ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      איך למכור מוצרי קוסמטיקה טיפוח עור ושיער באמזון?

      רשימת הבדיקות שלהלן מבטיחים לך כי המוצרים שלך עומדים במדיניות אמזון למכירת מוצרי קוסמטיקה. קוסמטיקה הם מוצרים אשר בדרך כלל משפשפים, מוזגים, מפזרים או מרוססים על הגוף לניקוי, לייפות או לשינוי מראה הגוף. קטגוריית הקוסמטיקה כוללת מוצרים כמו קרמים לעור, בשמים, שפתונים, לקים לציפורניים, קעקועים זמניים, איפור פנים ועיניים, שמפו, צבעי שיער, משחות שיניים ודאודורנטים.

      רשימת דרישות למוצרי קוסמטיקה

      אריזה

      1. יש לאטום את המוצר באריזה של היצרן המקורי.
      2. המוצר חייב להיות חדש ולא משומש.
      3. חייב להציג על הפריט בבירור קודים מזהים שהונחו על ידי היצרן או המפיץ ועל גבי האריזה, כגון קודי מטריצה, מספרי לוט או מספרים סידוריים.

      הדפסת פרטי מוצר

      יש לתייג תוויות קוסמטיקה ודפי פירוט באנגלית עם המידע הבא:

      • שם המוצר.
      • מטרת המוצר או השימוש בו (למשל ניקוי הגוף, הפחתת מראה קמטים, לחות העור).
      • כמות התוכן של הקוסמטיקה, מבחינת משקל, מידה, ספירה או שילוב (למשל 30 גרם, 5 מיליליטר, 10 כדורים, 5 קילוגרמים).
      • רשימת המרכיבים.
      • שם וכתובת היצרן, האריזה או המפיץ (הדבר אינו נדרש בדפי פירוט).
      • כל אזהרות הכרוכות בתווית.

      אסור לרשום על התוויות:

      • אסור לרשום כי המוצרים מרפאים, מקלים, מטפלים, או מונעים מחלה בבני אדם, אלא אם כן הצהרה זו אושרה על ידי ה-FDA והמוצר מסומן כקוסמטיקה וגם כתרופה.
      • אסור לרשום כי המוצר "מאושר על ידי ה- FDA" אם הם אינם מאושרים על ידי ה- FDA או להשתמש בלוגו של FDA.
      • אסור להדפיס "tester", "לא למכירה קמעונאית" או "לא מיועד למכירה חוזרת" – פריטים כאלה לא יימכרו באמזון.

      For more information, see the U.S. Food and Drug Administration's resources Summary of Labeling Requirements Cosmetics Labeling Claims, and Is It Really 'FDA Approved?', and Is It a Cosmetic, a Drug, or Both? (Or Is It Soap?).

      מוצרים ומרכיבים:

      1. אסור לרשום על מוצרי קוסמטיקה אישור של ה- FDA או בהתראת בטיחות (למידע נוסף ראו: Recalls, Market Withdrawals, & Safety Alerts).
      2. אסור למוצרי קוסמטיקה להכיל רכיבים אסורים (למידע נוסף ראו: Prohibited & Restricted Ingredients).
      3. מוצרים קוסמטיים חייבים להיות בטוחים לשימוש ואסור להיות מוצר שמינהל המזון והתרופות קבע כי FDA מציג סיכון בלתי סביר לפציעה או מחלה, כגון: – מוצרים המכילים מתילן גליקול, אשר בעת החימום משחררים פורמלדהיד באוויר (למידע נוסף, ראה: מוצרים להחלקת שיער שמשחררים פורמלדהיד כשהם מחוממים, Hair-Smoothing Products That Release Formaldehyde When Heated) – ריס קבוע וצביעת גבות (למידע נוסף ראו: השתמש בבטיחות קוסמטיקה לעיניים Use Eye Cosmetics Safely) – איפור עיניים המכיל Kohl, Kajal, Al-Kahal, או Surma (למידע נוסף, ראה השתמש בקוסמטיקה לעיניים בבטחה Use Eye Cosmetics Safely) – קרמים לעור המכילים כספית (למידע נוסף ראו: הרעלת כספית הקשורה למוצרי עור Mercury Poisoning Linked to Skin Products) – מוצרי חינה שתוכננו או משווקים לקישוט גוף או כל גירסא אחרת של יישום עור ישיר (למידע נוסף ראו: בטיחות קוסמטיקה שאלות ותשובות: קעקועים ואיפור קבוע Cosmetics Safety Q&A: Tattoos and Permanent Makeup).
      4. אסור לקוסמטיקה לדרוש מרשם או פיקוח או הכוונה של איש מקצוע רפואי לשימושם.
      5. אסור לקוסמטיקה להכיל חומרים מבוקרים, כגון: – כל מה שרשום בסעיפים I, II, III, IV או V לחוק חומרים מבוקרים (למידע נוסף ראה: לוחות זמנים של חומרים מבוקרים Schedules of Controlled Substances) – כימיקלים "רשימה I" או נגזרותיהם כמוגדר על ידי המינהל לאכיפת תרופות (DEA) (למידע נוסף, ראה: רשימת I ו-List II Chemicals List I and List II Chemicals).
      6. אסור לקוסמטיקה להכיל חרוזי מיקרו מפלסטיק (למידע נוסף, ראה: חוק המים ללא מיקרוגל: שאלות נפוצות The Microbead-Free Waters Act: FAQs).
      7. על מנת להימכר לקליפורניה וניו יורק, אסור למניעת נפט, דיאודורנטים וספריי שיער להכיל מזהמי אוויר רעילים (למידע נוסף, ראו אכיפת מוצרי הצריכה במועצת הצריכה בקליפורניה ובמחלקת שימור הסביבה של ניו יורק California Air Resources Board Consumer Products Enforcement and New York Department of Environmental Conservation).
      8. קוסמטיקה חייבת לציית למדיניות אמזון, כולל:
        • אסור למכור מוצרי קוסמטיקה המכילים רכיבים שמקורם בכרישים, לווייתנים, דולפינים או נקבים.
        • אסור למכור מוצרי קוסמטיקה המכילים יותר מ-12% מי חמצן.
        • אי אפשר למכור קוסמטיקה המכילה אצטון, כמו מסיר לק, בנפחים של יותר מ-16 גרם בסך הכל.
        • אסור למכור מגהצים מסתובבים של InStyler.
        • אסור למכור מוצרי קוסמטיקה של קלייר.

      מוצרים אסורים למכירה באמזון

      1. עדשות מגע מתקנות וקוסמטיות.
      2. לאטיס – Latisse.
      3. אובאגי נו-דרם סאנדרדר Obagi Nu-Derm Sunfader.
      4. אובאגי נו-דרם ברור Obagi Nu-Derm Clear.
      5. אובאג'י נו-דרם בלנדר Obagi Nu-Derm Blender.
      6. מתחם תאורת עור Obagi Elastiderm Decolletage.
      7. קרם לילה C Obapy C-Therapy.
      8. סרום מבהיר מערכת Obagi RX.
      9. מוצרים המכילים מינוקסידיל העולה על 5%.
      10. ביטיונול (Bithionol).
      11. פיתרון החלקה מקצועי לפיצוח אקאי ברזילאי.
      12. כלורופורם.
      13. סליצילנילידים הלוגניים.
      14. מתילן כלוריד.
      15. ויניל כלוריד במוצרי תרסיס.
      16. קומפלקסים המכילים זירקוניום במוצרי תרסיס.
      17. שמן posing לסינתול, סינטרול או סתול.

      מקורות מידע נוספים:

      מסד נתונים שניתן לחפש בו, אשר עשוי לעזור בבחינת קביעת הקוסמטיקה כולל מרכיבים אסורים: https://www.legitscript.com/

      במהלך פתיחת החשבון אמזון ידרשו גם חלק מהמסמכים האלה וזאת ההודעה:

      "If you are applying as the re-seller/distributor please submit an invoice from the manufacturer and ensure that the documentation you submit meets the following requirements, as applicable:

      • Invoices must be dated within the last 180 days or reflect the delivery or purchase of products within the last 180 days.
      • Invoices must show proof of at least 10 units for the brand you are applying for.
      • All documents must be valid and unexpired.
      • All documents must be clear and legible. No information other than pricing may be redacted.
      • All documents must include your name and address, as listed within your selling account.
      • All documents must include the issuer’s name and contact information (e.g., phone number, address, e-mail, website, etc.).

      In addition to the invoice, please submit either a Certificate of Analysis (COA), Good Manufacturing Practices (GMP) certificate or a proof of FDA registration from the manufacturer.

      If you choose to submit a Certificate of Analysis from the manufacturer, Please make sure these documents contain the following information:

      • Dated within the last 240 days.
      • Includes the manufacturer’s name and contact information.
      • Includes lot number & ingredients.
      • Includes manufacturer’s signature.
      • Must be in English or the marketplace’s local language.
      • If you choose to submit a Good Manufacturing Practice Certificate from the manufacturer, Please make sure these documents contain the following information:
      • Unexpired date.
      • Includes the name & address of seller.
      • Documents must contain your name and contact information for your business (e.g., address, phone number, email or website).
      • Includes registration number.
      • Must be in English or the marketplace’s local language.

      If you choose to submit a proof of FDA registration, Please make sure these document contain the following information:

      • Proof of a screenshot from the FDA website
      • Includes the manufacturer’s name and contact information.
      • Valid FDA registration number
      • Must be in English or the marketplace’s local language.

      We understand that meeting the requirements for a restricted brand can be challenging, so please feel free to reach out to us if you have any questions regarding what is needed for approval."

      על החשבונית לכלול את השם, הכתובת, מספר הטלפון ואתר האינטרנט. שם החברה שלך אמור להופיע כמו שהוא בחשבון המוכר של אמזון שלך. הכתובת צריכה להיות זהה לזו שבחשבונית.

      מסמכים נוספים שידרשו במהלך הקמת הפריטים:

      • GMP
      • Lab 1 Accreditation_AMINOLAB LAB.pdf
      • Lab 2 Accreditation_SYSTEM LAB.pdf
      • technical spesification.doc

      תווית לקופסת קוסמטיקה

      למדבקה יש היבט חשוב בשיווק מוצר קוסמטי או אישי. המדבקה משמשת כדי לעזור ליידע את הצרכנים על השימוש המיועד של המוצר ועל כל האזהרות הקשורות אליו, מרכיביו וכמות התכולה נטו, ומקום הייצור או ההפצה שלו.

      ה-FDA מסדיר את התיוג הקוסמטי בסמכותו של חוק המזון, התרופות והקוסמטיקה (FD&C Act) וחוק האריזה וההתייג הוגן (FPLA). חוקים אלה ותקנותיהם הקשורות נועדו להגן על צרכנים מפני סכנות בריאותיות ומנהגים מתעתעים ולסייע לצרכנים לקבל החלטות מושכלות אודות מוצרי הטיפול האישי שהם רוכשים.

      https://www.fda.gov/cosmetics/voluntary-cosmetic-registration-program

      כחלק מהאיסור על מידע כוזב או מטעה, אסור לתייג או לפרסם שום קוסמטיקה עם הצהרות המציעות כי ה-FDA אישר את המוצר. זה תקף גם אם מפעל הייצור רשום או שהמוצר מוגש עם תוכנית ההרשמה הקוסמטית של ה- FDA. כל מידע התיוג הנדרש על פי החוק או התקנות האמריקניים חייב להיות באנגלית. היוצא מן הכלל היחיד לכלל זה הוא למוצרים שמופצים אך ורק בשטח אמריקני בו שפה אחרת שולטת, כמו פורטו ריקו.

      מה חשוב להיות על התווית?

      על התווית הראשית (PDP) אשר ככל הנראה מוצגת או נבחנת בתנאים המקובלים של תצוגה למכירה. זה על המכל החיצוני שהוא בדרך כלל קופסה, קרטון מתקפל, עטיפה וכו'. המחזיק את המכולה הפנימית (הבקבוק). אם אין קופסה, ה-PDP ממוקם על הבקבוק המחזיק את המוצר הקוסמטי.

      שטח ה-PDP מיועד לקופסה מלבנית בצד שלם אחד, בקופסה 40% מהגובה x היקף, ולכל צורה אחרת של מיכל 40% משטח המכולה הכולל, למעט החלק העליון, התחתון, הצוואר, הכתף והשוליים. ישנן דרישות ספציפיות לצורת קביעת המידע הנדרש, כולל תצוגת לוח, גודל פאנל, סגנון וגודל אותיות, ניגודי רקע ועיצובי טשטוש. הדרישות ל-PDP הן:

      Identity statement

      הצהרת זהות, המציינת את אופיו ושימושו של המוצר הקוסמטי, באמצעות השם הנפוץ או הרגיל, שם תיאורי, שם דמיוני שהקונה מבין, או איור.

      Net quantity

      הצהרה מדויקת של כמות התוכן נטו, מבחינת משקל, מידה, ספירה מספרית או שילוב של ספירה מספרית ומשקל או מידה.

      740.10 Warning

      אם המוצר הקוסמטי מכיל רכיב שלא הושגה בו הוכחה נאותה לבטיחות, יש להניח אזהרה על ה- PDP כמו:

      "Warning —The safety of this product has not been determined".

      הערה: אם יש חבילה חיצונית ופנימית, identity statement, net quantity and 740.10 warning עוברים תמיד על החבילה החיצונית ואילו על החבילה הפנימית נדרשת רק הצהרת זהות.

      Information Panel (IP)

      לוח המידע (IP) של התווית מתייחס לפאנל שאינו ה-PDP שיכול להכיל מידע אודות התווית במקום בו הצרכן עשוי לראות אותו. הדרישות ל-IP הן:

      שם ומקום העסק: זה יכול להיות היצרן, האריזה או המפיץ.

      :Distributor statement

      אם השם והכתובת אינם של היצרן, התווית חייבת לומר –

      "Manufactured for" or "Distributed by".

      Warning and caution statements

      אלו חייבים להיות בולטים. חוק FD&C Act and related regulations הנוגעות אליו מפרטות הצהרות אזהרה וזהירות הקשורות למוצרים ספציפיים. בנוסף, מוצרי קוסמטיקה שעלולים להיות מסוכנים לצרכנים חייבים לשאת אזהרות תוויות מתאימות. קוסמטיקה דליקה כמו אירוסולים הם דוגמא למוצרים הדורשים אזהרות ספציפיות.

      עובדות מהותיות: אי גילוי עובדות מהותיות הוא סוג אחד של תיוג מטעה ולכן גורם למוצר לא נכון. דוגמה לכך היא הוראות לשימוש בטוח אם למוצר קוסמטי יש פוטנציאל לשימוש לרעה.

      Ingredient declaration:

      המרכיבים יופיעו בבולטות כזו שתביא אותה לקריאה ולהבנה על ידי אנשים רגילים בתנאי קנייה רגילים. ההצהרה תופיע על כל לוח מידע מתאים באותיות שלא יפחתו FONT 16 מבלי לטשטש מידע. בהיעדר מקום מספיק להצהרה כזו על האריזה, או במקום בו היצרן או המפיץ מבקש להשתמש בקופסה, ההצהרה עשויה להופיע בתווית מודבקת היטב, או כרטיס.

      שם המרכיב: השתמש בשם שקבע הממונה כמפורט בסעיף 701.30 שהוא בדרך כלל שם ה-INCI. בהיעדר שם INCI, תוכל להשתמש גם בשם שניתן ב United States Pharmacopeia, National Formulary , Food Chemical Codex, ב- USAN ובמילון USP של שמות התרופות.

      Ingredient listing:

      יש לרשום את המרכיבים בסדר יורד של דומיננטיות. חריגים הם רכיבים פעילים לתרופות, רכיבים בריכוז של פחות מ -1% ותוספות צבעוניות. ניתן להכריז על תרכובות ריח וטעם בסדר יורד של דומיננטיות כ"ניחוח "ו"טעם". אם תרכובת ניחוח משמשת גם כטעם, יש להכריז עליו כ"טעם וניחוח". אחוזי ריכוז נחוצים רק למרכיבים פרמצבטיים פעילים (API) כמו למשל חומצה סליצילית, טיטניום דו חמצני ותחמוצת אבץ.

      למידע מפורט יותר הכולל תיוג של מבחר מוצרים, קווי צל ממותגים, רכיבים סודיים מסחריים, קוסמטיקה ותיוג רכיבים מחוץ לאריזה אנא בדוק את: FDA website

      להלן מסמכים נוספים להורדה:

      לשאלות נוספות, איך לפתוח חנות ולמכור מוצר קוסמטיקה באמזון ובארה"ב

      ניתן לפנות אלינו בטלפון: 03-5642244

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים

        שירותי פרסום באמזון

        איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!

        ניהול מלאי באמזון

        המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.

        ניהול חשבון אמזון

        אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.

        אופטימיזציה ל - PPC

        למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!

        בונים מותג חזק, שמוכר!

        המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.

        הרחבת הפעילות

        אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.

        מקסם תמחור & רווח​

        ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.

        THE BUY BOX

        מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!

        שופיפיי ואמזון

        שופיפיי ואמזון

         

        רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.

         

        שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים

         

        כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.

         

        לסחור באמזון עם ליווי מקצועי

         

        אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.

         

        מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?

         

        בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.

         

        ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos

         

        לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!

        איך לפתוח חשבון מוכר באמזון 2022?

        אמזון 2022 ממשיכה לצמוח ובגדול, ובכך גדלות גם ההזדמנויות לבנות עסק של סחר אלקטרוני באמצעות מכירה באתר אמזון. עם זאת, אם ברצונך לנצל את ההזדמנות העצומה שאמזון מייצגת, תחילה עליך לעבור את תהליך הרישום למוכרים של אמזון. לכן, כדי לוודא שהחשבון שלך יהיה מאומת (ויהיה לך את ההזדמנות לבנות עסק מצליח באמזון), אנו ננחה אותך בתהליך המעודכן. לאחר שהבנת מה אתה מתכנן למכור באמזון, תצטרך לעבור את תהליך הרישום באמזון.

        לפני פתיחת החשבון עליך להכין מספר מסמכים:

        דרכון סרוק בשני הצדדים. מסמך מהבנק עם השם הפרטי ושם המשפחה המתאים למחזיק בדרכון. מסמך הוכחת כתובת כמו חשבון מים, חשמל, טלפון ( אמזון לא מבקשים בכל פתיחת חשבון, תכינו רק למקרה הצורך ) במקרה של חברה בע"מ, צריך גם נסח חברה ששם הבעלים הראשי תואם לשם בדרכון. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית ע"י נוטריון. ( אנחנו באמזוס מספקים שירות תרגום מסמכים) בנוסף, עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ( אסור כרטיס דיירקט ). ראה לינק דרישות למסמכים: איך להעלות לאמזון מסמכים לאימות מוכר באמזון USA

        יאללה נצא לדרך לפתיחת חשבון באמזון למוכר החדש

        כנסו לאתר https://services.amazon.com גלול מטה בדף, מתחת לכותרת "Become an Amazon seller" לחץ על "Sign Up" הערה: אם תלחץ על כפתור ה 'Sign Up' הכתום, תועבר מייד לדף ההרשמה של professional seller . לעומת זאת, הקישור ' See pricing ’ מראה לך את ההבדל בין החשבונות האישיים והמקצועיים, ומאפשר לך לבחור איזו רישום אתה רוצה. בחר בין חשבון inpidual או professional. אם אתה מתכוון למכור יותר מ- 40 מוצרים בחודש, הרי שתירשם כ' professional 'הוא הדבר הטוב ביותר שלך. גם אם אתה מוכר כתחביב ולא מחשיב את עצמך כמקצוען, תוכנית זו תעזור לך לחסוך כסף. אבל, אם אתה מתכנן למכור בקנה מידה קטן יותר (כלומר פחות מ- 40 יחידות בחודש), בחר את התוכנית inpidual . הזן את הדוא"ל שלך ובחר 'Create a New Account' לאחר שבחרת בתוכנית המוכרים המתאימה לך, החלון הבא יופיע בו תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה (לבחירתך) עבור חשבון המוכר שלך. כשתסיים, לחץ על כפתור 'Next'. זה יעביר אותך למסך שני שיבקש ממך להזין סיסמה חד פעמית (OTP) שנוצרה על ידי אמזון, שתישלח לכתובת הדוא"ל שציינת במסך הקודם. זו הדרך של אמזון לאמת את הדוא"ל שהזנת. לאחר שהוספת את ה- OTP לשדה המקביל לו, לחץ על הלחצן 'Create your Amazon account'. בחר את 'מיקום העסק' ואת 'סוג העסק' השלב הבא בתהליך רישום המוכרים של אמזון הוא שיתוף המידע הבא: המיקום העסקי שלך: זו המדינה בה העסק שלך נמצא ( ישראל ). חשוב מאוד שזה יהיה מדויק, שכן אמזון תאמת זאת. סוג העסק שלך: תוכל לבחור את הישות העסקית שלך מהאפשרויות הבאות (רובן נכללות בקטגוריה 'בבעלות פרטית'): עסק בבעלות המדינה - State-owned business עסק בבעלות ציבורית - Publicly-owned business עסק בבעלות פרטית - Privately-owned business צדקה - Charity אף אחד, אני אינדיבידואל - None, I am an inpidual שמך המלא: הקפד להזין את שמות הפרטיים, האמצעיים ושמות המשפחה שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור 'Agree and continue'.

        הזן את המידע האישי שלך

        משם, תתבקש לספק לאמזון מספר פרטים אישיים. זה כולל צורת זיהוי (מספר הדרכון שלך או רישיון הנהיגה שלך). יתכן שתידרש למסור להם את מספר הטלפון שלך. שוב, זה למטרות אימות. כאשר הכל הוזן, לחץ על 'NEXT' בתחתית המסך. בחר היכן אתה רוצה למכור: ארה"ב, אירופה, יפן לאחר שתשלים את הקטע 'Inpidual Information', סמן את התיבה שמתחת לשוק - הכוונה למיקום של חנות אמזון (למשל Amazon.ca, Amazon.co.uk וכו ') - בו תרצה למכור ואז לחץ על 'NEXT'.

        הזן את פרטי החיוב שלך

        דרך נוספת שאמזון מאמתת כעת את זהות המוכר הפוטנציאלי היא לוודא שמידע כרטיסי האשראי שלהם תקף. אז לאחר שבחרת בשוק שאתה רוצה למכור, תתבקש להזין את מספר ותאריך התפוגה של אחד מכרטיסי האשראי שלך, כמו גם את השם המופיע בכרטיס זה. כשתסיים, לחץ על 'NEXT' בתחתית הדף. הוסף את המידע על המוצרים שלך ואת שם החנות באמזון. לאחר שתמסור את פרטי כרטיס האשראי שלך ותוקף אותו, תישאל כמה שאלות על חנות אמזון שלך ועל המוצרים שאתה מתכנן למכור. כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום של המוכרים באמזון, יהיה עליכם לענות על הדברים הבאים: מה שם חנות האמזון שלך? האם יש לך קודי UPC למוצרים שלך או לא? האם אתה היצרן ו / או בעל המותג של המוצר / ים שאתה מוכר? האם יש לך סימן מסחרי רשום למוצרים שלך? לחץ על כפתור 'NEXT' לאחר שתספק את התשובות לשאלות האלה.

        אימות כתובת

        לבסוף, לאחר שתשלים את כל השלבים האחרים בתהליך האימות, תתבקש לאשר את הכתובת העסקית שסיפקת בשלב של 'Personal Information' לאחר לחיצה על כפתור 'Confirm' - אם הכתובת המוצגת נכונה, כלומר - יופיע מסך חדש. יפתח מסך עם אותה כתובת יחד עם קוד אימות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל את המסך, הזן את הקוד שסופק בשדה 'Enter code below' ולחץ על 'NEXT' כדי לסיים את תהליך האימות. לאחר שתאמת, אתה עובר שלב! אתה תצטרך להעלות קובץ עם סריקה של הדרכון שלך + בנק סטייטמנט. צריך להמתין עד 3 ימים כדי לקבל תשובה. ברגע שאמזון אישרו את החשבון, אתה בפנים! כדי להיות בצד הבטוח, אנו ממליצים להגדיר אימות דו-שלבי בחשבונך (להגברת האבטחה). עם זאת, לאחר שמאמת את זהותך ומידע עסקי, כל שעליך לעשות כדי להתחיל הוא להיכנס ל-https://sellercentral.amazon.com. לחץ כאן לתרגום מסמך לאמזון

        4 מדדים "משעממים" שיעזרו לדירוג שלך באמזון

        4 מדדים "משעממים" שיעזרו לדירוג שלך באמזון

        כולם רוצים לדעת איך לדרג באמזון. אבל איך תדע אם אתה שם לב למדדי הדירוג הנכונים של אמזון? בואו נהיה אמיתיים. בין אם אתה מוכר אמזון ותיק ובין אם אתה טובל את אצבעותיך בנהר בפעם הראשונה, מכירת מוצר חדש באמזון עלולה להרוס עצבים.  זה לא עוזר שיש מאמרים רבים, סרטוני YouTube, פודקאסטים ומאמרי דעה המציינים את האסטרטגיות הטובות ביותר שיעזרו לך להשיק ולדרג את המוצר שלך. תמיד טוב שיש משאבים, אבל איך תדע אילו מהם הם הטובים ביותר? כדי להפוך את הדברים לבלבלים עוד יותר, אמזון משתמשת במה שנראה גם כמדדים גזיליונים כדי לקבוע את המיקום וההצלחה שלך בין הדפים שלה.  הבחנה באילו מדדים להתמקד היא משימה מרתיעה, אפילו יותר מכך שכולם משפיעים זה על זה. עם זאת, כאשר תבין את המערכות שיש לאמזון למדוד את הביצועים, תבין שאתה באמת צריך להתמקד רק בכמה מדדים בסיסיים.  כדי להיות ברור, מאמר זה אינו אמור לרמוז שאמזון משתמשת רק בארבעה מדדים כדי לקבוע את תקינות הרישום שלך, וגם לא כדי לפשט יתר על המידה כמה קל להצליח באמזון.  בתור התחלה, אל תטעו שהרבה מוכרי אמזון עושים זאת כדי להתמקד יתר ב- BSR (דירוג המוכרים הטובים ביותר) של הרישום שלכם. מוכרים רבים נתקעו בכך וזה לא בהכרח קשור למכירות בפועל או להצלחת רישום. BSR רחוק מהמדד החשוב ביותר להשקיע בו זמן, אולם זה עשוי להיות משהו לבדוק מדי פעם. עכשיו נתמקד במדדים שעליהם עליך להתמקד יתר!

        המחיר נכון

        מסיבות ברורות, אתה רוצה לוודא שהמוצר שלך נמצא בטווח מחירים הגיוני להיצע ולביקוש של מוצרים דומים הנמכרים גם באמזון. המחיר יקר מדי והקונים לא יורשו לרכוש. המחיר זול מדי וקונים עשויים להניח שהמוצר שלך באיכות נמוכה (או שלא תרוויח את הרווחים נטו שאתה צריך כדי להצליח). שני המקרים יפגעו בהצלחתך. אך גורם נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר התמחור הוא בעלות על קופסת הקנייה של אמזון.  תיבת הקנייה נמצאת מימין למוצר שאתה צופה באמזון. מי שהמוכר שולט בקופסת הקנייה מקבל את המתנה "הוסף לעגלה" ו"קנה עכשיו "בשמם, אחד הגורמים העיקריים בקניית נוחות עבור רוב הקונים באמזון. זה המקום שבו אתה רוצה להיות. ניתן להסיר תיבת קנייה כאשר האלגוריתם של אמזון אינו מזהה מוכר אחד עם ההצעה הטובה ביותר. כתוצאה מכך, ניתן לרשום מותג בין המוכרים הנוספים המוכרים גם את המוצר שלך באמזון. אתה יכול גם לאבד את קופסת הקנייה אם למוכר אחר יש הצעה טובה יותר (כולל אמזון עצמה) בהתבסס על נקודת המחיר שלך.  במילים פשוטות, איבוד תיבת הקנייה יביא לאובדן מכירות. זו הסיבה ששמירה על מחיר תחרותי המבוסס על השוק כה חשובה.

        וודא שה"מאחורה" שלך מלא כראוי

        לא משנה כמה גדול המוצר שלך, כמה המחיר גבוה, כמה הביקורות נהדרות, והצילום נהדר - אם לקוח פוטנציאלי לא יכול למצוא את הרישום שלך, כל השאר הופך להיות בטל. זו הסיבה מדוע הרישום שלך צריך להיות מותאם למנועי חיפוש, הן עבור חיפוש אורגני והן עבור מודעות ממומנות.  רוב מוכרי אמזון כבר יודעים עד כמה SEO חשוב, וזו הסיבה שהם עושים מחקר מילות מפתח מקיף. עם זאת, אין זה נדיר שמוכרים מתמקדים בקצה הקדמי של הרישום שלהם ומזניחים את שדות ה- backend שלהם במרכז המוכר (כלומר את הקטע KEYWORD ומקטע פרטים נוספים).   זה בעייתי מכיוון שהאלגוריתם של אמזון שואב כמות מידע משמעותית מהשדות האלה המאוכלסים ב- Seller Central. שדות אלה מאפשרים לאמזון לקבוע את הרלוונטיות של המוצר שלך ומילות המפתח שלו לצומת עיון ותתי קטגוריות שבהן אתה נמצא. ורלוונטיות היא אחד המדדים הבסיסיים לקביעת הדירוג שלך (ובסופו של דבר ההצלחה שלך) באמזון. לא פחות חשוב מכך, הצעות PPC גם שואבות מידע מהשדות האלה. אם שדות ה- backend שלך אינם מותאמים וממולאים כהלכה, הדבר יכול להטות את התוצאות של קמפיינים אוטומטיים אשר ישפיעו על הביצועים של קמפיינים ידניים.  במילים אחרות, חשוב לוודא שהרישום כולו תואם SEO כדי לדרג באופן אורגני ולהצליח עם PPC. 

        משיכת קונים בעלי דירוג נמוך בעת הפעלת קמפיינים בהנחה

        קמפיינים מוזלים (קופון בקופה או הנחה לאחר הרכישה) - אם כי שנוי במחלוקת ולפעמים תנודתי - נהוגים על ידי מוכרי אמזון רבים באמצעות מספר אסטרטגיות, חברות ופלטפורמות. אחת הדרכים הנפוצות והפופולריות יותר לאנשים להרוויח הנחות מחוץ לאמזון היא באמצעות צ'אט בוטים המשמשים דרך למשוך ולקנות רופאים, ואז לשלוח אותם לאמזון ולרכוש את המוצר בהנחה תלולה.  הבעיה היחידה בשיטה זו היא שרבוטים רבים מושכים אנשים שמחקרים עסקאות מסוג זה ונוטים לקבל ציון נמוך של הקונים בגלל זה. ציון הקונים של אדם באמזון מבוסס על סוג הפעילות שיש ללקוח בשוק (כלומר כמה תשואות הוא מבצע, כמה ביקורות רעות הוא משאיר, כמה עסקאות הוא מחפש). אם הצ'אט -בוט שלך מושך צרכנים עם ציונים נמוכים של הקונה, זה עשוי להשפיע על האופן שבו אלגוריתם A9 "קורא" את זרם הרכישות בדף שלך. אם אתה בוחר להשתמש בצ'אט בוט, עדיף לשלב מערכת בדיקה בבוט כדי לעכב את אלה שיש להם ציונים נמוכים של הקונים מרכישת המוצר שלך.  

        סקירות משובים 

        כולם יודעים עד כמה ביקורות המוצר חשובות ביחס להצלחת רישום. אין ביקורות פירושן שאין הוכחה חברתית לכך שהמוצר איכותי. ביקורות גרועות ... ובכן ... כולנו יודעים מה אלה יכולים לעשות למכירות שלך.  עם זאת, ביקורות משוב (פחות נפוצות) נלקחות בחשבון גם במדדים של אמזון ביחס לביצועי הרישום. ביקורות משוב דומות לכרטיס דיווח שהלקוחות ממלאים על סמך חווית הרכישה שלהם. זה לא נמצא בדף המוצר, אלא במרכז המוכר. איכות ציון המשוב שלך עוזרת לקונים להחליט אם לבצע רכישה או לא על סמך הדירוג הממוצע שלך. זה יכול גם להשפיע על היכולת שלך לשמור על קופסת הקנייה ואף יכול להוביל להשעיה או לגירוש אם לקוח משאיר תלונה או שדירוג המשוב יורד מתחת לסטנדרטים של אמזון.  זו הסיבה שחשוב לוודא שגם ביקורות המוצר וגם ביקורות המשוב שלך תקינות. 

        מוסר ההשכל של הסיפור

        אמזון משתמשת במספר מדדים כדי לקבוע את ביצועי המוצר/ים שלך בפלטפורמה שלה. הגורמים העיקריים (SEO, קטגוריות ויחסיות של מילות מפתח, סקירות, מכירות ותמחור) מושפעים כולם מהגורמים הנזכרים שהוזכרו במאמר זה.  אי זכייה בקופסת הקנייה, אין קונים באיכות גבוהה, לא מילוי מרכזי של המוכר כראוי, ושאין משוב חיובי של הקונים יפגעו ביכולתך הן לדרג ולמכור היטב באמזון. וזה לא מותרות שכל מוכר יכול להרשות לעצמו.    

        5 דברים שכדאי לדעת על פיצויים מאמזון

        1. כללי המשחק אמזון מעניקה לסוחרים הזמנות לחזור עד 18 חודשים אחורנית ולבדוק את כל הפעילות של האף בי איי (FBA) על פי כללי הפיצויים שתחת מדיניות השימוש של הפלטפרומה. אם נמצאת תקלה בגינה הסוחר זכאי לפיצוי, אמזון אכן תשלם ותפצה את הסוחר דרך תשלום פיצויים ישירות לחשבון האמזון של הסוחר. חשוב לציין שאף אמזון מפצה אוטומתית עבור תקלות לעיתים, זוהי האחריות של הסוחר למצוא את כל מגוון התקלות ולפתוח קייס מול אמזון על מנת לטפל בנושא ולקבל פיצויים. 2. גודל ההזדמנות המידע של חברת הטכנולוגיה גטידה (GETIDA) נותן מושג לגבי האומדן של אחוז התקלות שבגינן אמזון מפצה סוחרים ביחס לגודל כמות המכירות השנתית של הסוחרים. אחוז התקלות נע בטווח של 1% עד 3% מסך מכירות האף בי איי של הסוחרים בהצטברות שנתית. זאת אומרת שמכל 100 יחידות שסוחר שולח למחסנים של אמזון, בין יחידה אחת עד שלוש יחידות כנראה יעברו סוג תקלה כזה או אחר בגינה יש זכאות לפיצויים. מצד שני, אומדן זה מעיד על משהו די מדהים לגבי אמזון. זה מעיד על כך שאמזון עושה עבודה מצוינת וללא פגם עם הסחורה של הסוחרים צד ג' בפלטפורמה 97% עד 99% מהפעמים. העובדה שאמזון אחראית על אומדן עצום של מאות מיליארדי דולרים של סחורות, עם טווח דיוק כזה מרשים, מעיד המון לגבי העוצמה והאיכות של המעצמה הקמעוניאת מסיאטל. ולמרות זאת, אם אתה סוחר אמזון המגלגל מחזור שנתי של כמיליון דולר באף בי איי,תקלות בגובה 1% עד 3% יהוו כ-10 אלפים עד 30 אלף דולר בגינם יש זכאות לפיצויים עבור הסוחר. אלה סכומים לא מבוטלים כלל וכלל. זוהי האחריות הבלעדית של הסוחר למקסם את סכום הפיצויים עבורם הוא/היא זכאים ולא להחמיץ שום הזדמנות בנושא. 3. סוגי תקלות תקלה לוגיסטית שכיחה שבגינה רוב הסוחרים נתקלים היא כאשר אחרי שסוחרים שולחים משלוח לאמזון וחלק מהסחורה נעלמת בשלב הראשוני של קבלת הסחורה במחסנים של אמזון. ואף לאחר קבלת הסחורה במחסנים של אמזון למיניהם, כאשר הסחורה נמצאת במחסנים של אמזון, ישנם עוד סחורות שלבסוף נעלמות, ניזוקות, נשברות או מושמדות. תקלה פיננסית שיכולה מאוד לצמצם את גובה עמלות האף בי איי כאשר התקלה לבסוף מתוקנת, היא חיובי יתר שאמזון גובה עבור אריזה ושילוח של הסחורות כאשר מתקבלת הזמנה של לקוחות. סכום החיוב שאמזון גובה עבור אריזה ושילוח של מוצרים של סוחרים נובעת מגובה המשקל והנפח של המוצר. אם לאמזון יש מידע שגוי לגבי המשקל והנפח של המוצר, היא תגבה סכום עמלה גבוה ללא צורך, ועל הסוחרים למצוא התקלה ולבקש פיצויים בנושא. עבור חיובי יתר של עמלות האריזה והשילוח, אמזון נותנת חלון הזמנות של 90 ימים בלבד לסוחרים לקבל פיצויים, לכן סוחרים היום יותר מתמיד צריכים להיות מודעים לדבר ולערוך בדיקות בנושא באופן קבוע שלא יאוחר מ-90 ימים. הסוחרים הגדולים והמוצלחים בעולם בפלטפורמה של אמזון, מודעים היטב לגבי כל סוגי התקלות ומתמידים לבצע בדיקות מקיפות כל הזמן על מנת לקבל פיצויים באופן רציף. עניין זה משמר את היכולת התחרותית של הסוחרים המובילים מפני שתזרים המזומנים משתפר כאשר ישנו מבנה פיצויים שמתקבל באופן קבוע. 4. הזדמנות להפוך חולשה לעוצמה גדולה על סוחרים באמזון למקסמם את גובה הפיצויים שבגינם ישנה זכאות לפיצויים תחת הכללים של אמזון. הסיבה היא שאם לא תמקסמו את זכאות הפיצויים, תחוו הפסד כפול. ההפסד הראשון הוא איבוד שווי הסחורה שנעלמה או נהרסה במהלך התקלה. שווי הסחורה הוא למעשה סכום ההשקעה שסוחר השקיע בייצור והשגת הסחורה. ההפסד השני הוא למעשה הרווח. הסיבה היא מפני שכאשר אמזון משלמת פיצויי לסוחר עבור תקלה, היא מפצה את הסוחר בסכום כסף השווי לשווי סכום המכירה של המוצר באתר של אמזון. אמזון למעשה "קונה" את המוצר התקול מהסוחר בגובה הסכום שהסוחר תכנן למכור את המוצר באתר. רובם המוחלט של הסוחרים באמזון, מתמחרים את המוצרים שלהם עם מתח רווחים נאה. לכן, כאשר סוחרים ממקסמים את סך הפיצויים בגינם יש זכאות לפיצויים, ישנה מגמה ברורה של להפוך הפסד כפול לרווח כפול. הסיבה היא מפני שסכום הפיצויים מאפשר לסוחרים לקבל חזרה את שווי ההשקעה של המוצרים פלוס הרווח המתוכנן. באופן זה ניתנת לסוחרים הזדמנות להפוך חולשה לעוצמה גדולה. 5. פתרונות להשגת המטרות בין אם מעולם לא ביצעתם בדיקת תקלות בחשבון אמזון שלכם, או הנכם מבצעים בדיקות כאלה או אחרות עצמאית, או סומכים על אמזון לפצות אתכם אוטומטית, אתם חייבים את זה לעצמכם לעשות את המקסימום כדי להשיג כל מה שאתם זכאים לו בפיצויים, בלי יוצא מן הכלל. על מנת לוודא שאתם באמת מקבלים את המקסימום פיצויים, ישנן חברות המתמחות אך ורק בנושא הזה על מנת לוודא שסוחרים מקבלים את מלוא הפיצויים. חברת גטידה הינה חברה בינלאומית המובילה בתחום מיקסום הפצויים עבור סוחרי אמזון בכל העולם. מה שמייחד את גטידה הוא המודל בו היא מספקת את הפתרון לסוחר. גטידה לא גובה שום תשלום חודשי, ולא שום תשלום מראש. גטידה גובה אך ורק מפיצויים שהצליחה להשיג עבור הסוחר. אם היא לא השיגה כלום, אין תשלום עבור השירות כלל. כל סוחר בכל שלב יכול להתחבר לשירות של גטידה ולבצע בדיקת זכאות בחינם. זה לוקח כ-4 דקות להתחבר לתוכנה ולדשבורד החינמי של גטידה שנותן מידע ואנליטיקה לגבי חשבון האמזון של הסוחרים, וגם אומדן משוער על גובה הפיצויים המשוער עבורו הם יכולים להשיג לסוחר. אם תרצו שגטידה תשיג לכם את סכום הפיצויים המשוער, תוכלו לשדרג ולהפעיל את מערך השירות של גטידה שייפתח וייטפל לכם בכל הקייסים מול אמזון עד קבלת הפיצויים. וכאמור, גטידה רק מחייבת עבור קייסים בעבורם ניתן פיצויים וניתן לבטל את השירות בכל זמן וללא התחייבות. באופן הזה, סוחרי אמזון יכולים באופן מאוד ישיר ונוח למקסם את סך הפיצויים עבורם ישנה זכאות בכל זמן ועת ולחזק את התוצאות הפיננסיות של העסק שלהם לאורך זמן. סיכום אמזוס חברה יחד עם גטידה על מנת לספק מידע ועצה לסוחרי אמזון על מנת שיכירו את נושא התקלות והפיצויים באמזון ויינצלו את העניין לטובתם ויצליחו להשתפר ולהשתדרג כסוחרים מקצועיים. אנו מקווים שמצאתם את הכתבה הנ"ל מועילה להמשך הפעילות העסקית שלכם באמזון ומאחלים לכם הצלחה רבה ומרובה בהמשך דרככם. לינק התקנת התוכנה בממשק של הסלר סנטרל GETIDA

        איך אני מגדיל את האימפרשינים ומוצא מילות מפתח נוספות ע"י PPC באמזון?

        משנה את הקמפיין לאוטומטי + סוג של Up$Down + ב-Top of search first page = 800%
        This site is registered on wpml.org as a development site.