ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      יצירת חנות אמזון שמושכת לקוחות

      יצירת חנות אמזון שמושכת לקוחות!

      חלון ראווה החדש שלכם הוא חנות האמזון שלכם! חנות מעוצבת היטב באמזון ממחישה את סיפור המותג שלך ומגבירה המרות למוכרים שמוכנים להשקיע זמן!

      חנות הראווה של אמזון היא דרך חדשה ומשופרת למכור את המוצרים שלך באמזון. זה נותן למוכרים עם מותג רשום הזדמנות להציג את כל המוצרים בצורה יפה ונוחה. זה גם עוזר לקונים הפוטנציאלים ללמוד יותר על סיפור המותג שלך ולגלות את תיק המוצרים השלם שלך.

      מהי חנות הראווה של אמזון? 

      חנות ראווה של אמזון היא פלטפורמה לעסקים עם מותג רשום להציג, לארגן ולמכור את כל המוצרים שלהם במיקום אחד קל. זה בערך כמו שיש לך חנות קמעונאות דיגיטלית שבה אתה מציג את כל המוצרים שלך בצורה מסודרת על "מדפים וירטואליים".

      עם למעלה מ -2.5 מיליון עסקים שמוכרים באמזון, חשוב במיוחד למצוא דרכים להתבלט מול המתחרים ולהפוך את המותג שלך לבלתי נשכח! הוספת חנות ראווה אטרקטיבית של אמזון למותג שלך הפכה להיות חיונית עוד יותר, אם אתה רוצה להצליח באמזון.

      כיצד ליצור חלון ראווה של אמזון

      הרשמה לרישום מותגי אמזון 2.0:

      לפני שתוכל ליצור חלון ראווה של אמזון למותג שלך, עליך להירשם ל- Amazon Brand Registry 2.0. קבלת רישום מותג פותחת חבילה של כלים חינמיים שנועדו לעזור לך לבנות, לקדם ולהגן על המותג שלך. בנוסף, זה עוזר ליצור חווית קניה טובה יותר עבור הלקוחות שלך.

      לאחר מכן, תהיה מוכן להשלים את השלבים הבאים:

      1. היכנס לחשבון Seller Central של Amazon או Amazon Vendor Central
      2. ספק את שם המותג שלך (חייב להתאים לסימן המסחר הרשום הפעיל)
      3. ספק את מספר הסימן המסחרי הרשום שלך 
      4. ציין את קטגוריות המוצרים החלות על המותג שלך
      5. ציין את המדינות המייצרות ומפיצות את מוצרי המותג שלך

      לאחר מכן אמזון תבדוק את הבקשה שלך. הם יצרו קשר עם האדם המשויך לסימן המסחרי הרשום וישאלו שאלות נוספות כדי לבדוק אם החברה שלך עומדת בדרישות רישום המותג 2.0 של אמזון. ציר הזמן שלך לאישור ישתנה. הוא נע בין 24 שעות ליותר מחודש לפני שאתה מוכן ליצור את חנות החנויות שלך באמזון. 

      כאשר אמזון תאשר את הבקשה שלך, תקבל קוד אימות שבו תוכל להשתמש כדי להירשם לתוכנית. 

      הגדרת חנות אמזון שלך

      הידד! הצלחת לעבור את השלבים הראשונים של הרשמה. כעת, הגיע הזמן לשלבים המהנים, ליצור את חנות האמזון שלכם. 

      1. היכנס לחשבון Seller Central של Amazon או Amazon Vendor Central 
      2. לחץ על "חלון ראווה" מסרגל הניווט הראשי
      3. בחר "צור חנות" בדף הבא
      4. בחר את שם המותג שלך מהתיבה המוקפצת 
      5. לחץ על "צור חנות"

      אם אתה מתקשה למצוא את שם המותג שלך בתיבה המוקפצת, וודא שהשלמת את שלב 1 עם רישום המותג של אמזון 2.0. בשלב זה יופיעו רק מותגים מאושרים. 

      לאחר מכן תתבקש להוסיף את שם המותג והלוגו שלך. למרות שמדובר בתהליך פשוט למדי, יש חברות שמבלבלות בבחירת שם מותג שאינו ניתן לזיהוי בקלות ללקוחותיהן. 

      עיצוב עיצוב חזית חנויות אמזון שלך 

      לאחר שיצרת את החנות שלך, אמזון תיקח אותך לבנאי החנויות שלה. אם אתה מודאג מיצירת עיצוב מושך, אל תדאג! יצירת חנות אמזון משלך דומה מאוד לבונה אתרים. תוכל להתאים אישית את העיצוב שלך על ידי גרירה ושחרור של "בלוקים" לתוכן לפריסה שנוצרה מראש. 

      להלן המרכיבים השונים שעליכם לקחת בחשבון במהלך תהליך זה:

      תמונות

      ניתן להוסיף תמונות מוצר או מותג בחנות אמזון. הם חייבים להיות בגודל של 1500 x 1500 פיקסלים לפחות, וניתן להוסיף אותם בעצמם או עם כיסוי טקסט.

      סרטונים

      סרטונים הם דרך משכנעת לפרסם מוצר. סרטוני הווידאו חייבים להיות לפחות 1280 x 640 פיקסלים ופחות מ -100 מגה -בתים. זכור כי אסור להכיל קישורים או הפניות לאתרים חיצוניים. 

       

      טקסט

      הוספת בלוקים של טקסט היא אחת הדרכים הטובות ביותר:

      • ספר את סיפור המותג שלך
      • הדגש יתרונות שימושיים
      • הסבר את תכונות המוצר
      • השתמש בקריאה לפעולה

      מוצרים

      ניתן להוסיף מוצרים ממלאי אמזון שלך לחנות אמזון שלך באמצעות מילות מפתח או ASIN. זה יאכלס אוטומטית את המחיר, התמונה הראשית ותג אמזון פריים (אם רלוונטי). 

      ייעל את חלון החנויות שלך באמזון להמרות 

      במובנים רבים, יצירת חנות אמזון שלך היא בדיוק כמו השקת אתר מסחר אלקטרוני משלך. אתה רוצה שיהיה קל לניווט, מרתק לצפייה ומשכנע לקנות ממנו. 

      לאחר שהקדשת מזמנך להוסיף תמונות, טקסט, סרטונים ומידע על מוצרים, קח הפסקה וחזור לחנות אמזון שלך במצב תצוגה מקדימה של שולחן העבודה וגם הנייד. תסתכל על זה כאילו אתה לקוח – לא בעל העסק. 

      מה אתה חושב על המוצר שלך? האם היית קונה את מה שאתה מוכר? האם התרשמת מהעמוד? 

      עברו את אותו תהליך עם קומץ אנשים שנמצאים בצוות שלכם או עם לקוחות שמתאימים ליעד הדמוגרפי שלכם. איזה משוב יש להם? האם יש משהו שבולט להם (לטוב ולרע) שהחמצת כאשר סקרת את העמוד? בקשו את המשוב שלהם ואז שלבו אותו בחנות שלכם. זהו שלב נוסף שיעזור לחנות שלך לבצע ביצועים טובים יותר! 

       

      למקסם את עוצמת המותג שלכם באמצעות חנות אמזון

      יצירת חנות ראווה של אמזון הופכת להיות עוד יותר חשובה להתחרות באמזון. זוהי דרך מצוינת לבנות את הון המותג שלך וליצור קשר טוב יותר עם הלקוחות שלך! בנוסף, זה בחינם, קל ויעיל לתת לך את היתרון התחרותי שאתה צריך כדי להשיג תוצאות!

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        מכירת בגדים באמזון

        מכירת בגדים באמזון

        אמזון ידועה כיעד קמעונאי של מוצרים לבית, ספרים, מוצרי אלקטרוניקה, ובעצם כמעט כל דבר אחר. אם אתה צריך משהו תוך מספר ימים - או אפילו שעות - אתה יכול להשיג אותו מאמזון. אבל בעבר, הצרכנים לא הסתגלו במהירות לקניות של ביגוד יוקרתי או ממותג באמזון כפי שהם הסתגלו, למשל, סוללות ומגבות רחצה. תעשיית האופנה איחרה להופיע לראשונה באמזון - עד עכשיו. על פי דו"ח מגמות הצרכנים האחרון של Jungle Scout 39% מהצרכנים בארה"ב קונים בגדים באמזון (אפילו במהלך מגיפת COVID-19). אז איך תעשיית האופנה משתנה בשנת 2022? מה יהיו אלה. משמעות השינויים עבור קמעונאים גדולים, מוכרי אמזון צד שלישי ואמזון עצמה? נסקור כמה גורמים המניעים כיום שינוי משמעותי בתעשיית האופנה:
        • התפיסה המשתנת של הצרכנים לגבי אמזון - במיוחד במהלך COVID-19
        • השותפות של אמזון עם ביג פאשן
        • כיצד למכור בגדים באמזון, עם אסטרטגיות מותג לשנת 2021-2022
        אמזון ואופנה בשנת 2021 בעוד שהתנאים הכלכליים העולמיים הפילו קמעונאי בגדים רבים מאז החלה מגיפת COVID-19, הצרכנים עדיין קונים בגדים. למסחר אלקטרוני יש יתרון בכלכלת הסגר, ואמזון בפרט הציעה לצרכנים את הגישה למוצרים שהם לא יכולים לקנות בחנויות, ויצרה תלות חזקה יותר באמזון מאי פעם.
        • כ-83% מהצרכנים בארה"ב קנו באמזון, ו-34% עושים זאת מדי שבוע.
        • מבין הצרכנים שלא קונים באמזון, רק 8% אמרו שזה בגלל שבאמזון אין את המותג שהם מחפשים.
        • 31% מהצרכנים בארה"ב אמרו שהם מתכננים לקנות בגדים באמזון בעתיד.
        השתמש בנוסף בכוחה של המדיה החברתית כדי להגביר את המודעות למותג ולהראות את הסגנונות שלך לעולם. סביר להניח שקהל היעד שלך באינסטגרם או באתרי מדיה חברתית אחרים רואה משפיען אחר משפיען המקדם אופנה וטרנדים חדשים לעוקבים שלהם. כדי שמותגי אופנה יתבלטו בשוק התחרותי הזה, הם צריכים אסטרטגיית מדיה חברתית חזקה, וייצוג ויזואלי אופטימלי. כל זה רק על קצה המזלג, רוצים לשמוע עוד פרטים ורעיונות? צרו איתנו קשר. זיכרו, בשביל למכור באמזון צריך להבין את השוק - ואין יותר טוב מאמזוס בהבנת השוק.

        AMAZON BUY BOX

        מה זה ה BUY BOX של אמזון?

        האנליסטים צופים כי המסחר האלקטרוני יעמוד על 20% מכלל המכירות הקמעונאיות בארה"ב עד שנת 2022. כאשר אמזון נמצאת בראש הטבלה, הגיע הזמן שהמוכרים יעלו על סיפונה עם כמה היבטים של קמעונאות מקוונת, כגון שיווק דיגיטלי, תהליכים עסקיים והקמת מותג שיכול לסבול את מבחן הזמן כדי להישאר במשחק. השאיפה של המוכר לתפוס את ה BUY BOX תמיד תהיה בראש סדר העדיפויות, בגלל ההשפעה הרבה של ה ביי בוקס על ההמרות. מכיוון שאין מגבלה על מספר המוכרים או על כמות המוצרים שהם יכולים להציע בשוק של אמזון, אותו מוצר נמכר לרוב על ידי מוכרים רבים, שכל אחד מהם מתחרה על כמות המכירות המרבית. מרבית הצרכנים הם קונים פריטים ותמיד יקנו דרך ה BUY BOX (הקופסה הלבנה בצד ימין של הדף) בדף המוצר הרצוי. כאשר צרכן ימשיך לרכוש את המוצר דרך סעיף זה, המוכר שמדורג הגבוה ביותר על ידי אמזון באותה תקופה יופיע שם. הזוכה ב- Buy Box ימשיך לבצע מכירות רבות יותר מכל מוכר אחר עבור אותו מוצר (אלא אם כן כמובן שיש מספר רב של מוכרים בעלי דירוג גבוה - אם כן, הם יסתובבו בתיבת בייבוקס, כאשר כל אחד מהם יזכה בנתח של מכירות המוצר). ה BUY BOX של אמזון נוצרה על מנת לתת ללקוח את התמורה הטובה ביותר לכספם. זה קובע איזה מוצר מבטיח את האיזון הטוב ביותר בין ביצועי מוכר גבוהים ומחיר נמוך. למעלה מ- 75% מהמכירות של אמזון כיום עוברים דרך ה- Box Box, ומספר זה גדל. לכן חובה על מוכרים תחרותיים להבין כיצד אמזון קובעת מי רוכש את המקום הנחשק הזה, מכיוון שיש לו השפעה ישירה על הרווחיות.

        איך לנצח את ה BUY BOX?

        מוכר יכול להתמודד רק על ה-BUY BOX אם הוא עומד בקריטריונים שלהלן:

        1. יש לו חשבון מוכר של אמזון. - Professional Seller.
        2. האם המוכר במעמד של "Buy Box-eligible", מעמד המוענק למוכרים מנוסים שבילו זמן במכירת פלטפורמת אמזון ובעלי רמה גבוהה של ביצועים. סטטוס זה נודע רשמית כסוחר מוביל והיה גלוי לכל אחד. כל קונה או מוכר יכול היה לראות מי היה סוחר מוביל על ידי עיון בדף הרישום של הצעה עבור מוצר מסוים. כיום מידע זה נחשף רק למוכר עצמם בחשבון מרכז המוכר שלהם - Seller Central account.
        3. המוכר חייב למכור פריטים חדשים ולא יד שנייה. יש BUY BOX נפרד לפריטים משומשים.
        4. חייב להיות מלאי זמין של הפריט המתחרה ב-BUY BOX. פריטים שמוגדרים בכניסה למלאי יכולים לזכות ב BUY BOX, אך האלגוריתם של אמזון מעדיף מוכרים שיש להם מלאי מספק כל הזמן.

        איך לבדוק אם המוכר כשיר להיות ב-BUY BOX?

        • לחץ על הכרטיסייה מלאי במרכז המוכרים של אמזון ובחר Manage Inventory.
        • לחץ על הכרטיסייה Preferences.
        • בקטע תצוגת העמודה, אתר את השדה עבור ה-BUY BOX.
        • בחר הצג.
        • עיין בעמודה המתאימה ל BUY BOX עבור ASIN מסוים. אם המוכר זכאי, יהיה רשום כן.
        הערה: ייתכן והמוכר יראה פריטים שהם זכאים להיות ב BUY BOX ועבור מוצרים אחרים לא. מוכרים חדשים שרוצים לקבל זכאות ל ביי בוקס יכולים להאיץ את התהליך על ידי מכירת פריטים מסוימים באמצעות fulfillment services של אמזון (FBA). אפילו מכירה של מספר קטן של מוצרים פופולריים במחיר תחרותי יכולה לאפשר למוכר לקבל סטטוס זכאי ל BUY BOX גם על אותם פריטים שאינם ממומשים על ידי אמזון. אם מוכר מאמין שהוא עמד בכל הקריטריונים הנדרשים ולא קיבלו מעמד זכאי ל-BUY BOX , הוא יכול לפנות ישירות לתמיכת המוכרים של אמזון כדי לבקש שיישקלו את הסטטוס שלו.

        מה הם המשתנים שמשפיעים על ה-BUY BOX?

        ישנם משתנים רבים שאמזון לוקחת בחשבון, והם מפורטים להלן. המפתח הוא להשקיע את המשאבים שלך בכאלה שמשפיעים יותר על BUY BOX.

        שיטת האחסון (FBA)

        אמזון נותנת יתרון למוכרים מסוג FBA - Fulfillment by Amazon לעומת המוכרים דרך Fulfillment by Merchant - FBM

        מחיר

        זהו הסכום הכולל אליו נמכר המוצר באמזון. ככל שמדדי הביצועים של המוכר נמוכים יותר בהשוואה למוכרים אחרים, כך הם יצטרכו להוריד את מחירם כדי לנסות לזכות ב ביי בוקס. מצד שני, אם המדדים שלהם גבוהים, הם יכולים להעלות את מחירם ועדיין לזכות.

        זמני משלוח

        ככל שתשלח מהר יותר אתה מעלה את הסיכויים לזכות בבייבוקס.

        זמינות של הפריט במלאי

        פריטים שמוגדרים בדרך למלאי יכולים להיות מוצגים בתיבת הקנייה, אך פריטים שנמאים במלאי באופן מיידי מועדפים על ידי האלגוריתם של אמזון ולכן חובה לשמור על מלאי זמין.

        שיעור פגמים בהזמנה (Order Defect Rate)

        זהו שילוב של שיעור המשוב השלילי(Negative Feedback Rate), שיעור התביעות לערבות עד תום (A-to-Z Guarantee) ושיעור חיוב החזר השירות (Service Chargeback Rate).

        מעקב משלוחים (Valid Tracking Rate)

        זהו אחוז המסירות שנשלחו עם מידע מעקב מלא

        זמן משלוח צפוי (Late Shipment Rate)

        זהו מספר ההזמנות שנשלחו מאוחר מתאריך המשלוח הצפוי

        משלוח בזמן (On-Time Delivery)

        זהו אחוז ההזמנות שנמסרו בזמן.

        ציון משוב (Feedback Score)

        כמה טוב הקונים דירגו אותך - במיוחד הדירוגים לאחרונה זה עושה את ההבדל.

        זמן תגובה לשאלות הלקוח (Customer Response Time)

        כמה מהר אתה מגיב ללקוחות? אם אתה לוקח יותר מדי זמן, זה ישפיע לרעה על הסיכויים שלך לזכות ב BUY BOX.

        ספירת המשובים (Feedback Count)

        כמה לקוחות נתנו לך משוב. ברור שככל שיותר לקוחות, כך יטיב.

        כמה מלאי ומהו נפח המכירות

        שמירה על מלאי באופן עקבי תביא אותך למצב טוב יותר מאשר אם יש לך תנודות גדולות במלאי.

        שיעורי הביטול הזמנות והחזר כספי מלא (Cancellation and Refund Rate)

        אם אתה מבטל הזמנות לעתים קרובות מדי, זה יכול להשפיע לרעה על ביצועי המוכר שלך.

        כיצד אמזוס תעזור לזכות ב ביי בוקס (BUY BOX)?

        אמזוס מציעה טכנולוגיית תמחור למוכרים ומותגים של אמזון. בעיקרו של דבר, אנחנו משנים את מחירי המוצרים שלך כמוכר באמזון בהתאם לשינויים הדינמיים והמתמידים בשוק. באמצעות אלגוריתמים למידה עצמית שמשתפרים ולומדים באופן רציף מכל סיטואציה פרטנית, אנחנו נמצא את המחירים הטובים ביותר עבור המוצרים שלך, ונסייע לך למקסם את המכירות ואת הרווחים הכוללים מבלי להסתכן.

        הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים

        שירותי פרסום באמזון

        איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!

        ניהול מלאי באמזון

        המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.

        ניהול חשבון אמזון

        אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.

        אופטימיזציה ל - PPC

        למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!

        בונים מותג חזק, שמוכר!

        המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.

        הרחבת הפעילות

        אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.

        מקסם תמחור & רווח​

        ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.

        THE BUY BOX

        מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!

        שופיפיי ואמזון

        שופיפיי ואמזון

         

        רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.

         

        שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים

         

        כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.

         

        לסחור באמזון עם ליווי מקצועי

         

        אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.

         

        מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?

         

        בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.

         

        ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos

         

        לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!

        איך לפתוח חשבון מוכר באמזון 2022?

        אמזון 2022 ממשיכה לצמוח ובגדול, ובכך גדלות גם ההזדמנויות לבנות עסק של סחר אלקטרוני באמצעות מכירה באתר אמזון. עם זאת, אם ברצונך לנצל את ההזדמנות העצומה שאמזון מייצגת, תחילה עליך לעבור את תהליך הרישום למוכרים של אמזון. לכן, כדי לוודא שהחשבון שלך יהיה מאומת (ויהיה לך את ההזדמנות לבנות עסק מצליח באמזון), אנו ננחה אותך בתהליך המעודכן. לאחר שהבנת מה אתה מתכנן למכור באמזון, תצטרך לעבור את תהליך הרישום באמזון.

        לפני פתיחת החשבון עליך להכין מספר מסמכים:

        דרכון סרוק בשני הצדדים. מסמך מהבנק עם השם הפרטי ושם המשפחה המתאים למחזיק בדרכון. מסמך הוכחת כתובת כמו חשבון מים, חשמל, טלפון ( אמזון לא מבקשים בכל פתיחת חשבון, תכינו רק למקרה הצורך ) במקרה של חברה בע"מ, צריך גם נסח חברה ששם הבעלים הראשי תואם לשם בדרכון. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית ע"י נוטריון. ( אנחנו באמזוס מספקים שירות תרגום מסמכים) בנוסף, עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ( אסור כרטיס דיירקט ). ראה לינק דרישות למסמכים: איך להעלות לאמזון מסמכים לאימות מוכר באמזון USA

        יאללה נצא לדרך לפתיחת חשבון באמזון למוכר החדש

        כנסו לאתר https://services.amazon.com גלול מטה בדף, מתחת לכותרת "Become an Amazon seller" לחץ על "Sign Up" הערה: אם תלחץ על כפתור ה 'Sign Up' הכתום, תועבר מייד לדף ההרשמה של professional seller . לעומת זאת, הקישור ' See pricing ’ מראה לך את ההבדל בין החשבונות האישיים והמקצועיים, ומאפשר לך לבחור איזו רישום אתה רוצה. בחר בין חשבון inpidual או professional. אם אתה מתכוון למכור יותר מ- 40 מוצרים בחודש, הרי שתירשם כ' professional 'הוא הדבר הטוב ביותר שלך. גם אם אתה מוכר כתחביב ולא מחשיב את עצמך כמקצוען, תוכנית זו תעזור לך לחסוך כסף. אבל, אם אתה מתכנן למכור בקנה מידה קטן יותר (כלומר פחות מ- 40 יחידות בחודש), בחר את התוכנית inpidual . הזן את הדוא"ל שלך ובחר 'Create a New Account' לאחר שבחרת בתוכנית המוכרים המתאימה לך, החלון הבא יופיע בו תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה (לבחירתך) עבור חשבון המוכר שלך. כשתסיים, לחץ על כפתור 'Next'. זה יעביר אותך למסך שני שיבקש ממך להזין סיסמה חד פעמית (OTP) שנוצרה על ידי אמזון, שתישלח לכתובת הדוא"ל שציינת במסך הקודם. זו הדרך של אמזון לאמת את הדוא"ל שהזנת. לאחר שהוספת את ה- OTP לשדה המקביל לו, לחץ על הלחצן 'Create your Amazon account'. בחר את 'מיקום העסק' ואת 'סוג העסק' השלב הבא בתהליך רישום המוכרים של אמזון הוא שיתוף המידע הבא: המיקום העסקי שלך: זו המדינה בה העסק שלך נמצא ( ישראל ). חשוב מאוד שזה יהיה מדויק, שכן אמזון תאמת זאת. סוג העסק שלך: תוכל לבחור את הישות העסקית שלך מהאפשרויות הבאות (רובן נכללות בקטגוריה 'בבעלות פרטית'): עסק בבעלות המדינה - State-owned business עסק בבעלות ציבורית - Publicly-owned business עסק בבעלות פרטית - Privately-owned business צדקה - Charity אף אחד, אני אינדיבידואל - None, I am an inpidual שמך המלא: הקפד להזין את שמות הפרטיים, האמצעיים ושמות המשפחה שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור 'Agree and continue'.

        הזן את המידע האישי שלך

        משם, תתבקש לספק לאמזון מספר פרטים אישיים. זה כולל צורת זיהוי (מספר הדרכון שלך או רישיון הנהיגה שלך). יתכן שתידרש למסור להם את מספר הטלפון שלך. שוב, זה למטרות אימות. כאשר הכל הוזן, לחץ על 'NEXT' בתחתית המסך. בחר היכן אתה רוצה למכור: ארה"ב, אירופה, יפן לאחר שתשלים את הקטע 'Inpidual Information', סמן את התיבה שמתחת לשוק - הכוונה למיקום של חנות אמזון (למשל Amazon.ca, Amazon.co.uk וכו ') - בו תרצה למכור ואז לחץ על 'NEXT'.

        הזן את פרטי החיוב שלך

        דרך נוספת שאמזון מאמתת כעת את זהות המוכר הפוטנציאלי היא לוודא שמידע כרטיסי האשראי שלהם תקף. אז לאחר שבחרת בשוק שאתה רוצה למכור, תתבקש להזין את מספר ותאריך התפוגה של אחד מכרטיסי האשראי שלך, כמו גם את השם המופיע בכרטיס זה. כשתסיים, לחץ על 'NEXT' בתחתית הדף. הוסף את המידע על המוצרים שלך ואת שם החנות באמזון. לאחר שתמסור את פרטי כרטיס האשראי שלך ותוקף אותו, תישאל כמה שאלות על חנות אמזון שלך ועל המוצרים שאתה מתכנן למכור. כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום של המוכרים באמזון, יהיה עליכם לענות על הדברים הבאים: מה שם חנות האמזון שלך? האם יש לך קודי UPC למוצרים שלך או לא? האם אתה היצרן ו / או בעל המותג של המוצר / ים שאתה מוכר? האם יש לך סימן מסחרי רשום למוצרים שלך? לחץ על כפתור 'NEXT' לאחר שתספק את התשובות לשאלות האלה.

        אימות כתובת

        לבסוף, לאחר שתשלים את כל השלבים האחרים בתהליך האימות, תתבקש לאשר את הכתובת העסקית שסיפקת בשלב של 'Personal Information' לאחר לחיצה על כפתור 'Confirm' - אם הכתובת המוצגת נכונה, כלומר - יופיע מסך חדש. יפתח מסך עם אותה כתובת יחד עם קוד אימות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל את המסך, הזן את הקוד שסופק בשדה 'Enter code below' ולחץ על 'NEXT' כדי לסיים את תהליך האימות. לאחר שתאמת, אתה עובר שלב! אתה תצטרך להעלות קובץ עם סריקה של הדרכון שלך + בנק סטייטמנט. צריך להמתין עד 3 ימים כדי לקבל תשובה. ברגע שאמזון אישרו את החשבון, אתה בפנים! כדי להיות בצד הבטוח, אנו ממליצים להגדיר אימות דו-שלבי בחשבונך (להגברת האבטחה). עם זאת, לאחר שמאמת את זהותך ומידע עסקי, כל שעליך לעשות כדי להתחיל הוא להיכנס ל-https://sellercentral.amazon.com.
        This site is registered on wpml.org as a development site.