ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      איך למכור תכשיטים באמזון?

      כדי להציע מוצרים בקטגוריית תכשיטים, עליך להיות מוכר מקצועי ולעמוד בדרישות הבסיסיות הבאות:

      1. יש למכור את כל המוצרים כפי שמופיעים ומתוארים ולעמוד בתקני אבטחת איכות תכשיטים של אמזון.
      2. כל המוצרים חייבים להיות אותנטיים ומחירם עומד עד 300,000$ או פחות.
      3. עומד בדרישות הערכים הבאים: שיעור פגמים בהזמנה של 1% או פחות, שיעור הביטול של 2.5% או פחות, שיעור משלוח מאוחר של 4% או פחות.
      4. לפרטים, ראה סיווג תכשיטים עדינים לעומת אופנה.

      מדיניות ודרישות לקטגוריית תכשיטים למכירה באמזון

      אמזון מצפה ממוכרים למלא אחר מספר דרישות בכדי להציע מוצרים בקטגוריית התכשיטים. דרישות אלה מבטאות את הדאגה לאיכות המוצר, למיתוג המוצרים ולבטיחות הצרכן, ומבטיחות כי לקוחות יכולים לרכוש בביטחון מוצרי תכשיטים איכותיים. המוכרים צריכים גם לדאוג לעקוב אחר תקנות הייבוא והייצוא המקומיות והפדרליות.

      מוכרים של תכשיטי אופנה למכירה באמזון חייבים לעמוד בכל הדרישות המפורטות להלן. המוכרים צריכים גם לעקוב אחר תקנות הבטיחות הצרכניות הממלכתיות והפדרליות והגבלות יבוא ויצוא.

      אמזון מאפשרת רק למוכרים עסקיים להציע תכשיטים המיוצרים מחומרים משובחים ("תכשיטי יוקרה"). בין אם פריט הוא תכשיטים יוקרה או אופנה שמבוסס על החומרים מהם עשוי הפריט. לפרטים, ראה סיווג תכשיטים עדינים לעומת אופנה. מוכרים המעוניינים למכור תכשיטים נאים חייבים להגיש בקשה לאישור.

      (חשוב מאוד : מוכרים שלא אושרו למכור תכשיטי יוקרה אינם יכולים להציע פריטי תכשיטים משובחים באמזון).

      עמידה בדרישות אמזון אינה מתחייבת כי אמזון תאפשר למוכרים למכור תכשיטים. אמזון שומרת לעצמה את הזכות לבדוק את איכות המוצרים והרישומים של כל מוכר, כולל לבדוק שמוצרים אלה ונתוני רישום עומדים בכל הדרישות הרלוונטיות.

      הערה: אמזון רשאית לסיים או להשעות את הרשאות הרישום של תכשיטים עדינים או תכשיטים לאופנה של כל מוכר בגין אי עמידה בדרישות אלה. או מכל סיבה שהיא בכל עת בהודעה למוכר.

      דרישות כלליות למכירת תכשיטים באמזון

      1. יש למכור את כל המוצרים כמפורט וכמאופיין בתיאורים, בתמונות ובמפרטים המופיעים בדף הפרטים.
      2. על כל המוצרים לעמוד בתקני אבטחת איכות תכשיטים של אמזון.
      3. יש להגדיר כראוי את כל הפריטים על פי ההנחיות לסיווג עדין לעומת תכשיטי אופנה של אמזון.
      4. כל המוצרים חייבים להיות אותנטיים. אמזון אינה מאפשרת מוצרים מזויפים או חיקויים. אמזון גם לא מתירה הפרות של סימנים מסחריים.
      5. רישום של פריטים במחיר מעל 300,000$ אסור בקטגוריית תכשיטים.

      דרישות המוכר באמזון

      1. מוכרים ללא חשבון עסקי חייבים לשדרג לחשבון עסקי לאחר אישור בקשתם, ועליהם לשמור על חשבון זה תוך הצעת מוצרי תכשיטים באמזון.
      2. מוכרים חייבים לעמוד בקריטריוני הביצועים האלה כדי להיות זכאים להגיש בקשה למכירה בקטגוריית התכשיטים:שיעור של מוצרים פגומים פחות מ 1%, שיעור הביטולים פחות מ 2.5%, שיעור משלוח מאוחר פחות מ 4%. (לצפייה במדדים הנוכחיים שלך, עבור אל Performance>Account Health).
      3. אם חשבונך אינו עומד בקריטריונים המינימליים, הבקשה למכירת תכשיטים משובחים שלך תידחה. בצע פעולות מתקנות וודא שמדדי הביצועים שלך עומדים בקריטריונים המינימליים לפני הגשת הבקשה.

      דרישות איכות המוצר

      1. כל המוצרים חייבים להיות חדשים. אין להשתמש במוצרים משומשים בקטגוריית התכשיטים. אמזון אינה מאפשרת מכירת תכשיטים וינטאג' או עתיקים.
      2. על כל המוצרים לעמוד בתקני אבטחת האיכות תכשיטים של אמזון. מפרטי החומרים של אמזון פועלים לפי הנחיות ועדת המסחר הפדרלית (FTC) לתעשיית התכשיטים. המוכרים חייבים להבטיח שכל הפריטים עומדים בשתי קבוצות התקנים.
      3. מוכרים חייבים להפעיל נהלי בקרת איכות ובדיקה.
      4. על כל המוצרים לעמוד בתקני בטיחות המוצר בצפון אמריקה. לקבלת מידע נוסף, עיין בדף העזרה בנושא הנחיות בטיחות המוצר בנושא הנחיות לצרכנים.

      דרישות להקמת מוצר בדף מכירה

      1. מוכרים חייבים לעמוד בתקני הרישום של אמזון עבור כל מוצר שנמכר באמזון.
      2. מוכרים חייבים לסווג את מוצריהם באופן מדויק, בהתאם לקטגוריית הרישום.
      3. המוכרים חייבים להגיש כותרות מוצרים, נקודות תבליט ותיאורי המוצר כתובים בבירור ועוזרים ללקוח להבין את המוצר.
      4. מוכרים חייבים לקרוא ולהבין את תקני אבטחת איכות התכשיטים של אמזון, את הנחיות FTC לחוק שיווק מתכות יקרות לפרסום תכשיטים, ואת הטיפים לרישום תכשיטים יקרים. יתר על כן, מוכרים חייבים לרשום את הפריטים שלהם בהתאם להנחיה זו.
      5. רישומי תכשיטים חייבים לעמוד במדריך סגנון התכשיטים.
      6. המוכרים אינם רשאים לרשום כנגד פריטי תכשיטים קיימים אלא אם מדובר באחת ממותגי התכשיטים הגדולים. מוכרים חייבים ליצור רישום חדש עבור כל מוצר תכשיטים שהם מוכרים.
      7. יש לרשום מוצרי תכשיטים ממותגי תכשיטים עיקריים באמצעות שם המותג הרשמי של היצרן וב- UPC שהונפק על ידי היצרן.
      8. מוכרים המייצרים סחורה ממותגת משלהם יכולים להגיש בקשה לרישום המותג אמזון.
      9. אסור להשתמש בשמות מותגים המסומנים מסחריים בשדות נתוני מוצר כלשהם (כולל שם מותג, כותרת, תבליטים, תיאור מוצר, מילות מפתח או מונחי חיפוש) אלא אם הפריט הוא למעשה מאותו מותג. כל רישום שמשתמש בשם המותג באופן לא מתאים יודחק. אלה החריגים היחידים: עבור מוצרים המיוצרים עם רכיבים ממותגים (כמו גבישים של SwarovskiTM), תוכלו לציין את המותג בכותרת, הכדורים ותיאור המוצר. עם זאת, אל תכלול את המותג של רכיב העץ במאפיין שם המותג של הפריט, ואל תרמוז שהפריט מיוצר על ידי מותג זה. דבר נוסף: למוצרים התואמים או להתאמה לפריט ממותג, אתה יכול להזכיר את אותו מותג בכדורים או בתיאור המוצר. לדוגמה, "קסם זה מתאים לצמידים של המותג PandoraTM" או "סוללה זו תואמת לתכשיטים חכמים של RinglyTM." אל תכלול שמות מותגים תואמים בכותרות, שם מותג, מונחי חיפוש או תכונות ASIN אחרות.
      10. ניתן להקצות פריטים שהם גנריים או שאין להם שם מותג "לא ממותגים" או "גנריים" כשם המותג.
      11. הקונים חייבים להיות מסוגלים להשלים את כל ההיבטים של הזמנת ורכישת מוצר רק באמצעות אתר אמזון. ניתן לרשום פריטים מותאמים אישית המחייבים את הקונים להעביר מידע על התאמה אישית למוכרים באמצעות השירות המותאם אישית של אמזון, המאפשר למוכרים להציע מוצרים בהתאמה אישית ומותאמים אישית. (גודל טבעת, שרשרת, צמיד ועוד).
      12. כל נתוני הרישום, התוכן והתמונות חייבים להיות מתאימים לכל הגילאים ומתאימים לקהילה הגלובלית שלנו. רישום של נתונים ותמונות אינו רשאי לתאר או להכיל עירום (כולל בובות לא לבושות) או פריטים פורנוגרפיים, מגונים או פוגעניים.

      דרישות נתוני פריטי תכשיטים

      1. נתוני רישום מוצרים עבור כל פריטי התכשיטים חייבים לעמוד בתקנים הספציפיים לתכשיטים.
      2. הנחיות מפורטות מפורטות בדף הנחיות נתוני המוצר. המוכרים צריכים להבטיח כי נתוני הפריט של כל תכשיט תכשיטים עומדים בכל התקנים המתוארים בדף זה.
      3. רק מוכרים מאושרים יכולים למכור תכשיטים משובחים באמזון. מוכרים שלא אושרו למכור פריטים המיוצרים מחומרי תכשיטים משובחים, אינם רשאים להציע פריטים אלה באמזון.
      4. אם ברצונך להגיש בקשה למכירת תכשיטים משובחים באמזון ואתה עומד בדרישות המפורטות לעיל בסעיף דרישות המינימום למוכר, עקוב אחר שלבי היישום שלהלן:
        • Log into your seller account.
        • Under Inventory click Add a Product.
        • Search an existing Fine Jewelry item and then click Request approval.
        • Complete the application and submit.

      כל המוכרים המבקשים למכור תכשיטים יפים חייבים לשלם דמי בקשה שאינם ניתנים להחזרה. למידע נוסף, עיין בתנאים וההגבלות של תכשיטים נאים.

      הערה: אין צורך בתשלום עבור מכירת תכשיטי אופנה.

      תכשיטים באמזון

      תכשיטים באמזון הם קטגוריה רחבה, עם פריטים המיוצרים ממגוון רחב של חומרים ומחירים הנעים בין פרוטות לעשרות אלפי דולרים. הקצאת נתוני מוצר מלאים ומדוייקים למוצרים שלך היא מכריעה, מכיוון שזה עוזר להבטיח שלקוחות יוכלו למצוא את הפריטים שלך בקלות.

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        מכירת בגדים באמזון

        מכירת בגדים באמזון

        אמזון ידועה כיעד קמעונאי של מוצרים לבית, ספרים, מוצרי אלקטרוניקה, ובעצם כמעט כל דבר אחר. אם אתה צריך משהו תוך מספר ימים - או אפילו שעות - אתה יכול להשיג אותו מאמזון. אבל בעבר, הצרכנים לא הסתגלו במהירות לקניות של ביגוד יוקרתי או ממותג באמזון כפי שהם הסתגלו, למשל, סוללות ומגבות רחצה. תעשיית האופנה איחרה להופיע לראשונה באמזון - עד עכשיו. על פי דו"ח מגמות הצרכנים האחרון של Jungle Scout 39% מהצרכנים בארה"ב קונים בגדים באמזון (אפילו במהלך מגיפת COVID-19). אז איך תעשיית האופנה משתנה בשנת 2022? מה יהיו אלה. משמעות השינויים עבור קמעונאים גדולים, מוכרי אמזון צד שלישי ואמזון עצמה? נסקור כמה גורמים המניעים כיום שינוי משמעותי בתעשיית האופנה:
        • התפיסה המשתנת של הצרכנים לגבי אמזון - במיוחד במהלך COVID-19
        • השותפות של אמזון עם ביג פאשן
        • כיצד למכור בגדים באמזון, עם אסטרטגיות מותג לשנת 2021-2022
        אמזון ואופנה בשנת 2021 בעוד שהתנאים הכלכליים העולמיים הפילו קמעונאי בגדים רבים מאז החלה מגיפת COVID-19, הצרכנים עדיין קונים בגדים. למסחר אלקטרוני יש יתרון בכלכלת הסגר, ואמזון בפרט הציעה לצרכנים את הגישה למוצרים שהם לא יכולים לקנות בחנויות, ויצרה תלות חזקה יותר באמזון מאי פעם.
        • כ-83% מהצרכנים בארה"ב קנו באמזון, ו-34% עושים זאת מדי שבוע.
        • מבין הצרכנים שלא קונים באמזון, רק 8% אמרו שזה בגלל שבאמזון אין את המותג שהם מחפשים.
        • 31% מהצרכנים בארה"ב אמרו שהם מתכננים לקנות בגדים באמזון בעתיד.
        השתמש בנוסף בכוחה של המדיה החברתית כדי להגביר את המודעות למותג ולהראות את הסגנונות שלך לעולם. סביר להניח שקהל היעד שלך באינסטגרם או באתרי מדיה חברתית אחרים רואה משפיען אחר משפיען המקדם אופנה וטרנדים חדשים לעוקבים שלהם. כדי שמותגי אופנה יתבלטו בשוק התחרותי הזה, הם צריכים אסטרטגיית מדיה חברתית חזקה, וייצוג ויזואלי אופטימלי. כל זה רק על קצה המזלג, רוצים לשמוע עוד פרטים ורעיונות? צרו איתנו קשר. זיכרו, בשביל למכור באמזון צריך להבין את השוק - ואין יותר טוב מאמזוס בהבנת השוק.

        AMAZON BUY BOX

        מה זה ה BUY BOX של אמזון?

        האנליסטים צופים כי המסחר האלקטרוני יעמוד על 20% מכלל המכירות הקמעונאיות בארה"ב עד שנת 2022. כאשר אמזון נמצאת בראש הטבלה, הגיע הזמן שהמוכרים יעלו על סיפונה עם כמה היבטים של קמעונאות מקוונת, כגון שיווק דיגיטלי, תהליכים עסקיים והקמת מותג שיכול לסבול את מבחן הזמן כדי להישאר במשחק. השאיפה של המוכר לתפוס את ה BUY BOX תמיד תהיה בראש סדר העדיפויות, בגלל ההשפעה הרבה של ה ביי בוקס על ההמרות. מכיוון שאין מגבלה על מספר המוכרים או על כמות המוצרים שהם יכולים להציע בשוק של אמזון, אותו מוצר נמכר לרוב על ידי מוכרים רבים, שכל אחד מהם מתחרה על כמות המכירות המרבית. מרבית הצרכנים הם קונים פריטים ותמיד יקנו דרך ה BUY BOX (הקופסה הלבנה בצד ימין של הדף) בדף המוצר הרצוי. כאשר צרכן ימשיך לרכוש את המוצר דרך סעיף זה, המוכר שמדורג הגבוה ביותר על ידי אמזון באותה תקופה יופיע שם. הזוכה ב- Buy Box ימשיך לבצע מכירות רבות יותר מכל מוכר אחר עבור אותו מוצר (אלא אם כן כמובן שיש מספר רב של מוכרים בעלי דירוג גבוה - אם כן, הם יסתובבו בתיבת בייבוקס, כאשר כל אחד מהם יזכה בנתח של מכירות המוצר). ה BUY BOX של אמזון נוצרה על מנת לתת ללקוח את התמורה הטובה ביותר לכספם. זה קובע איזה מוצר מבטיח את האיזון הטוב ביותר בין ביצועי מוכר גבוהים ומחיר נמוך. למעלה מ- 75% מהמכירות של אמזון כיום עוברים דרך ה- Box Box, ומספר זה גדל. לכן חובה על מוכרים תחרותיים להבין כיצד אמזון קובעת מי רוכש את המקום הנחשק הזה, מכיוון שיש לו השפעה ישירה על הרווחיות.

        איך לנצח את ה BUY BOX?

        מוכר יכול להתמודד רק על ה-BUY BOX אם הוא עומד בקריטריונים שלהלן:

        1. יש לו חשבון מוכר של אמזון. - Professional Seller.
        2. האם המוכר במעמד של "Buy Box-eligible", מעמד המוענק למוכרים מנוסים שבילו זמן במכירת פלטפורמת אמזון ובעלי רמה גבוהה של ביצועים. סטטוס זה נודע רשמית כסוחר מוביל והיה גלוי לכל אחד. כל קונה או מוכר יכול היה לראות מי היה סוחר מוביל על ידי עיון בדף הרישום של הצעה עבור מוצר מסוים. כיום מידע זה נחשף רק למוכר עצמם בחשבון מרכז המוכר שלהם - Seller Central account.
        3. המוכר חייב למכור פריטים חדשים ולא יד שנייה. יש BUY BOX נפרד לפריטים משומשים.
        4. חייב להיות מלאי זמין של הפריט המתחרה ב-BUY BOX. פריטים שמוגדרים בכניסה למלאי יכולים לזכות ב BUY BOX, אך האלגוריתם של אמזון מעדיף מוכרים שיש להם מלאי מספק כל הזמן.

        איך לבדוק אם המוכר כשיר להיות ב-BUY BOX?

        • לחץ על הכרטיסייה מלאי במרכז המוכרים של אמזון ובחר Manage Inventory.
        • לחץ על הכרטיסייה Preferences.
        • בקטע תצוגת העמודה, אתר את השדה עבור ה-BUY BOX.
        • בחר הצג.
        • עיין בעמודה המתאימה ל BUY BOX עבור ASIN מסוים. אם המוכר זכאי, יהיה רשום כן.
        הערה: ייתכן והמוכר יראה פריטים שהם זכאים להיות ב BUY BOX ועבור מוצרים אחרים לא. מוכרים חדשים שרוצים לקבל זכאות ל ביי בוקס יכולים להאיץ את התהליך על ידי מכירת פריטים מסוימים באמצעות fulfillment services של אמזון (FBA). אפילו מכירה של מספר קטן של מוצרים פופולריים במחיר תחרותי יכולה לאפשר למוכר לקבל סטטוס זכאי ל BUY BOX גם על אותם פריטים שאינם ממומשים על ידי אמזון. אם מוכר מאמין שהוא עמד בכל הקריטריונים הנדרשים ולא קיבלו מעמד זכאי ל-BUY BOX , הוא יכול לפנות ישירות לתמיכת המוכרים של אמזון כדי לבקש שיישקלו את הסטטוס שלו.

        מה הם המשתנים שמשפיעים על ה-BUY BOX?

        ישנם משתנים רבים שאמזון לוקחת בחשבון, והם מפורטים להלן. המפתח הוא להשקיע את המשאבים שלך בכאלה שמשפיעים יותר על BUY BOX.

        שיטת האחסון (FBA)

        אמזון נותנת יתרון למוכרים מסוג FBA - Fulfillment by Amazon לעומת המוכרים דרך Fulfillment by Merchant - FBM

        מחיר

        זהו הסכום הכולל אליו נמכר המוצר באמזון. ככל שמדדי הביצועים של המוכר נמוכים יותר בהשוואה למוכרים אחרים, כך הם יצטרכו להוריד את מחירם כדי לנסות לזכות ב ביי בוקס. מצד שני, אם המדדים שלהם גבוהים, הם יכולים להעלות את מחירם ועדיין לזכות.

        זמני משלוח

        ככל שתשלח מהר יותר אתה מעלה את הסיכויים לזכות בבייבוקס.

        זמינות של הפריט במלאי

        פריטים שמוגדרים בדרך למלאי יכולים להיות מוצגים בתיבת הקנייה, אך פריטים שנמאים במלאי באופן מיידי מועדפים על ידי האלגוריתם של אמזון ולכן חובה לשמור על מלאי זמין.

        שיעור פגמים בהזמנה (Order Defect Rate)

        זהו שילוב של שיעור המשוב השלילי(Negative Feedback Rate), שיעור התביעות לערבות עד תום (A-to-Z Guarantee) ושיעור חיוב החזר השירות (Service Chargeback Rate).

        מעקב משלוחים (Valid Tracking Rate)

        זהו אחוז המסירות שנשלחו עם מידע מעקב מלא

        זמן משלוח צפוי (Late Shipment Rate)

        זהו מספר ההזמנות שנשלחו מאוחר מתאריך המשלוח הצפוי

        משלוח בזמן (On-Time Delivery)

        זהו אחוז ההזמנות שנמסרו בזמן.

        ציון משוב (Feedback Score)

        כמה טוב הקונים דירגו אותך - במיוחד הדירוגים לאחרונה זה עושה את ההבדל.

        זמן תגובה לשאלות הלקוח (Customer Response Time)

        כמה מהר אתה מגיב ללקוחות? אם אתה לוקח יותר מדי זמן, זה ישפיע לרעה על הסיכויים שלך לזכות ב BUY BOX.

        ספירת המשובים (Feedback Count)

        כמה לקוחות נתנו לך משוב. ברור שככל שיותר לקוחות, כך יטיב.

        כמה מלאי ומהו נפח המכירות

        שמירה על מלאי באופן עקבי תביא אותך למצב טוב יותר מאשר אם יש לך תנודות גדולות במלאי.

        שיעורי הביטול הזמנות והחזר כספי מלא (Cancellation and Refund Rate)

        אם אתה מבטל הזמנות לעתים קרובות מדי, זה יכול להשפיע לרעה על ביצועי המוכר שלך.

        כיצד אמזוס תעזור לזכות ב ביי בוקס (BUY BOX)?

        אמזוס מציעה טכנולוגיית תמחור למוכרים ומותגים של אמזון. בעיקרו של דבר, אנחנו משנים את מחירי המוצרים שלך כמוכר באמזון בהתאם לשינויים הדינמיים והמתמידים בשוק. באמצעות אלגוריתמים למידה עצמית שמשתפרים ולומדים באופן רציף מכל סיטואציה פרטנית, אנחנו נמצא את המחירים הטובים ביותר עבור המוצרים שלך, ונסייע לך למקסם את המכירות ואת הרווחים הכוללים מבלי להסתכן.

        הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים

        שירותי פרסום באמזון

        איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!

        ניהול מלאי באמזון

        המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.

        ניהול חשבון אמזון

        אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.

        אופטימיזציה ל - PPC

        למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!

        בונים מותג חזק, שמוכר!

        המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.

        הרחבת הפעילות

        אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.

        מקסם תמחור & רווח​

        ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.

        THE BUY BOX

        מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!

        שופיפיי ואמזון

        שופיפיי ואמזון

         

        רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.

         

        שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים

         

        כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.

         

        לסחור באמזון עם ליווי מקצועי

         

        אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.

         

        מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?

         

        בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.

         

        ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos

         

        לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!

        איך לפתוח חשבון מוכר באמזון 2021?

        אמזון 2021 ממשיכה לצמוח ובגדול, ובכך גדלות גם ההזדמנויות לבנות עסק של סחר אלקטרוני באמצעות מכירה באתר אמזון. עם זאת, אם ברצונך לנצל את ההזדמנות העצומה שאמזון מייצגת, תחילה עליך לעבור את תהליך הרישום למוכרים של אמזון. לכן, כדי לוודא שהחשבון שלך יהיה מאומת (ויהיה לך את ההזדמנות לבנות עסק מצליח באמזון), אנו ננחה אותך בתהליך המעודכן. לאחר שהבנת מה אתה מתכנן למכור באמזון, תצטרך לעבור את תהליך הרישום באמזון.

        לפני פתיחת החשבון עליך להכין מספר מסמכים:

        דרכון סרוק בשני הצדדים. מסמך מהבנק עם השם הפרטי ושם המשפחה המתאים למחזיק בדרכון. מסמך הוכחת כתובת כמו חשבון מים, חשמל, טלפון ( אמזון לא מבקשים בכל פתיחת חשבון, תכינו רק למקרה הצורך ) במקרה של חברה בע"מ, צריך גם נסח חברה ששם הבעלים הראשי תואם לשם בדרכון. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית ע"י נוטריון. ( אנחנו באמזוס מספקים שירות תרגום מסמכים) בנוסף, עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ( אסור כרטיס דיירקט ). ראה לינק דרישות למסמכים: איך להעלות לאמזון מסמכים לאימות מוכר באמזון USA

        יאללה נצא לדרך לפתיחת חשבון באמזון למוכר החדש

        כנסו לאתר https://services.amazon.com גלול מטה בדף, מתחת לכותרת "Become an Amazon seller" לחץ על "Sign Up" הערה: אם תלחץ על כפתור ה 'Sign Up' הכתום, תועבר מייד לדף ההרשמה של professional seller . לעומת זאת, הקישור ' See pricing ’ מראה לך את ההבדל בין החשבונות האישיים והמקצועיים, ומאפשר לך לבחור איזו רישום אתה רוצה. בחר בין חשבון inpidual או professional. אם אתה מתכוון למכור יותר מ- 40 מוצרים בחודש, הרי שתירשם כ' professional 'הוא הדבר הטוב ביותר שלך. גם אם אתה מוכר כתחביב ולא מחשיב את עצמך כמקצוען, תוכנית זו תעזור לך לחסוך כסף. אבל, אם אתה מתכנן למכור בקנה מידה קטן יותר (כלומר פחות מ- 40 יחידות בחודש), בחר את התוכנית inpidual . הזן את הדוא"ל שלך ובחר 'Create a New Account' לאחר שבחרת בתוכנית המוכרים המתאימה לך, החלון הבא יופיע בו תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה (לבחירתך) עבור חשבון המוכר שלך. כשתסיים, לחץ על כפתור 'Next'. זה יעביר אותך למסך שני שיבקש ממך להזין סיסמה חד פעמית (OTP) שנוצרה על ידי אמזון, שתישלח לכתובת הדוא"ל שציינת במסך הקודם. זו הדרך של אמזון לאמת את הדוא"ל שהזנת. לאחר שהוספת את ה- OTP לשדה המקביל לו, לחץ על הלחצן 'Create your Amazon account'. בחר את 'מיקום העסק' ואת 'סוג העסק' השלב הבא בתהליך רישום המוכרים של אמזון הוא שיתוף המידע הבא: המיקום העסקי שלך: זו המדינה בה העסק שלך נמצא ( ישראל ). חשוב מאוד שזה יהיה מדויק, שכן אמזון תאמת זאת. סוג העסק שלך: תוכל לבחור את הישות העסקית שלך מהאפשרויות הבאות (רובן נכללות בקטגוריה 'בבעלות פרטית'): עסק בבעלות המדינה - State-owned business עסק בבעלות ציבורית - Publicly-owned business עסק בבעלות פרטית - Privately-owned business צדקה - Charity אף אחד, אני אינדיבידואל - None, I am an inpidual שמך המלא: הקפד להזין את שמות הפרטיים, האמצעיים ושמות המשפחה שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור 'Agree and continue'.

        הזן את המידע האישי שלך

        משם, תתבקש לספק לאמזון מספר פרטים אישיים. זה כולל צורת זיהוי (מספר הדרכון שלך או רישיון הנהיגה שלך). יתכן שתידרש למסור להם את מספר הטלפון שלך. שוב, זה למטרות אימות. כאשר הכל הוזן, לחץ על 'NEXT' בתחתית המסך. בחר היכן אתה רוצה למכור: ארה"ב, אירופה, יפן לאחר שתשלים את הקטע 'Inpidual Information', סמן את התיבה שמתחת לשוק - הכוונה למיקום של חנות אמזון (למשל Amazon.ca, Amazon.co.uk וכו ') - בו תרצה למכור ואז לחץ על 'NEXT'.

        הזן את פרטי החיוב שלך

        דרך נוספת שאמזון מאמתת כעת את זהות המוכר הפוטנציאלי היא לוודא שמידע כרטיסי האשראי שלהם תקף. אז לאחר שבחרת בשוק שאתה רוצה למכור, תתבקש להזין את מספר ותאריך התפוגה של אחד מכרטיסי האשראי שלך, כמו גם את השם המופיע בכרטיס זה. כשתסיים, לחץ על 'NEXT' בתחתית הדף. הוסף את המידע על המוצרים שלך ואת שם החנות באמזון. לאחר שתמסור את פרטי כרטיס האשראי שלך ותוקף אותו, תישאל כמה שאלות על חנות אמזון שלך ועל המוצרים שאתה מתכנן למכור. כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום של המוכרים באמזון, יהיה עליכם לענות על הדברים הבאים: מה שם חנות האמזון שלך? האם יש לך קודי UPC למוצרים שלך או לא? האם אתה היצרן ו / או בעל המותג של המוצר / ים שאתה מוכר? האם יש לך סימן מסחרי רשום למוצרים שלך? לחץ על כפתור 'NEXT' לאחר שתספק את התשובות לשאלות האלה.

        אימות כתובת

        לבסוף, לאחר שתשלים את כל השלבים האחרים בתהליך האימות, תתבקש לאשר את הכתובת העסקית שסיפקת בשלב של 'Personal Information' לאחר לחיצה על כפתור 'Confirm' - אם הכתובת המוצגת נכונה, כלומר - יופיע מסך חדש. יפתח מסך עם אותה כתובת יחד עם קוד אימות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל את המסך, הזן את הקוד שסופק בשדה 'Enter code below' ולחץ על 'NEXT' כדי לסיים את תהליך האימות. לאחר שתאמת, אתה עובר שלב! אתה תצטרך להעלות קובץ עם סריקה של הדרכון שלך + בנק סטייטמנט. צריך להמתין עד 3 ימים כדי לקבל תשובה. ברגע שאמזון אישרו את החשבון, אתה בפנים! כדי להיות בצד הבטוח, אנו ממליצים להגדיר אימות דו-שלבי בחשבונך (להגברת האבטחה). עם זאת, לאחר שמאמת את זהותך ומידע עסקי, כל שעליך לעשות כדי להתחיל הוא להיכנס ל-https://sellercentral.amazon.com.