ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      כיצד לקדם מוצר אמזון באמצעות מודעת פייסבוק

      פוסט אורח זה נכתב על ידי AMAZOS, המספקת כלי קידום מכירות למותגי אמזון כדי להגביר את המכירות והדירוגים תוך בניית רשימות לקוחות.

      מודעות פייס בוק הן כלי רב עוצמה עבור מוכרי אמזון: הן יכולות להגביר את המכירות והדירוגים באמזון תוך בניית קהל של אוהדים להצלחה ארוכת טווח.
      הם בדרך כלל מקור התנועה החסכוני והניתן להרחבה ביותר מחוץ לאמזון עצמה.
      שילוב של מודעות פייסבוק עם אסטרטגיה נכונה של אמזון PPC יכול לגרום למחזור גבוהה יותר, אך מותגים רבים פשוט מבזבזים הוצאות פרסום עם מודעות בעלות הגדרה גרועה.
      להלן מספר שיטות עבודה מומלצות לקידום מוצרי אמזון בפייסבוק – וטעויות שיש להימנע מהן, שיטות מיקוד והנחיות לאופטימיזציה.

      מדוע לפרסם את מוצרי אמזון שלך באמצעות מודעות פייסבוק?

      לפייסבוק למעלה מ -2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. נוסף על בסיס המשתמשים העצום שלהם, כלי מיקוד המודעות של פייסבוק הם די מתוחכמים. הם מאפשרים לך להציג את המודעות שלך בפני אנשים הסבירים ביותר לבצע המרה, וכך להפוך ללקוחות.
      אתה יכול אפילו להציג מודעות דומות לאנשים שקנו בעבר את המוצרים שלך באמזון עם קהלים דומים.

      הכן את הפריט באמזון למודעות פייסבוק

      1. בצע אופטימיזציה של רישומי המוצרים שלך

      אל תפעיל מודעות פייסבוק אם הליסט שלך באמזון אינו מוגדר ומותאם כהלכה. את סתם זורקת כסף.

      ראשית, וודא כי הדברים הבאים הושלמו:

      • עותק הרישום שלך מותאם היטב הן לקידום אתרים של אמזון והן להמרות.
      • יש לך תמונות מוצרים באיכות גבוהה ותוכן מותג משופר.
      • אתה משתמש במודעות המוצרים הממומנים של אמזון.

       

      אתה רוצה לוודא שהכסף שהוצא על מודעות פייסבוק עובד במקביל לדברים באמזון. אז אם הדברים באמזון לא מוגדרים היטב, לא תרוויחו כל כך.

      למידע נוסף על אופטימיזציה של הליסט שלך באמזון, צלצל אלינו

      2. הגדר דף נחיתה

      טעות גדולה נוספת שעושים מוכרי אמזון רבים במודעות פייסבוק היא הובלת תנועה ישירות לאמזון.

      מדוע זו בעיה?

      1. משתמש בפייסבוק רחוק יותר מהרכישה מאשר מישהו שמחפש באמזון.

      2. תנועה מפייסבוק, באופן כללי, נוטה פחות להמיר מאשר תנועה פנימית באמזון, מה שיכול להפחית את שיעורי ההמרות עבור הרישום שלך.

      3. אין דרך להציב את פיקסל הפייסבוק (לעקוב אחר המרות, לבנות קהלים ממוקדים מחדש וכו ') ואין דרך לאסוף פרטי קשר.

       

      רשימת דוא"ל היא הנכס החשוב ביותר שלעסק מסחר אלקטרוני יכול להיות – דבר שאינו ניתן להשגה עבור רוב המותגים שמוכרים אך ורק באמזון.

      דף נחיתה של אמזון מאפשר לך:

      1. אסוף מיילים (כדי להפעיל מבצעים עתידיים, לבקש ביקורות וכו ').

      2. למקם את הפיקסל

      3. להפיץ קודי קופון כדי לתמרץ מכירות

      4. מסנן תנועה כך שאלה שמגיעים לאמזון או בסבירות גבוהה יותר לקנות, וכך מגבירים את מהירות המכירות ודירוג מילות המפתח.

      בעיקרון, אתה רוצה שמודעות הפייסבוק שלך באמזון יביאו לקוחות פוטנציאליים חדשים למשפך המכירות שלך. ועם הזמן יובילו אותם לעבר הרכישה ורכישה חוזרת.

       

      ללא דף נחיתה, אינך יכול לעשות פיקסל ואינך יכול לאסוף אימיילים. כך שאם הם לא ירכשו מיד לאחר לחיצה על המודעה שלך, תאבד את היכולת לנקודות מגע עתידיות.

      כיצד לקבל פרטי קשר ללא דף נחיתה:

      אחת הדרכים המרתקות לשמור על קשר עם הלקוחות היא באמצעות פייסבוק מסנג'ר.

      ניתן ליצור מודעת פייסבוק הפותחת שיחה במסנג'ר ולשלוח קופון דרך מסנג'ר, מבלי להשתמש אפילו בדף נחיתה.

       

      מסנג'ר מפחית את החיכוך, וכתוצאה מכך שיעורי קליקים גבוהים בהרבה מדוא"ל.

      המסנג'רים חזקים עוד יותר מדוא"ל לאיסוף ביקורות, מכיוון שאתה יכול לשאול ישירות אם הם קנו את המוצר.

      אם הם רכשו את המוצר שלך, ואז שלח אותם לדף הביקורת באמזון.

       

      3. ייצר מספר מודעות פייסבוק לדף נחיתה שלך.

      טעות שעושים לעתים קרובות מוכרים באמזון שלומדים לראשונה כיצד לקדם את מוצרי אמזון בפייסבוק היא שהם לא מבצעים בדיקות מפוצלות.

      הם יוצרים מודעה אחת עם תמונה אחת, עותק, כותרת וכו ', ומכוונים לקהל אחד.

      לא משנה עד כמה אתה חושב שאתה מבין את לקוח היעד שלך, אתה יכול וצריך ללמוד עוד ועוד.

      כדאי לנצל את הנתונים שמודעות פייסבוק צוברות לאורך זמן וגם כדי לבדוק גרסאות שונות של המודעות ולבדוק מיקוד לקהלים שונים.

      אל תנחש רק, עקוב אחר הנתונים.

       

      4. אל תבדקו יותר מידיי את המודעות

      לפעמים מוכרים יבדקו יותר מדי וריאציות של מודעות הפייסבוק שלהם באמזון.

      באופן אידיאלי, תרצה שהמודעות שלך יפתחו הוכחה חברתית – לייקים, הערות ושיתופים יפחיתו את עלויות המודעות.

      הוכחה חברתית תימרח על פני גרסאות המודעות השונות שאתה בודק. מציאת האיזון הנכון (של מספיק בדיקות בכדי לספק אופטימיזציה מבוססת נתונים, אך לא יותר מדי בדיקות כדי להשיג הוכחה חברתית) תלוי בתקציב שלך. אך עליך לבחור מודעה ברגע שתגיע לתוצאה משמעותית סטטיסטית.

      ואז כבה את שאר הווריאציות כדי שהמודעה הזוכה תייצר חשיפה רבה יותר.

       

      5. בנה את מסעות הפרסום שלך כראוי לבדיקות A / B .

      חלק מהמוכרים יודעים שעליהם לבדוק קהלים, הצעות וריאציות של מודעות, אך הם אינם מגדירים את מסעות הפרסום שלהם כדי לאפשר בדיקת A / B נכונה.

      למשל, אחד הלקוחות שלנו ניסה לבדוק ארבעה משתנים שונים:

      • הצטרפות לדוא"ל לעומת הסכמה שאינה דוא"ל (למסירת קודי קופון)
      • קהל יעד
      • מודעת קריאייטיב
      • עותק מודעה

      לקוח זה הקים קמפיין אחד ויצר שתי קבוצות מודעות שונות – אחת שהשתמשה בדף נחיתה עם הצטרפות לדוא"ל, והשנייה השתמשה בדף נחיתה ללא הצטרפות לדוא"ל. קהל היעד היה זהה, אך נעשה שימוש בעותק ויצירה שונים.

      זה לא מוגדר כך שניתן יהיה לבדוק באופן הוגן את המשתנים זה נגד זה. שוב, הצטרפות לדוא"ל לעומת ללא הצטרפות לדוא"ל פירושה שמטרת הקמפיין שונה. אז צריך לעשות שני קמפיינים שונים.

      עליכם ליצור שני קמפיינים שונים הממוקדים לאותם קהלים ולהשתמש באותו קריאייטיב והעתקה של מודעות.

      כך שהמשתנה הוא ברמת הקמפיין – לכל קמפיין יש יעדים אחרים.

       

      לבדיקת מיקוד לקהלים, תרצה קמפיין אחד עם שתי קבוצות מודעות, כל אחת עם קהל שונה, אך עם עותקים זהים של מודעות (קריאייטיב והעתק).

      כדי לבדוק קריאייטיב של מודעות או להעתיק אותה, אמורות להיות לך שתי מודעות שונות בתוך קבוצת מודעות אחת.

       

      שיטות עבודה מומלצות ליצירת מודעות פייסבוק לאמזון

      כעת, לאחר שעסקנו בטעויות נפוצות ובשיטות מומלצות לשימוש במודעות פייסבוק לאמזון, בואו נדון בכמה צעדים חיוביים להגדרת המודעות שלך להצלחה.

       

      1. צור הצעה משכנעת

      הספציפיות לגבי קהלים אליהם ניתן למקד, להעתיק וליצור קריאייטיב לשימוש, אפילו כמה זמן להציג את המודעה שלך תלויה בהצעה / היעד של מסע הפרסום שלך.

      סוג הקמפיין הנפוץ ביותר המנוהל על ידי מותגי אמזון הוא קידום בהנחות גבוהות להגברת דירוג מילות המפתח.

      קמפיין כזה צריך להתנהל במשך 7-10 ימים בלבד.

      אתה רוצה להבהיר במודעה שלך שאתה מציע את ההנחה הגבוהה הזו, מבלי לצאת בהפסד. עדיף לבצע אופטימיזציה לקמפיין לידים (פיקסל לא יכול לבצע אופטימיזציה למכירות באמזון).

       

      2. בדוק עיצוב דומה וקהלים מותאמים אישית

      קהל דומה הוא כאשר אתה לוקח רשימה קיימת של לידים או לקוחות ואומר לפייסבוק להציג מודעות לאנשים הדומים לאנשים ברשימה זו.

      'קהל דומה בשכבות' הוא כאשר אתה מצמצם את קהל הדומה לקריטריונים דמוגרפיים, התנהגותיים או מבוססי-עניין נוספים.

      לדוגמא: הקהל של המודעה היה קהל דומה של 1% מלקוחות אמזון בעבר, שהצטמצם לאנשים שהיו גם הורים לילדים, התעניינו ב- Amazon.com והתעניינו גם בפעילויות פנאי בחיק הטבע.

       

      קהלים מצומצמים יותר יכולים לעבוד נהדר בקמפיינים מסוימים. עבור אחרים, קהלים רחבים יותר עובדים טוב יותר. זו הסיבה שעדיף לבדוק תמיד כמה קהלים שונים.

      ישנם סוגים רבים ושונים של קהלים שאתה יכול ליצור. בדרך כלל קהלים דומים למראה מביאים את הביצועים הטובים ביותר, בהשוואה לקהלים דמוגרפיים, התנהגותיים ותחומי עניין. אך לא תמיד זה המצב.

      אני ממליץ ללקוחות שלנו ליצור קהל דומה לנתוני הלקוחות שלהם באמזון.

       

      תוכלו לבדוק את הקהלים הבאים זה מול זה:

      • 1% קהל דומה (המתאים ביותר לרשימה)
      • קהל שנראה כמו 2%
      • 1% דומה בשכבות דמוגרפיות / התנהגויות / תחומי עניין.
      • דמוגרפיה / התנהגויות / תחומי עניין בהחלט (פרופיל היפותטי של הלקוח האידיאלי שלך)

      הפעל את אותן גרסאות של מודעות לכל קהל כדי לגלות מהן ביצועים טובים יותר.

      לפעמים, יש מפסיד ברור. כבה את המפסיד והמשיך להציג מודעות למנצח.

      נתונים אלה שלהלן, למשל, מראים כי הקהלים דמויי הביצועים עברו את הקהל הקר בהפרש רחב. אז תכבה את הקהל הפחות רלוונטי.

       

      לסיכום

      מודעות פייסבוק יכולות להוות מקור צמיחה מצוין עבור מותגים שמוכרים באמזון. הוא מציע גישה לבסיס משתמשים עצום באופן שונה באופן איכותי מאשר פרסום פנימי באמזון.

      אך לעתים קרובות מוכרים עושים טעויות שעולות להם הרבה כסף ומגבילים את הצלחתם באמצעות מודעות פייסבוק של אמזון.

      על ידי ביצוע ההנחיות המפורטות לעיל, אתה תהיה בדרך להגיע לקהל רחב ומוסמך יותר, להרוויח יותר מכירות ולהגביר את הדירוג באמזון, ולבנות נכסי מותג כדי למצב את העסק שלך להצלחה ארוכת טווח.

       

       

       

       

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        אביזרים שונים

        ביגוד

        מוצרי רכב

        מוצרי תינוקות

        יוֹפִי וקוסמטיקה

        ספרים

        מצלמות

        טלפונים סלולריים ואביזרים

        מטבעות אספנות

        מוצרי אלקטרוניקה

        אומנות

        מזון

        בריאות

        בית וגן

        תעשייה

        מכשירי חשמל

        כלי נגינה

        מוצרי משרד

        מוצרים לחיות מחמד

        ספורט

        כלים לבית

        צעצועים ומשחקים

        שעונים