ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      יצירת חנות אמזון שמושכת לקוחות

      יצירת חנות אמזון שמושכת לקוחות!

      חלון ראווה החדש שלכם הוא חנות האמזון שלכם! חנות מעוצבת היטב באמזון ממחישה את סיפור המותג שלך ומגבירה המרות למוכרים שמוכנים להשקיע זמן!

      חנות הראווה של אמזון היא דרך חדשה ומשופרת למכור את המוצרים שלך באמזון. זה נותן למוכרים עם מותג רשום הזדמנות להציג את כל המוצרים בצורה יפה ונוחה. זה גם עוזר לקונים הפוטנציאלים ללמוד יותר על סיפור המותג שלך ולגלות את תיק המוצרים השלם שלך.

      מהי חנות הראווה של אמזון? 

      חנות ראווה של אמזון היא פלטפורמה לעסקים עם מותג רשום להציג, לארגן ולמכור את כל המוצרים שלהם במיקום אחד קל. זה בערך כמו שיש לך חנות קמעונאות דיגיטלית שבה אתה מציג את כל המוצרים שלך בצורה מסודרת על "מדפים וירטואליים".

      עם למעלה מ -2.5 מיליון עסקים שמוכרים באמזון, חשוב במיוחד למצוא דרכים להתבלט מול המתחרים ולהפוך את המותג שלך לבלתי נשכח! הוספת חנות ראווה אטרקטיבית של אמזון למותג שלך הפכה להיות חיונית עוד יותר, אם אתה רוצה להצליח באמזון.

      כיצד ליצור חלון ראווה של אמזון

      הרשמה לרישום מותגי אמזון 2.0:

      לפני שתוכל ליצור חלון ראווה של אמזון למותג שלך, עליך להירשם ל- Amazon Brand Registry 2.0. קבלת רישום מותג פותחת חבילה של כלים חינמיים שנועדו לעזור לך לבנות, לקדם ולהגן על המותג שלך. בנוסף, זה עוזר ליצור חווית קניה טובה יותר עבור הלקוחות שלך.

      לאחר מכן, תהיה מוכן להשלים את השלבים הבאים:

      1. היכנס לחשבון Seller Central של Amazon או Amazon Vendor Central
      2. ספק את שם המותג שלך (חייב להתאים לסימן המסחר הרשום הפעיל)
      3. ספק את מספר הסימן המסחרי הרשום שלך 
      4. ציין את קטגוריות המוצרים החלות על המותג שלך
      5. ציין את המדינות המייצרות ומפיצות את מוצרי המותג שלך

      לאחר מכן אמזון תבדוק את הבקשה שלך. הם יצרו קשר עם האדם המשויך לסימן המסחרי הרשום וישאלו שאלות נוספות כדי לבדוק אם החברה שלך עומדת בדרישות רישום המותג 2.0 של אמזון. ציר הזמן שלך לאישור ישתנה. הוא נע בין 24 שעות ליותר מחודש לפני שאתה מוכן ליצור את חנות החנויות שלך באמזון. 

      כאשר אמזון תאשר את הבקשה שלך, תקבל קוד אימות שבו תוכל להשתמש כדי להירשם לתוכנית. 

      הגדרת חנות אמזון שלך

      הידד! הצלחת לעבור את השלבים הראשונים של הרשמה. כעת, הגיע הזמן לשלבים המהנים, ליצור את חנות האמזון שלכם. 

      1. היכנס לחשבון Seller Central של Amazon או Amazon Vendor Central 
      2. לחץ על "חלון ראווה" מסרגל הניווט הראשי
      3. בחר "צור חנות" בדף הבא
      4. בחר את שם המותג שלך מהתיבה המוקפצת 
      5. לחץ על "צור חנות"

      אם אתה מתקשה למצוא את שם המותג שלך בתיבה המוקפצת, וודא שהשלמת את שלב 1 עם רישום המותג של אמזון 2.0. בשלב זה יופיעו רק מותגים מאושרים. 

      לאחר מכן תתבקש להוסיף את שם המותג והלוגו שלך. למרות שמדובר בתהליך פשוט למדי, יש חברות שמבלבלות בבחירת שם מותג שאינו ניתן לזיהוי בקלות ללקוחותיהן. 

      עיצוב עיצוב חזית חנויות אמזון שלך 

      לאחר שיצרת את החנות שלך, אמזון תיקח אותך לבנאי החנויות שלה. אם אתה מודאג מיצירת עיצוב מושך, אל תדאג! יצירת חנות אמזון משלך דומה מאוד לבונה אתרים. תוכל להתאים אישית את העיצוב שלך על ידי גרירה ושחרור של "בלוקים" לתוכן לפריסה שנוצרה מראש. 

      להלן המרכיבים השונים שעליכם לקחת בחשבון במהלך תהליך זה:

      תמונות

      ניתן להוסיף תמונות מוצר או מותג בחנות אמזון. הם חייבים להיות בגודל של 1500 x 1500 פיקסלים לפחות, וניתן להוסיף אותם בעצמם או עם כיסוי טקסט.

      סרטונים

      סרטונים הם דרך משכנעת לפרסם מוצר. סרטוני הווידאו חייבים להיות לפחות 1280 x 640 פיקסלים ופחות מ -100 מגה -בתים. זכור כי אסור להכיל קישורים או הפניות לאתרים חיצוניים. 

       

      טקסט

      הוספת בלוקים של טקסט היא אחת הדרכים הטובות ביותר:

      • ספר את סיפור המותג שלך
      • הדגש יתרונות שימושיים
      • הסבר את תכונות המוצר
      • השתמש בקריאה לפעולה

      מוצרים

      ניתן להוסיף מוצרים ממלאי אמזון שלך לחנות אמזון שלך באמצעות מילות מפתח או ASIN. זה יאכלס אוטומטית את המחיר, התמונה הראשית ותג אמזון פריים (אם רלוונטי). 

      ייעל את חלון החנויות שלך באמזון להמרות 

      במובנים רבים, יצירת חנות אמזון שלך היא בדיוק כמו השקת אתר מסחר אלקטרוני משלך. אתה רוצה שיהיה קל לניווט, מרתק לצפייה ומשכנע לקנות ממנו. 

      לאחר שהקדשת מזמנך להוסיף תמונות, טקסט, סרטונים ומידע על מוצרים, קח הפסקה וחזור לחנות אמזון שלך במצב תצוגה מקדימה של שולחן העבודה וגם הנייד. תסתכל על זה כאילו אתה לקוח – לא בעל העסק. 

      מה אתה חושב על המוצר שלך? האם היית קונה את מה שאתה מוכר? האם התרשמת מהעמוד? 

      עברו את אותו תהליך עם קומץ אנשים שנמצאים בצוות שלכם או עם לקוחות שמתאימים ליעד הדמוגרפי שלכם. איזה משוב יש להם? האם יש משהו שבולט להם (לטוב ולרע) שהחמצת כאשר סקרת את העמוד? בקשו את המשוב שלהם ואז שלבו אותו בחנות שלכם. זהו שלב נוסף שיעזור לחנות שלך לבצע ביצועים טובים יותר! 

       

      למקסם את עוצמת המותג שלכם באמצעות חנות אמזון

      יצירת חנות ראווה של אמזון הופכת להיות עוד יותר חשובה להתחרות באמזון. זוהי דרך מצוינת לבנות את הון המותג שלך וליצור קשר טוב יותר עם הלקוחות שלך! בנוסף, זה בחינם, קל ויעיל לתת לך את היתרון התחרותי שאתה צריך כדי להשיג תוצאות!

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        אביזרים שונים

        ביגוד

        מוצרי רכב

        מוצרי תינוקות

        יוֹפִי וקוסמטיקה

        ספרים

        מצלמות

        טלפונים סלולריים ואביזרים

        מטבעות אספנות

        מוצרי אלקטרוניקה

        אומנות

        מזון

        בריאות

        בית וגן

        תעשייה

        מכשירי חשמל

        כלי נגינה

        מוצרי משרד

        מוצרים לחיות מחמד

        ספורט

        כלים לבית

        צעצועים ומשחקים

        שעונים