוסה, עם יכולת גבוהה בריטוש ועיבוד, עם הידע והאפשרויות למקסם את נראות המוצר ולייצר עבורכם תמונות איכותיות שיהוו את חלון הראווה של המוצר שלכם. מלבד איכות התמונות, בניית השפה הגרפית תוך עיצוב תמונות אינפורמטיביות, ממותגות ומושכות זוהי הדרך החזקה ביותר להתבלט עוד יותר מעל התחרות הגדולה באמזון. גרפיקה יכולה לשמש כמקפצה מבחינה ויזואלית לליסט, עיצוב טוב והומוגני ישפר את הנראות הכללית, יאפשר ללקוחות להבין טוב יותר מה הם עומדים לרכוש ויציג את המותג בצורה מכובדת יותר, משכנעת ו'מוכרת' יותר.

      עלינו לנצל בחוכמה את כמות הצילומים שאמזון נותנת לנו תוך מתן דגש ליתרונות המוצר, פרקטיקה, צילומי תקריב, מידע טכני, תמונות אווירה ואופן השימוש. משמעות הצילומים והנראות הכללית של הליסט יכולה להשפיע רבות על חשיפת המוצר, כמות ההקלקות לעמוד וכמובן כמות המכירות. לכן כדאי לקחת בחשבון כל פרט ולהתייחס ברצינות לשאלה האם הלקוחות יבינו דרך התמונות מה הם קונים בדיוק.

      אמזון מאפשרת לסוחרים להציג עד 9 תמונות בליסט הראשי של כל מוצר:

      בתמונה הראשית כדאי להציג את המוצר בזוית המאפשרת להבין בצורה הטובה ביותר מה אנחנו מוכרים. בדר"כ קיימים כמה דגשים ויתרונות בכל מוצר, בחרו את החשובים ביותר. התמונה צריכה למשוך את הגולשים להיכנס לעמוד, לכן הקפידו בבחירה נכונה של זווית צילום ואופן הצגת המוצר.

      תמונות טכניות: הצגת המוצר שלנו בצורה אינפורמטיבית לקונה הפוטנציאלי. עלינו להעביר מסר ברור בעזרת הצילומים על כל יתרונות המוצר, ניתן גם להציג זוויות שונות להבנה טובה יותר.

      צילומי תקריב (קלוז-אפ): יאפשרו למקד את הלקוחות על החומר ממנו עשוי המוצר והטקסטורה, הצגת האריזה או מוצרים נלווים נוספים כולל מידע אינפוגרפי שיעזור להבין טוב יותר פרטים טכניים (על סוג החומר, משקל, גודל וכו׳).

      תמונות אווירה: אלה מאפשרות לשווק את המוצר בצורה משכנעת יותר. להעביר חוויה, לספר סיפור ולהציג מידע מדויק לקהל היעד.

      ככל שנדע יותר פרטים על קהל היעד שלנו מעמד המכירה יהיה קל יותר, ולבסוף נציג את המוצר כחלק מחוויה (חווית השימוש/האווירה) שתעזור לגרום לקונה הפוטנציאלי להשתכנע עוד יותר שהוא רוצה לקנות דווקא את המוצר שלנו.

      הכותב: תומר בורמד, צלם מוצר – מתמחה בצילומים לסוחרים באמזון.

      https://www.tomerburmad.com/amazon

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        אביזרים שונים

        ביגוד

        מוצרי רכב

        מוצרי תינוקות

        יוֹפִי וקוסמטיקה

        ספרים

        מצלמות

        טלפונים סלולריים ואביזרים

        מטבעות אספנות

        מוצרי אלקטרוניקה

        אומנות

        מזון

        בריאות

        בית וגן

        תעשייה

        מכשירי חשמל

        כלי נגינה

        מוצרי משרד

        מוצרים לחיות מחמד

        ספורט

        כלים לבית

        צעצועים ומשחקים

        שעונים

        בניית אתר בעיצוב אישי בניית אתר בעיצוב אישי