ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      איך למכור מוצרי קוסמטיקה טיפוח עור ושיער באמזון?

      רשימת הבדיקות שלהלן מבטיחים לך כי המוצרים שלך עומדים במדיניות אמזון למכירת מוצרי קוסמטיקה. קוסמטיקה הם מוצרים אשר בדרך כלל משפשפים, מוזגים, מפזרים או מרוססים על הגוף לניקוי, לייפות או לשינוי מראה הגוף. קטגוריית הקוסמטיקה כוללת מוצרים כמו קרמים לעור, בשמים, שפתונים, לקים לציפורניים, קעקועים זמניים, איפור פנים ועיניים, שמפו, צבעי שיער, משחות שיניים ודאודורנטים.

      רשימת דרישות למוצרי קוסמטיקה

      אריזה

      1. יש לאטום את המוצר באריזה של היצרן המקורי.
      2. המוצר חייב להיות חדש ולא משומש.
      3. חייב להציג על הפריט בבירור קודים מזהים שהונחו על ידי היצרן או המפיץ ועל גבי האריזה, כגון קודי מטריצה, מספרי לוט או מספרים סידוריים.

      הדפסת פרטי מוצר

      יש לתייג תוויות קוסמטיקה ודפי פירוט באנגלית עם המידע הבא:

      • שם המוצר.
      • מטרת המוצר או השימוש בו (למשל ניקוי הגוף, הפחתת מראה קמטים, לחות העור).
      • כמות התוכן של הקוסמטיקה, מבחינת משקל, מידה, ספירה או שילוב (למשל 30 גרם, 5 מיליליטר, 10 כדורים, 5 קילוגרמים).
      • רשימת המרכיבים.
      • שם וכתובת היצרן, האריזה או המפיץ (הדבר אינו נדרש בדפי פירוט).
      • כל אזהרות הכרוכות בתווית.

      אסור לרשום על התוויות:

      • אסור לרשום כי המוצרים מרפאים, מקלים, מטפלים, או מונעים מחלה בבני אדם, אלא אם כן הצהרה זו אושרה על ידי ה-FDA והמוצר מסומן כקוסמטיקה וגם כתרופה.
      • אסור לרשום כי המוצר "מאושר על ידי ה- FDA" אם הם אינם מאושרים על ידי ה- FDA או להשתמש בלוגו של FDA.
      • אסור להדפיס "tester", "לא למכירה קמעונאית" או "לא מיועד למכירה חוזרת" – פריטים כאלה לא יימכרו באמזון.

      For more information, see the U.S. Food and Drug Administration's resources Summary of Labeling Requirements Cosmetics Labeling Claims, and Is It Really 'FDA Approved?', and Is It a Cosmetic, a Drug, or Both? (Or Is It Soap?).

      מוצרים ומרכיבים:

      1. אסור לרשום על מוצרי קוסמטיקה אישור של ה- FDA או בהתראת בטיחות (למידע נוסף ראו: Recalls, Market Withdrawals, & Safety Alerts).
      2. אסור למוצרי קוסמטיקה להכיל רכיבים אסורים (למידע נוסף ראו: Prohibited & Restricted Ingredients).
      3. מוצרים קוסמטיים חייבים להיות בטוחים לשימוש ואסור להיות מוצר שמינהל המזון והתרופות קבע כי FDA מציג סיכון בלתי סביר לפציעה או מחלה, כגון: – מוצרים המכילים מתילן גליקול, אשר בעת החימום משחררים פורמלדהיד באוויר (למידע נוסף, ראה: מוצרים להחלקת שיער שמשחררים פורמלדהיד כשהם מחוממים, Hair-Smoothing Products That Release Formaldehyde When Heated) – ריס קבוע וצביעת גבות (למידע נוסף ראו: השתמש בבטיחות קוסמטיקה לעיניים Use Eye Cosmetics Safely) – איפור עיניים המכיל Kohl, Kajal, Al-Kahal, או Surma (למידע נוסף, ראה השתמש בקוסמטיקה לעיניים בבטחה Use Eye Cosmetics Safely) – קרמים לעור המכילים כספית (למידע נוסף ראו: הרעלת כספית הקשורה למוצרי עור Mercury Poisoning Linked to Skin Products) – מוצרי חינה שתוכננו או משווקים לקישוט גוף או כל גירסא אחרת של יישום עור ישיר (למידע נוסף ראו: בטיחות קוסמטיקה שאלות ותשובות: קעקועים ואיפור קבוע Cosmetics Safety Q&A: Tattoos and Permanent Makeup).
      4. אסור לקוסמטיקה לדרוש מרשם או פיקוח או הכוונה של איש מקצוע רפואי לשימושם.
      5. אסור לקוסמטיקה להכיל חומרים מבוקרים, כגון: – כל מה שרשום בסעיפים I, II, III, IV או V לחוק חומרים מבוקרים (למידע נוסף ראה: לוחות זמנים של חומרים מבוקרים Schedules of Controlled Substances) – כימיקלים "רשימה I" או נגזרותיהם כמוגדר על ידי המינהל לאכיפת תרופות (DEA) (למידע נוסף, ראה: רשימת I ו-List II Chemicals List I and List II Chemicals).
      6. אסור לקוסמטיקה להכיל חרוזי מיקרו מפלסטיק (למידע נוסף, ראה: חוק המים ללא מיקרוגל: שאלות נפוצות The Microbead-Free Waters Act: FAQs).
      7. על מנת להימכר לקליפורניה וניו יורק, אסור למניעת נפט, דיאודורנטים וספריי שיער להכיל מזהמי אוויר רעילים (למידע נוסף, ראו אכיפת מוצרי הצריכה במועצת הצריכה בקליפורניה ובמחלקת שימור הסביבה של ניו יורק California Air Resources Board Consumer Products Enforcement and New York Department of Environmental Conservation).
      8. קוסמטיקה חייבת לציית למדיניות אמזון, כולל:
        • אסור למכור מוצרי קוסמטיקה המכילים רכיבים שמקורם בכרישים, לווייתנים, דולפינים או נקבים.
        • אסור למכור מוצרי קוסמטיקה המכילים יותר מ-12% מי חמצן.
        • אי אפשר למכור קוסמטיקה המכילה אצטון, כמו מסיר לק, בנפחים של יותר מ-16 גרם בסך הכל.
        • אסור למכור מגהצים מסתובבים של InStyler.
        • אסור למכור מוצרי קוסמטיקה של קלייר.

      מוצרים אסורים למכירה באמזון

      1. עדשות מגע מתקנות וקוסמטיות.
      2. לאטיס – Latisse.
      3. אובאגי נו-דרם סאנדרדר Obagi Nu-Derm Sunfader.
      4. אובאגי נו-דרם ברור Obagi Nu-Derm Clear.
      5. אובאג'י נו-דרם בלנדר Obagi Nu-Derm Blender.
      6. מתחם תאורת עור Obagi Elastiderm Decolletage.
      7. קרם לילה C Obapy C-Therapy.
      8. סרום מבהיר מערכת Obagi RX.
      9. מוצרים המכילים מינוקסידיל העולה על 5%.
      10. ביטיונול (Bithionol).
      11. פיתרון החלקה מקצועי לפיצוח אקאי ברזילאי.
      12. כלורופורם.
      13. סליצילנילידים הלוגניים.
      14. מתילן כלוריד.
      15. ויניל כלוריד במוצרי תרסיס.
      16. קומפלקסים המכילים זירקוניום במוצרי תרסיס.
      17. שמן posing לסינתול, סינטרול או סתול.

      מקורות מידע נוספים:

      מסד נתונים שניתן לחפש בו, אשר עשוי לעזור בבחינת קביעת הקוסמטיקה כולל מרכיבים אסורים: https://www.legitscript.com/

      במהלך פתיחת החשבון אמזון ידרשו גם חלק מהמסמכים האלה וזאת ההודעה:

      "If you are applying as the re-seller/distributor please submit an invoice from the manufacturer and ensure that the documentation you submit meets the following requirements, as applicable:

      • Invoices must be dated within the last 180 days or reflect the delivery or purchase of products within the last 180 days.
      • Invoices must show proof of at least 10 units for the brand you are applying for.
      • All documents must be valid and unexpired.
      • All documents must be clear and legible. No information other than pricing may be redacted.
      • All documents must include your name and address, as listed within your selling account.
      • All documents must include the issuer’s name and contact information (e.g., phone number, address, e-mail, website, etc.).

      In addition to the invoice, please submit either a Certificate of Analysis (COA), Good Manufacturing Practices (GMP) certificate or a proof of FDA registration from the manufacturer.

      If you choose to submit a Certificate of Analysis from the manufacturer, Please make sure these documents contain the following information:

      • Dated within the last 240 days.
      • Includes the manufacturer’s name and contact information.
      • Includes lot number & ingredients.
      • Includes manufacturer’s signature.
      • Must be in English or the marketplace’s local language.
      • If you choose to submit a Good Manufacturing Practice Certificate from the manufacturer, Please make sure these documents contain the following information:
      • Unexpired date.
      • Includes the name & address of seller.
      • Documents must contain your name and contact information for your business (e.g., address, phone number, email or website).
      • Includes registration number.
      • Must be in English or the marketplace’s local language.

      If you choose to submit a proof of FDA registration, Please make sure these document contain the following information:

      • Proof of a screenshot from the FDA website
      • Includes the manufacturer’s name and contact information.
      • Valid FDA registration number
      • Must be in English or the marketplace’s local language.

      We understand that meeting the requirements for a restricted brand can be challenging, so please feel free to reach out to us if you have any questions regarding what is needed for approval."

      על החשבונית לכלול את השם, הכתובת, מספר הטלפון ואתר האינטרנט. שם החברה שלך אמור להופיע כמו שהוא בחשבון המוכר של אמזון שלך. הכתובת צריכה להיות זהה לזו שבחשבונית.

      מסמכים נוספים שידרשו במהלך הקמת הפריטים:

      • GMP
      • Lab 1 Accreditation_AMINOLAB LAB.pdf
      • Lab 2 Accreditation_SYSTEM LAB.pdf
      • technical spesification.doc

      תווית לקופסת קוסמטיקה

      למדבקה יש היבט חשוב בשיווק מוצר קוסמטי או אישי. המדבקה משמשת כדי לעזור ליידע את הצרכנים על השימוש המיועד של המוצר ועל כל האזהרות הקשורות אליו, מרכיביו וכמות התכולה נטו, ומקום הייצור או ההפצה שלו.

      ה-FDA מסדיר את התיוג הקוסמטי בסמכותו של חוק המזון, התרופות והקוסמטיקה (FD&C Act) וחוק האריזה וההתייג הוגן (FPLA). חוקים אלה ותקנותיהם הקשורות נועדו להגן על צרכנים מפני סכנות בריאותיות ומנהגים מתעתעים ולסייע לצרכנים לקבל החלטות מושכלות אודות מוצרי הטיפול האישי שהם רוכשים.

      https://www.fda.gov/cosmetics/voluntary-cosmetic-registration-program

      כחלק מהאיסור על מידע כוזב או מטעה, אסור לתייג או לפרסם שום קוסמטיקה עם הצהרות המציעות כי ה-FDA אישר את המוצר. זה תקף גם אם מפעל הייצור רשום או שהמוצר מוגש עם תוכנית ההרשמה הקוסמטית של ה- FDA. כל מידע התיוג הנדרש על פי החוק או התקנות האמריקניים חייב להיות באנגלית. היוצא מן הכלל היחיד לכלל זה הוא למוצרים שמופצים אך ורק בשטח אמריקני בו שפה אחרת שולטת, כמו פורטו ריקו.

      מה חשוב להיות על התווית?

      על התווית הראשית (PDP) אשר ככל הנראה מוצגת או נבחנת בתנאים המקובלים של תצוגה למכירה. זה על המכל החיצוני שהוא בדרך כלל קופסה, קרטון מתקפל, עטיפה וכו'. המחזיק את המכולה הפנימית (הבקבוק). אם אין קופסה, ה-PDP ממוקם על הבקבוק המחזיק את המוצר הקוסמטי.

      שטח ה-PDP מיועד לקופסה מלבנית בצד שלם אחד, בקופסה 40% מהגובה x היקף, ולכל צורה אחרת של מיכל 40% משטח המכולה הכולל, למעט החלק העליון, התחתון, הצוואר, הכתף והשוליים. ישנן דרישות ספציפיות לצורת קביעת המידע הנדרש, כולל תצוגת לוח, גודל פאנל, סגנון וגודל אותיות, ניגודי רקע ועיצובי טשטוש. הדרישות ל-PDP הן:

      Identity statement

      הצהרת זהות, המציינת את אופיו ושימושו של המוצר הקוסמטי, באמצעות השם הנפוץ או הרגיל, שם תיאורי, שם דמיוני שהקונה מבין, או איור.

      Net quantity

      הצהרה מדויקת של כמות התוכן נטו, מבחינת משקל, מידה, ספירה מספרית או שילוב של ספירה מספרית ומשקל או מידה.

      740.10 Warning

      אם המוצר הקוסמטי מכיל רכיב שלא הושגה בו הוכחה נאותה לבטיחות, יש להניח אזהרה על ה- PDP כמו:

      "Warning —The safety of this product has not been determined".

      הערה: אם יש חבילה חיצונית ופנימית, identity statement, net quantity and 740.10 warning עוברים תמיד על החבילה החיצונית ואילו על החבילה הפנימית נדרשת רק הצהרת זהות.

      Information Panel (IP)

      לוח המידע (IP) של התווית מתייחס לפאנל שאינו ה-PDP שיכול להכיל מידע אודות התווית במקום בו הצרכן עשוי לראות אותו. הדרישות ל-IP הן:

      שם ומקום העסק: זה יכול להיות היצרן, האריזה או המפיץ.

      :Distributor statement

      אם השם והכתובת אינם של היצרן, התווית חייבת לומר –

      "Manufactured for" or "Distributed by".

      Warning and caution statements

      אלו חייבים להיות בולטים. חוק FD&C Act and related regulations הנוגעות אליו מפרטות הצהרות אזהרה וזהירות הקשורות למוצרים ספציפיים. בנוסף, מוצרי קוסמטיקה שעלולים להיות מסוכנים לצרכנים חייבים לשאת אזהרות תוויות מתאימות. קוסמטיקה דליקה כמו אירוסולים הם דוגמא למוצרים הדורשים אזהרות ספציפיות.

      עובדות מהותיות: אי גילוי עובדות מהותיות הוא סוג אחד של תיוג מטעה ולכן גורם למוצר לא נכון. דוגמה לכך היא הוראות לשימוש בטוח אם למוצר קוסמטי יש פוטנציאל לשימוש לרעה.

      Ingredient declaration:

      המרכיבים יופיעו בבולטות כזו שתביא אותה לקריאה ולהבנה על ידי אנשים רגילים בתנאי קנייה רגילים. ההצהרה תופיע על כל לוח מידע מתאים באותיות שלא יפחתו FONT 16 מבלי לטשטש מידע. בהיעדר מקום מספיק להצהרה כזו על האריזה, או במקום בו היצרן או המפיץ מבקש להשתמש בקופסה, ההצהרה עשויה להופיע בתווית מודבקת היטב, או כרטיס.

      שם המרכיב: השתמש בשם שקבע הממונה כמפורט בסעיף 701.30 שהוא בדרך כלל שם ה-INCI. בהיעדר שם INCI, תוכל להשתמש גם בשם שניתן ב United States Pharmacopeia, National Formulary , Food Chemical Codex, ב- USAN ובמילון USP של שמות התרופות.

      Ingredient listing:

      יש לרשום את המרכיבים בסדר יורד של דומיננטיות. חריגים הם רכיבים פעילים לתרופות, רכיבים בריכוז של פחות מ -1% ותוספות צבעוניות. ניתן להכריז על תרכובות ריח וטעם בסדר יורד של דומיננטיות כ"ניחוח "ו"טעם". אם תרכובת ניחוח משמשת גם כטעם, יש להכריז עליו כ"טעם וניחוח". אחוזי ריכוז נחוצים רק למרכיבים פרמצבטיים פעילים (API) כמו למשל חומצה סליצילית, טיטניום דו חמצני ותחמוצת אבץ.

      למידע מפורט יותר הכולל תיוג של מבחר מוצרים, קווי צל ממותגים, רכיבים סודיים מסחריים, קוסמטיקה ותיוג רכיבים מחוץ לאריזה אנא בדוק את: FDA website

      להלן מסמכים נוספים להורדה:

      לשאלות נוספות, איך לפתוח חנות ולמכור מוצר קוסמטיקה באמזון ובארה"ב

      ניתן לפנות אלינו בטלפון: 03-5642244

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        מכירת בגדים באמזון

        מכירת בגדים באמזון

        אמזון ידועה כיעד קמעונאי של מוצרים לבית, ספרים, מוצרי אלקטרוניקה, ובעצם כמעט כל דבר אחר. אם אתה צריך משהו תוך מספר ימים - או אפילו שעות - אתה יכול להשיג אותו מאמזון. אבל בעבר, הצרכנים לא הסתגלו במהירות לקניות של ביגוד יוקרתי או ממותג באמזון כפי שהם הסתגלו, למשל, סוללות ומגבות רחצה. תעשיית האופנה איחרה להופיע לראשונה באמזון - עד עכשיו. על פי דו"ח מגמות הצרכנים האחרון של Jungle Scout 39% מהצרכנים בארה"ב קונים בגדים באמזון (אפילו במהלך מגיפת COVID-19). אז איך תעשיית האופנה משתנה בשנת 2022? מה יהיו אלה. משמעות השינויים עבור קמעונאים גדולים, מוכרי אמזון צד שלישי ואמזון עצמה? נסקור כמה גורמים המניעים כיום שינוי משמעותי בתעשיית האופנה:
        • התפיסה המשתנת של הצרכנים לגבי אמזון - במיוחד במהלך COVID-19
        • השותפות של אמזון עם ביג פאשן
        • כיצד למכור בגדים באמזון, עם אסטרטגיות מותג לשנת 2021-2022
        אמזון ואופנה בשנת 2021 בעוד שהתנאים הכלכליים העולמיים הפילו קמעונאי בגדים רבים מאז החלה מגיפת COVID-19, הצרכנים עדיין קונים בגדים. למסחר אלקטרוני יש יתרון בכלכלת הסגר, ואמזון בפרט הציעה לצרכנים את הגישה למוצרים שהם לא יכולים לקנות בחנויות, ויצרה תלות חזקה יותר באמזון מאי פעם.
        • כ-83% מהצרכנים בארה"ב קנו באמזון, ו-34% עושים זאת מדי שבוע.
        • מבין הצרכנים שלא קונים באמזון, רק 8% אמרו שזה בגלל שבאמזון אין את המותג שהם מחפשים.
        • 31% מהצרכנים בארה"ב אמרו שהם מתכננים לקנות בגדים באמזון בעתיד.
        השתמש בנוסף בכוחה של המדיה החברתית כדי להגביר את המודעות למותג ולהראות את הסגנונות שלך לעולם. סביר להניח שקהל היעד שלך באינסטגרם או באתרי מדיה חברתית אחרים רואה משפיען אחר משפיען המקדם אופנה וטרנדים חדשים לעוקבים שלהם. כדי שמותגי אופנה יתבלטו בשוק התחרותי הזה, הם צריכים אסטרטגיית מדיה חברתית חזקה, וייצוג ויזואלי אופטימלי. כל זה רק על קצה המזלג, רוצים לשמוע עוד פרטים ורעיונות? צרו איתנו קשר. זיכרו, בשביל למכור באמזון צריך להבין את השוק - ואין יותר טוב מאמזוס בהבנת השוק.

        AMAZON BUY BOX

        מה זה ה BUY BOX של אמזון?

        האנליסטים צופים כי המסחר האלקטרוני יעמוד על 20% מכלל המכירות הקמעונאיות בארה"ב עד שנת 2022. כאשר אמזון נמצאת בראש הטבלה, הגיע הזמן שהמוכרים יעלו על סיפונה עם כמה היבטים של קמעונאות מקוונת, כגון שיווק דיגיטלי, תהליכים עסקיים והקמת מותג שיכול לסבול את מבחן הזמן כדי להישאר במשחק. השאיפה של המוכר לתפוס את ה BUY BOX תמיד תהיה בראש סדר העדיפויות, בגלל ההשפעה הרבה של ה ביי בוקס על ההמרות. מכיוון שאין מגבלה על מספר המוכרים או על כמות המוצרים שהם יכולים להציע בשוק של אמזון, אותו מוצר נמכר לרוב על ידי מוכרים רבים, שכל אחד מהם מתחרה על כמות המכירות המרבית. מרבית הצרכנים הם קונים פריטים ותמיד יקנו דרך ה BUY BOX (הקופסה הלבנה בצד ימין של הדף) בדף המוצר הרצוי. כאשר צרכן ימשיך לרכוש את המוצר דרך סעיף זה, המוכר שמדורג הגבוה ביותר על ידי אמזון באותה תקופה יופיע שם. הזוכה ב- Buy Box ימשיך לבצע מכירות רבות יותר מכל מוכר אחר עבור אותו מוצר (אלא אם כן כמובן שיש מספר רב של מוכרים בעלי דירוג גבוה - אם כן, הם יסתובבו בתיבת בייבוקס, כאשר כל אחד מהם יזכה בנתח של מכירות המוצר). ה BUY BOX של אמזון נוצרה על מנת לתת ללקוח את התמורה הטובה ביותר לכספם. זה קובע איזה מוצר מבטיח את האיזון הטוב ביותר בין ביצועי מוכר גבוהים ומחיר נמוך. למעלה מ- 75% מהמכירות של אמזון כיום עוברים דרך ה- Box Box, ומספר זה גדל. לכן חובה על מוכרים תחרותיים להבין כיצד אמזון קובעת מי רוכש את המקום הנחשק הזה, מכיוון שיש לו השפעה ישירה על הרווחיות.

        איך לנצח את ה BUY BOX?

        מוכר יכול להתמודד רק על ה-BUY BOX אם הוא עומד בקריטריונים שלהלן:

        1. יש לו חשבון מוכר של אמזון. - Professional Seller.
        2. האם המוכר במעמד של "Buy Box-eligible", מעמד המוענק למוכרים מנוסים שבילו זמן במכירת פלטפורמת אמזון ובעלי רמה גבוהה של ביצועים. סטטוס זה נודע רשמית כסוחר מוביל והיה גלוי לכל אחד. כל קונה או מוכר יכול היה לראות מי היה סוחר מוביל על ידי עיון בדף הרישום של הצעה עבור מוצר מסוים. כיום מידע זה נחשף רק למוכר עצמם בחשבון מרכז המוכר שלהם - Seller Central account.
        3. המוכר חייב למכור פריטים חדשים ולא יד שנייה. יש BUY BOX נפרד לפריטים משומשים.
        4. חייב להיות מלאי זמין של הפריט המתחרה ב-BUY BOX. פריטים שמוגדרים בכניסה למלאי יכולים לזכות ב BUY BOX, אך האלגוריתם של אמזון מעדיף מוכרים שיש להם מלאי מספק כל הזמן.

        איך לבדוק אם המוכר כשיר להיות ב-BUY BOX?

        • לחץ על הכרטיסייה מלאי במרכז המוכרים של אמזון ובחר Manage Inventory.
        • לחץ על הכרטיסייה Preferences.
        • בקטע תצוגת העמודה, אתר את השדה עבור ה-BUY BOX.
        • בחר הצג.
        • עיין בעמודה המתאימה ל BUY BOX עבור ASIN מסוים. אם המוכר זכאי, יהיה רשום כן.
        הערה: ייתכן והמוכר יראה פריטים שהם זכאים להיות ב BUY BOX ועבור מוצרים אחרים לא. מוכרים חדשים שרוצים לקבל זכאות ל ביי בוקס יכולים להאיץ את התהליך על ידי מכירת פריטים מסוימים באמצעות fulfillment services של אמזון (FBA). אפילו מכירה של מספר קטן של מוצרים פופולריים במחיר תחרותי יכולה לאפשר למוכר לקבל סטטוס זכאי ל BUY BOX גם על אותם פריטים שאינם ממומשים על ידי אמזון. אם מוכר מאמין שהוא עמד בכל הקריטריונים הנדרשים ולא קיבלו מעמד זכאי ל-BUY BOX , הוא יכול לפנות ישירות לתמיכת המוכרים של אמזון כדי לבקש שיישקלו את הסטטוס שלו.

        מה הם המשתנים שמשפיעים על ה-BUY BOX?

        ישנם משתנים רבים שאמזון לוקחת בחשבון, והם מפורטים להלן. המפתח הוא להשקיע את המשאבים שלך בכאלה שמשפיעים יותר על BUY BOX.

        שיטת האחסון (FBA)

        אמזון נותנת יתרון למוכרים מסוג FBA - Fulfillment by Amazon לעומת המוכרים דרך Fulfillment by Merchant - FBM

        מחיר

        זהו הסכום הכולל אליו נמכר המוצר באמזון. ככל שמדדי הביצועים של המוכר נמוכים יותר בהשוואה למוכרים אחרים, כך הם יצטרכו להוריד את מחירם כדי לנסות לזכות ב ביי בוקס. מצד שני, אם המדדים שלהם גבוהים, הם יכולים להעלות את מחירם ועדיין לזכות.

        זמני משלוח

        ככל שתשלח מהר יותר אתה מעלה את הסיכויים לזכות בבייבוקס.

        זמינות של הפריט במלאי

        פריטים שמוגדרים בדרך למלאי יכולים להיות מוצגים בתיבת הקנייה, אך פריטים שנמאים במלאי באופן מיידי מועדפים על ידי האלגוריתם של אמזון ולכן חובה לשמור על מלאי זמין.

        שיעור פגמים בהזמנה (Order Defect Rate)

        זהו שילוב של שיעור המשוב השלילי(Negative Feedback Rate), שיעור התביעות לערבות עד תום (A-to-Z Guarantee) ושיעור חיוב החזר השירות (Service Chargeback Rate).

        מעקב משלוחים (Valid Tracking Rate)

        זהו אחוז המסירות שנשלחו עם מידע מעקב מלא

        זמן משלוח צפוי (Late Shipment Rate)

        זהו מספר ההזמנות שנשלחו מאוחר מתאריך המשלוח הצפוי

        משלוח בזמן (On-Time Delivery)

        זהו אחוז ההזמנות שנמסרו בזמן.

        ציון משוב (Feedback Score)

        כמה טוב הקונים דירגו אותך - במיוחד הדירוגים לאחרונה זה עושה את ההבדל.

        זמן תגובה לשאלות הלקוח (Customer Response Time)

        כמה מהר אתה מגיב ללקוחות? אם אתה לוקח יותר מדי זמן, זה ישפיע לרעה על הסיכויים שלך לזכות ב BUY BOX.

        ספירת המשובים (Feedback Count)

        כמה לקוחות נתנו לך משוב. ברור שככל שיותר לקוחות, כך יטיב.

        כמה מלאי ומהו נפח המכירות

        שמירה על מלאי באופן עקבי תביא אותך למצב טוב יותר מאשר אם יש לך תנודות גדולות במלאי.

        שיעורי הביטול הזמנות והחזר כספי מלא (Cancellation and Refund Rate)

        אם אתה מבטל הזמנות לעתים קרובות מדי, זה יכול להשפיע לרעה על ביצועי המוכר שלך.

        כיצד אמזוס תעזור לזכות ב ביי בוקס (BUY BOX)?

        אמזוס מציעה טכנולוגיית תמחור למוכרים ומותגים של אמזון. בעיקרו של דבר, אנחנו משנים את מחירי המוצרים שלך כמוכר באמזון בהתאם לשינויים הדינמיים והמתמידים בשוק. באמצעות אלגוריתמים למידה עצמית שמשתפרים ולומדים באופן רציף מכל סיטואציה פרטנית, אנחנו נמצא את המחירים הטובים ביותר עבור המוצרים שלך, ונסייע לך למקסם את המכירות ואת הרווחים הכוללים מבלי להסתכן.

        הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים

        שירותי פרסום באמזון

        איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!

        ניהול מלאי באמזון

        המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.

        ניהול חשבון אמזון

        אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.

        אופטימיזציה ל - PPC

        למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!

        בונים מותג חזק, שמוכר!

        המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.

        הרחבת הפעילות

        אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.

        מקסם תמחור & רווח​

        ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.

        THE BUY BOX

        מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!

        שופיפיי ואמזון

        שופיפיי ואמזון

         

        רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.

         

        שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים

         

        כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.

         

        לסחור באמזון עם ליווי מקצועי

         

        אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.

         

        מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?

         

        בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.

         

        ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos

         

        לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!

        איך לפתוח חשבון מוכר באמזון 2022?

        אמזון 2022 ממשיכה לצמוח ובגדול, ובכך גדלות גם ההזדמנויות לבנות עסק של סחר אלקטרוני באמצעות מכירה באתר אמזון. עם זאת, אם ברצונך לנצל את ההזדמנות העצומה שאמזון מייצגת, תחילה עליך לעבור את תהליך הרישום למוכרים של אמזון. לכן, כדי לוודא שהחשבון שלך יהיה מאומת (ויהיה לך את ההזדמנות לבנות עסק מצליח באמזון), אנו ננחה אותך בתהליך המעודכן. לאחר שהבנת מה אתה מתכנן למכור באמזון, תצטרך לעבור את תהליך הרישום באמזון.

        לפני פתיחת החשבון עליך להכין מספר מסמכים:

        דרכון סרוק בשני הצדדים. מסמך מהבנק עם השם הפרטי ושם המשפחה המתאים למחזיק בדרכון. מסמך הוכחת כתובת כמו חשבון מים, חשמל, טלפון ( אמזון לא מבקשים בכל פתיחת חשבון, תכינו רק למקרה הצורך ) במקרה של חברה בע"מ, צריך גם נסח חברה ששם הבעלים הראשי תואם לשם בדרכון. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית ע"י נוטריון. ( אנחנו באמזוס מספקים שירות תרגום מסמכים) בנוסף, עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ( אסור כרטיס דיירקט ). ראה לינק דרישות למסמכים: איך להעלות לאמזון מסמכים לאימות מוכר באמזון USA

        יאללה נצא לדרך לפתיחת חשבון באמזון למוכר החדש

        כנסו לאתר https://services.amazon.com גלול מטה בדף, מתחת לכותרת "Become an Amazon seller" לחץ על "Sign Up" הערה: אם תלחץ על כפתור ה 'Sign Up' הכתום, תועבר מייד לדף ההרשמה של professional seller . לעומת זאת, הקישור ' See pricing ’ מראה לך את ההבדל בין החשבונות האישיים והמקצועיים, ומאפשר לך לבחור איזו רישום אתה רוצה. בחר בין חשבון inpidual או professional. אם אתה מתכוון למכור יותר מ- 40 מוצרים בחודש, הרי שתירשם כ' professional 'הוא הדבר הטוב ביותר שלך. גם אם אתה מוכר כתחביב ולא מחשיב את עצמך כמקצוען, תוכנית זו תעזור לך לחסוך כסף. אבל, אם אתה מתכנן למכור בקנה מידה קטן יותר (כלומר פחות מ- 40 יחידות בחודש), בחר את התוכנית inpidual . הזן את הדוא"ל שלך ובחר 'Create a New Account' לאחר שבחרת בתוכנית המוכרים המתאימה לך, החלון הבא יופיע בו תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה (לבחירתך) עבור חשבון המוכר שלך. כשתסיים, לחץ על כפתור 'Next'. זה יעביר אותך למסך שני שיבקש ממך להזין סיסמה חד פעמית (OTP) שנוצרה על ידי אמזון, שתישלח לכתובת הדוא"ל שציינת במסך הקודם. זו הדרך של אמזון לאמת את הדוא"ל שהזנת. לאחר שהוספת את ה- OTP לשדה המקביל לו, לחץ על הלחצן 'Create your Amazon account'. בחר את 'מיקום העסק' ואת 'סוג העסק' השלב הבא בתהליך רישום המוכרים של אמזון הוא שיתוף המידע הבא: המיקום העסקי שלך: זו המדינה בה העסק שלך נמצא ( ישראל ). חשוב מאוד שזה יהיה מדויק, שכן אמזון תאמת זאת. סוג העסק שלך: תוכל לבחור את הישות העסקית שלך מהאפשרויות הבאות (רובן נכללות בקטגוריה 'בבעלות פרטית'): עסק בבעלות המדינה - State-owned business עסק בבעלות ציבורית - Publicly-owned business עסק בבעלות פרטית - Privately-owned business צדקה - Charity אף אחד, אני אינדיבידואל - None, I am an inpidual שמך המלא: הקפד להזין את שמות הפרטיים, האמצעיים ושמות המשפחה שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור 'Agree and continue'.

        הזן את המידע האישי שלך

        משם, תתבקש לספק לאמזון מספר פרטים אישיים. זה כולל צורת זיהוי (מספר הדרכון שלך או רישיון הנהיגה שלך). יתכן שתידרש למסור להם את מספר הטלפון שלך. שוב, זה למטרות אימות. כאשר הכל הוזן, לחץ על 'NEXT' בתחתית המסך. בחר היכן אתה רוצה למכור: ארה"ב, אירופה, יפן לאחר שתשלים את הקטע 'Inpidual Information', סמן את התיבה שמתחת לשוק - הכוונה למיקום של חנות אמזון (למשל Amazon.ca, Amazon.co.uk וכו ') - בו תרצה למכור ואז לחץ על 'NEXT'.

        הזן את פרטי החיוב שלך

        דרך נוספת שאמזון מאמתת כעת את זהות המוכר הפוטנציאלי היא לוודא שמידע כרטיסי האשראי שלהם תקף. אז לאחר שבחרת בשוק שאתה רוצה למכור, תתבקש להזין את מספר ותאריך התפוגה של אחד מכרטיסי האשראי שלך, כמו גם את השם המופיע בכרטיס זה. כשתסיים, לחץ על 'NEXT' בתחתית הדף. הוסף את המידע על המוצרים שלך ואת שם החנות באמזון. לאחר שתמסור את פרטי כרטיס האשראי שלך ותוקף אותו, תישאל כמה שאלות על חנות אמזון שלך ועל המוצרים שאתה מתכנן למכור. כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום של המוכרים באמזון, יהיה עליכם לענות על הדברים הבאים: מה שם חנות האמזון שלך? האם יש לך קודי UPC למוצרים שלך או לא? האם אתה היצרן ו / או בעל המותג של המוצר / ים שאתה מוכר? האם יש לך סימן מסחרי רשום למוצרים שלך? לחץ על כפתור 'NEXT' לאחר שתספק את התשובות לשאלות האלה.

        אימות כתובת

        לבסוף, לאחר שתשלים את כל השלבים האחרים בתהליך האימות, תתבקש לאשר את הכתובת העסקית שסיפקת בשלב של 'Personal Information' לאחר לחיצה על כפתור 'Confirm' - אם הכתובת המוצגת נכונה, כלומר - יופיע מסך חדש. יפתח מסך עם אותה כתובת יחד עם קוד אימות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל את המסך, הזן את הקוד שסופק בשדה 'Enter code below' ולחץ על 'NEXT' כדי לסיים את תהליך האימות. לאחר שתאמת, אתה עובר שלב! אתה תצטרך להעלות קובץ עם סריקה של הדרכון שלך + בנק סטייטמנט. צריך להמתין עד 3 ימים כדי לקבל תשובה. ברגע שאמזון אישרו את החשבון, אתה בפנים! כדי להיות בצד הבטוח, אנו ממליצים להגדיר אימות דו-שלבי בחשבונך (להגברת האבטחה). עם זאת, לאחר שמאמת את זהותך ומידע עסקי, כל שעליך לעשות כדי להתחיל הוא להיכנס ל-https://sellercentral.amazon.com.
        This site is registered on wpml.org as a development site.