ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      כיצד לקדם מוצר אמזון באמצעות מודעת פייסבוק

      פוסט אורח זה נכתב על ידי AMAZOS, המספקת כלי קידום מכירות למותגי אמזון כדי להגביר את המכירות והדירוגים תוך בניית רשימות לקוחות.

      מודעות פייס בוק הן כלי רב עוצמה עבור מוכרי אמזון: הן יכולות להגביר את המכירות והדירוגים באמזון תוך בניית קהל של אוהדים להצלחה ארוכת טווח.
      הם בדרך כלל מקור התנועה החסכוני והניתן להרחבה ביותר מחוץ לאמזון עצמה.
      שילוב של מודעות פייסבוק עם אסטרטגיה נכונה של אמזון PPC יכול לגרום למחזור גבוהה יותר, אך מותגים רבים פשוט מבזבזים הוצאות פרסום עם מודעות בעלות הגדרה גרועה.
      להלן מספר שיטות עבודה מומלצות לקידום מוצרי אמזון בפייסבוק – וטעויות שיש להימנע מהן, שיטות מיקוד והנחיות לאופטימיזציה.

      מדוע לפרסם את מוצרי אמזון שלך באמצעות מודעות פייסבוק?

      לפייסבוק למעלה מ -2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. נוסף על בסיס המשתמשים העצום שלהם, כלי מיקוד המודעות של פייסבוק הם די מתוחכמים. הם מאפשרים לך להציג את המודעות שלך בפני אנשים הסבירים ביותר לבצע המרה, וכך להפוך ללקוחות.
      אתה יכול אפילו להציג מודעות דומות לאנשים שקנו בעבר את המוצרים שלך באמזון עם קהלים דומים.

      הכן את הפריט באמזון למודעות פייסבוק

      1. בצע אופטימיזציה של רישומי המוצרים שלך

      אל תפעיל מודעות פייסבוק אם הליסט שלך באמזון אינו מוגדר ומותאם כהלכה. את סתם זורקת כסף.

      ראשית, וודא כי הדברים הבאים הושלמו:

      • עותק הרישום שלך מותאם היטב הן לקידום אתרים של אמזון והן להמרות.
      • יש לך תמונות מוצרים באיכות גבוהה ותוכן מותג משופר.
      • אתה משתמש במודעות המוצרים הממומנים של אמזון.

       

      אתה רוצה לוודא שהכסף שהוצא על מודעות פייסבוק עובד במקביל לדברים באמזון. אז אם הדברים באמזון לא מוגדרים היטב, לא תרוויחו כל כך.

      למידע נוסף על אופטימיזציה של הליסט שלך באמזון, צלצל אלינו

      2. הגדר דף נחיתה

      טעות גדולה נוספת שעושים מוכרי אמזון רבים במודעות פייסבוק היא הובלת תנועה ישירות לאמזון.

      מדוע זו בעיה?

      1. משתמש בפייסבוק רחוק יותר מהרכישה מאשר מישהו שמחפש באמזון.

      2. תנועה מפייסבוק, באופן כללי, נוטה פחות להמיר מאשר תנועה פנימית באמזון, מה שיכול להפחית את שיעורי ההמרות עבור הרישום שלך.

      3. אין דרך להציב את פיקסל הפייסבוק (לעקוב אחר המרות, לבנות קהלים ממוקדים מחדש וכו ') ואין דרך לאסוף פרטי קשר.

       

      רשימת דוא"ל היא הנכס החשוב ביותר שלעסק מסחר אלקטרוני יכול להיות – דבר שאינו ניתן להשגה עבור רוב המותגים שמוכרים אך ורק באמזון.

      דף נחיתה של אמזון מאפשר לך:

      1. אסוף מיילים (כדי להפעיל מבצעים עתידיים, לבקש ביקורות וכו ').

      2. למקם את הפיקסל

      3. להפיץ קודי קופון כדי לתמרץ מכירות

      4. מסנן תנועה כך שאלה שמגיעים לאמזון או בסבירות גבוהה יותר לקנות, וכך מגבירים את מהירות המכירות ודירוג מילות המפתח.

      בעיקרון, אתה רוצה שמודעות הפייסבוק שלך באמזון יביאו לקוחות פוטנציאליים חדשים למשפך המכירות שלך. ועם הזמן יובילו אותם לעבר הרכישה ורכישה חוזרת.

       

      ללא דף נחיתה, אינך יכול לעשות פיקסל ואינך יכול לאסוף אימיילים. כך שאם הם לא ירכשו מיד לאחר לחיצה על המודעה שלך, תאבד את היכולת לנקודות מגע עתידיות.

      כיצד לקבל פרטי קשר ללא דף נחיתה:

      אחת הדרכים המרתקות לשמור על קשר עם הלקוחות היא באמצעות פייסבוק מסנג'ר.

      ניתן ליצור מודעת פייסבוק הפותחת שיחה במסנג'ר ולשלוח קופון דרך מסנג'ר, מבלי להשתמש אפילו בדף נחיתה.

       

      מסנג'ר מפחית את החיכוך, וכתוצאה מכך שיעורי קליקים גבוהים בהרבה מדוא"ל.

      המסנג'רים חזקים עוד יותר מדוא"ל לאיסוף ביקורות, מכיוון שאתה יכול לשאול ישירות אם הם קנו את המוצר.

      אם הם רכשו את המוצר שלך, ואז שלח אותם לדף הביקורת באמזון.

       

      3. ייצר מספר מודעות פייסבוק לדף נחיתה שלך.

      טעות שעושים לעתים קרובות מוכרים באמזון שלומדים לראשונה כיצד לקדם את מוצרי אמזון בפייסבוק היא שהם לא מבצעים בדיקות מפוצלות.

      הם יוצרים מודעה אחת עם תמונה אחת, עותק, כותרת וכו ', ומכוונים לקהל אחד.

      לא משנה עד כמה אתה חושב שאתה מבין את לקוח היעד שלך, אתה יכול וצריך ללמוד עוד ועוד.

      כדאי לנצל את הנתונים שמודעות פייסבוק צוברות לאורך זמן וגם כדי לבדוק גרסאות שונות של המודעות ולבדוק מיקוד לקהלים שונים.

      אל תנחש רק, עקוב אחר הנתונים.

       

      4. אל תבדקו יותר מידיי את המודעות

      לפעמים מוכרים יבדקו יותר מדי וריאציות של מודעות הפייסבוק שלהם באמזון.

      באופן אידיאלי, תרצה שהמודעות שלך יפתחו הוכחה חברתית – לייקים, הערות ושיתופים יפחיתו את עלויות המודעות.

      הוכחה חברתית תימרח על פני גרסאות המודעות השונות שאתה בודק. מציאת האיזון הנכון (של מספיק בדיקות בכדי לספק אופטימיזציה מבוססת נתונים, אך לא יותר מדי בדיקות כדי להשיג הוכחה חברתית) תלוי בתקציב שלך. אך עליך לבחור מודעה ברגע שתגיע לתוצאה משמעותית סטטיסטית.

      ואז כבה את שאר הווריאציות כדי שהמודעה הזוכה תייצר חשיפה רבה יותר.

       

      5. בנה את מסעות הפרסום שלך כראוי לבדיקות A / B .

      חלק מהמוכרים יודעים שעליהם לבדוק קהלים, הצעות וריאציות של מודעות, אך הם אינם מגדירים את מסעות הפרסום שלהם כדי לאפשר בדיקת A / B נכונה.

      למשל, אחד הלקוחות שלנו ניסה לבדוק ארבעה משתנים שונים:

      • הצטרפות לדוא"ל לעומת הסכמה שאינה דוא"ל (למסירת קודי קופון)
      • קהל יעד
      • מודעת קריאייטיב
      • עותק מודעה

      לקוח זה הקים קמפיין אחד ויצר שתי קבוצות מודעות שונות – אחת שהשתמשה בדף נחיתה עם הצטרפות לדוא"ל, והשנייה השתמשה בדף נחיתה ללא הצטרפות לדוא"ל. קהל היעד היה זהה, אך נעשה שימוש בעותק ויצירה שונים.

      זה לא מוגדר כך שניתן יהיה לבדוק באופן הוגן את המשתנים זה נגד זה. שוב, הצטרפות לדוא"ל לעומת ללא הצטרפות לדוא"ל פירושה שמטרת הקמפיין שונה. אז צריך לעשות שני קמפיינים שונים.

      עליכם ליצור שני קמפיינים שונים הממוקדים לאותם קהלים ולהשתמש באותו קריאייטיב והעתקה של מודעות.

      כך שהמשתנה הוא ברמת הקמפיין – לכל קמפיין יש יעדים אחרים.

       

      לבדיקת מיקוד לקהלים, תרצה קמפיין אחד עם שתי קבוצות מודעות, כל אחת עם קהל שונה, אך עם עותקים זהים של מודעות (קריאייטיב והעתק).

      כדי לבדוק קריאייטיב של מודעות או להעתיק אותה, אמורות להיות לך שתי מודעות שונות בתוך קבוצת מודעות אחת.

       

      שיטות עבודה מומלצות ליצירת מודעות פייסבוק לאמזון

      כעת, לאחר שעסקנו בטעויות נפוצות ובשיטות מומלצות לשימוש במודעות פייסבוק לאמזון, בואו נדון בכמה צעדים חיוביים להגדרת המודעות שלך להצלחה.

       

      1. צור הצעה משכנעת

      הספציפיות לגבי קהלים אליהם ניתן למקד, להעתיק וליצור קריאייטיב לשימוש, אפילו כמה זמן להציג את המודעה שלך תלויה בהצעה / היעד של מסע הפרסום שלך.

      סוג הקמפיין הנפוץ ביותר המנוהל על ידי מותגי אמזון הוא קידום בהנחות גבוהות להגברת דירוג מילות המפתח.

      קמפיין כזה צריך להתנהל במשך 7-10 ימים בלבד.

      אתה רוצה להבהיר במודעה שלך שאתה מציע את ההנחה הגבוהה הזו, מבלי לצאת בהפסד. עדיף לבצע אופטימיזציה לקמפיין לידים (פיקסל לא יכול לבצע אופטימיזציה למכירות באמזון).

       

      2. בדוק עיצוב דומה וקהלים מותאמים אישית

      קהל דומה הוא כאשר אתה לוקח רשימה קיימת של לידים או לקוחות ואומר לפייסבוק להציג מודעות לאנשים הדומים לאנשים ברשימה זו.

      'קהל דומה בשכבות' הוא כאשר אתה מצמצם את קהל הדומה לקריטריונים דמוגרפיים, התנהגותיים או מבוססי-עניין נוספים.

      לדוגמא: הקהל של המודעה היה קהל דומה של 1% מלקוחות אמזון בעבר, שהצטמצם לאנשים שהיו גם הורים לילדים, התעניינו ב- Amazon.com והתעניינו גם בפעילויות פנאי בחיק הטבע.

       

      קהלים מצומצמים יותר יכולים לעבוד נהדר בקמפיינים מסוימים. עבור אחרים, קהלים רחבים יותר עובדים טוב יותר. זו הסיבה שעדיף לבדוק תמיד כמה קהלים שונים.

      ישנם סוגים רבים ושונים של קהלים שאתה יכול ליצור. בדרך כלל קהלים דומים למראה מביאים את הביצועים הטובים ביותר, בהשוואה לקהלים דמוגרפיים, התנהגותיים ותחומי עניין. אך לא תמיד זה המצב.

      אני ממליץ ללקוחות שלנו ליצור קהל דומה לנתוני הלקוחות שלהם באמזון.

       

      תוכלו לבדוק את הקהלים הבאים זה מול זה:

      • 1% קהל דומה (המתאים ביותר לרשימה)
      • קהל שנראה כמו 2%
      • 1% דומה בשכבות דמוגרפיות / התנהגויות / תחומי עניין.
      • דמוגרפיה / התנהגויות / תחומי עניין בהחלט (פרופיל היפותטי של הלקוח האידיאלי שלך)

      הפעל את אותן גרסאות של מודעות לכל קהל כדי לגלות מהן ביצועים טובים יותר.

      לפעמים, יש מפסיד ברור. כבה את המפסיד והמשיך להציג מודעות למנצח.

      נתונים אלה שלהלן, למשל, מראים כי הקהלים דמויי הביצועים עברו את הקהל הקר בהפרש רחב. אז תכבה את הקהל הפחות רלוונטי.

       

      לסיכום

      מודעות פייסבוק יכולות להוות מקור צמיחה מצוין עבור מותגים שמוכרים באמזון. הוא מציע גישה לבסיס משתמשים עצום באופן שונה באופן איכותי מאשר פרסום פנימי באמזון.

      אך לעתים קרובות מוכרים עושים טעויות שעולות להם הרבה כסף ומגבילים את הצלחתם באמצעות מודעות פייסבוק של אמזון.

      על ידי ביצוע ההנחיות המפורטות לעיל, אתה תהיה בדרך להגיע לקהל רחב ומוסמך יותר, להרוויח יותר מכירות ולהגביר את הדירוג באמזון, ולבנות נכסי מותג כדי למצב את העסק שלך להצלחה ארוכת טווח.

       

       

       

       

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        מכירת בגדים באמזון

        מכירת בגדים באמזון

        אמזון ידועה כיעד קמעונאי של מוצרים לבית, ספרים, מוצרי אלקטרוניקה, ובעצם כמעט כל דבר אחר. אם אתה צריך משהו תוך מספר ימים - או אפילו שעות - אתה יכול להשיג אותו מאמזון. אבל בעבר, הצרכנים לא הסתגלו במהירות לקניות של ביגוד יוקרתי או ממותג באמזון כפי שהם הסתגלו, למשל, סוללות ומגבות רחצה. תעשיית האופנה איחרה להופיע לראשונה באמזון - עד עכשיו. על פי דו"ח מגמות הצרכנים האחרון של Jungle Scout 39% מהצרכנים בארה"ב קונים בגדים באמזון (אפילו במהלך מגיפת COVID-19). אז איך תעשיית האופנה משתנה בשנת 2022? מה יהיו אלה. משמעות השינויים עבור קמעונאים גדולים, מוכרי אמזון צד שלישי ואמזון עצמה? נסקור כמה גורמים המניעים כיום שינוי משמעותי בתעשיית האופנה:
        • התפיסה המשתנת של הצרכנים לגבי אמזון - במיוחד במהלך COVID-19
        • השותפות של אמזון עם ביג פאשן
        • כיצד למכור בגדים באמזון, עם אסטרטגיות מותג לשנת 2021-2022
        אמזון ואופנה בשנת 2021 בעוד שהתנאים הכלכליים העולמיים הפילו קמעונאי בגדים רבים מאז החלה מגיפת COVID-19, הצרכנים עדיין קונים בגדים. למסחר אלקטרוני יש יתרון בכלכלת הסגר, ואמזון בפרט הציעה לצרכנים את הגישה למוצרים שהם לא יכולים לקנות בחנויות, ויצרה תלות חזקה יותר באמזון מאי פעם.
        • כ-83% מהצרכנים בארה"ב קנו באמזון, ו-34% עושים זאת מדי שבוע.
        • מבין הצרכנים שלא קונים באמזון, רק 8% אמרו שזה בגלל שבאמזון אין את המותג שהם מחפשים.
        • 31% מהצרכנים בארה"ב אמרו שהם מתכננים לקנות בגדים באמזון בעתיד.
        השתמש בנוסף בכוחה של המדיה החברתית כדי להגביר את המודעות למותג ולהראות את הסגנונות שלך לעולם. סביר להניח שקהל היעד שלך באינסטגרם או באתרי מדיה חברתית אחרים רואה משפיען אחר משפיען המקדם אופנה וטרנדים חדשים לעוקבים שלהם. כדי שמותגי אופנה יתבלטו בשוק התחרותי הזה, הם צריכים אסטרטגיית מדיה חברתית חזקה, וייצוג ויזואלי אופטימלי. כל זה רק על קצה המזלג, רוצים לשמוע עוד פרטים ורעיונות? צרו איתנו קשר. זיכרו, בשביל למכור באמזון צריך להבין את השוק - ואין יותר טוב מאמזוס בהבנת השוק.

        AMAZON BUY BOX

        מה זה ה BUY BOX של אמזון?

        האנליסטים צופים כי המסחר האלקטרוני יעמוד על 20% מכלל המכירות הקמעונאיות בארה"ב עד שנת 2022. כאשר אמזון נמצאת בראש הטבלה, הגיע הזמן שהמוכרים יעלו על סיפונה עם כמה היבטים של קמעונאות מקוונת, כגון שיווק דיגיטלי, תהליכים עסקיים והקמת מותג שיכול לסבול את מבחן הזמן כדי להישאר במשחק. השאיפה של המוכר לתפוס את ה BUY BOX תמיד תהיה בראש סדר העדיפויות, בגלל ההשפעה הרבה של ה ביי בוקס על ההמרות. מכיוון שאין מגבלה על מספר המוכרים או על כמות המוצרים שהם יכולים להציע בשוק של אמזון, אותו מוצר נמכר לרוב על ידי מוכרים רבים, שכל אחד מהם מתחרה על כמות המכירות המרבית. מרבית הצרכנים הם קונים פריטים ותמיד יקנו דרך ה BUY BOX (הקופסה הלבנה בצד ימין של הדף) בדף המוצר הרצוי. כאשר צרכן ימשיך לרכוש את המוצר דרך סעיף זה, המוכר שמדורג הגבוה ביותר על ידי אמזון באותה תקופה יופיע שם. הזוכה ב- Buy Box ימשיך לבצע מכירות רבות יותר מכל מוכר אחר עבור אותו מוצר (אלא אם כן כמובן שיש מספר רב של מוכרים בעלי דירוג גבוה - אם כן, הם יסתובבו בתיבת בייבוקס, כאשר כל אחד מהם יזכה בנתח של מכירות המוצר). ה BUY BOX של אמזון נוצרה על מנת לתת ללקוח את התמורה הטובה ביותר לכספם. זה קובע איזה מוצר מבטיח את האיזון הטוב ביותר בין ביצועי מוכר גבוהים ומחיר נמוך. למעלה מ- 75% מהמכירות של אמזון כיום עוברים דרך ה- Box Box, ומספר זה גדל. לכן חובה על מוכרים תחרותיים להבין כיצד אמזון קובעת מי רוכש את המקום הנחשק הזה, מכיוון שיש לו השפעה ישירה על הרווחיות.

        איך לנצח את ה BUY BOX?

        מוכר יכול להתמודד רק על ה-BUY BOX אם הוא עומד בקריטריונים שלהלן:

        1. יש לו חשבון מוכר של אמזון. - Professional Seller.
        2. האם המוכר במעמד של "Buy Box-eligible", מעמד המוענק למוכרים מנוסים שבילו זמן במכירת פלטפורמת אמזון ובעלי רמה גבוהה של ביצועים. סטטוס זה נודע רשמית כסוחר מוביל והיה גלוי לכל אחד. כל קונה או מוכר יכול היה לראות מי היה סוחר מוביל על ידי עיון בדף הרישום של הצעה עבור מוצר מסוים. כיום מידע זה נחשף רק למוכר עצמם בחשבון מרכז המוכר שלהם - Seller Central account.
        3. המוכר חייב למכור פריטים חדשים ולא יד שנייה. יש BUY BOX נפרד לפריטים משומשים.
        4. חייב להיות מלאי זמין של הפריט המתחרה ב-BUY BOX. פריטים שמוגדרים בכניסה למלאי יכולים לזכות ב BUY BOX, אך האלגוריתם של אמזון מעדיף מוכרים שיש להם מלאי מספק כל הזמן.

        איך לבדוק אם המוכר כשיר להיות ב-BUY BOX?

        • לחץ על הכרטיסייה מלאי במרכז המוכרים של אמזון ובחר Manage Inventory.
        • לחץ על הכרטיסייה Preferences.
        • בקטע תצוגת העמודה, אתר את השדה עבור ה-BUY BOX.
        • בחר הצג.
        • עיין בעמודה המתאימה ל BUY BOX עבור ASIN מסוים. אם המוכר זכאי, יהיה רשום כן.
        הערה: ייתכן והמוכר יראה פריטים שהם זכאים להיות ב BUY BOX ועבור מוצרים אחרים לא. מוכרים חדשים שרוצים לקבל זכאות ל ביי בוקס יכולים להאיץ את התהליך על ידי מכירת פריטים מסוימים באמצעות fulfillment services של אמזון (FBA). אפילו מכירה של מספר קטן של מוצרים פופולריים במחיר תחרותי יכולה לאפשר למוכר לקבל סטטוס זכאי ל BUY BOX גם על אותם פריטים שאינם ממומשים על ידי אמזון. אם מוכר מאמין שהוא עמד בכל הקריטריונים הנדרשים ולא קיבלו מעמד זכאי ל-BUY BOX , הוא יכול לפנות ישירות לתמיכת המוכרים של אמזון כדי לבקש שיישקלו את הסטטוס שלו.

        מה הם המשתנים שמשפיעים על ה-BUY BOX?

        ישנם משתנים רבים שאמזון לוקחת בחשבון, והם מפורטים להלן. המפתח הוא להשקיע את המשאבים שלך בכאלה שמשפיעים יותר על BUY BOX.

        שיטת האחסון (FBA)

        אמזון נותנת יתרון למוכרים מסוג FBA - Fulfillment by Amazon לעומת המוכרים דרך Fulfillment by Merchant - FBM

        מחיר

        זהו הסכום הכולל אליו נמכר המוצר באמזון. ככל שמדדי הביצועים של המוכר נמוכים יותר בהשוואה למוכרים אחרים, כך הם יצטרכו להוריד את מחירם כדי לנסות לזכות ב ביי בוקס. מצד שני, אם המדדים שלהם גבוהים, הם יכולים להעלות את מחירם ועדיין לזכות.

        זמני משלוח

        ככל שתשלח מהר יותר אתה מעלה את הסיכויים לזכות בבייבוקס.

        זמינות של הפריט במלאי

        פריטים שמוגדרים בדרך למלאי יכולים להיות מוצגים בתיבת הקנייה, אך פריטים שנמאים במלאי באופן מיידי מועדפים על ידי האלגוריתם של אמזון ולכן חובה לשמור על מלאי זמין.

        שיעור פגמים בהזמנה (Order Defect Rate)

        זהו שילוב של שיעור המשוב השלילי(Negative Feedback Rate), שיעור התביעות לערבות עד תום (A-to-Z Guarantee) ושיעור חיוב החזר השירות (Service Chargeback Rate).

        מעקב משלוחים (Valid Tracking Rate)

        זהו אחוז המסירות שנשלחו עם מידע מעקב מלא

        זמן משלוח צפוי (Late Shipment Rate)

        זהו מספר ההזמנות שנשלחו מאוחר מתאריך המשלוח הצפוי

        משלוח בזמן (On-Time Delivery)

        זהו אחוז ההזמנות שנמסרו בזמן.

        ציון משוב (Feedback Score)

        כמה טוב הקונים דירגו אותך - במיוחד הדירוגים לאחרונה זה עושה את ההבדל.

        זמן תגובה לשאלות הלקוח (Customer Response Time)

        כמה מהר אתה מגיב ללקוחות? אם אתה לוקח יותר מדי זמן, זה ישפיע לרעה על הסיכויים שלך לזכות ב BUY BOX.

        ספירת המשובים (Feedback Count)

        כמה לקוחות נתנו לך משוב. ברור שככל שיותר לקוחות, כך יטיב.

        כמה מלאי ומהו נפח המכירות

        שמירה על מלאי באופן עקבי תביא אותך למצב טוב יותר מאשר אם יש לך תנודות גדולות במלאי.

        שיעורי הביטול הזמנות והחזר כספי מלא (Cancellation and Refund Rate)

        אם אתה מבטל הזמנות לעתים קרובות מדי, זה יכול להשפיע לרעה על ביצועי המוכר שלך.

        כיצד אמזוס תעזור לזכות ב ביי בוקס (BUY BOX)?

        אמזוס מציעה טכנולוגיית תמחור למוכרים ומותגים של אמזון. בעיקרו של דבר, אנחנו משנים את מחירי המוצרים שלך כמוכר באמזון בהתאם לשינויים הדינמיים והמתמידים בשוק. באמצעות אלגוריתמים למידה עצמית שמשתפרים ולומדים באופן רציף מכל סיטואציה פרטנית, אנחנו נמצא את המחירים הטובים ביותר עבור המוצרים שלך, ונסייע לך למקסם את המכירות ואת הרווחים הכוללים מבלי להסתכן.

        הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים

        שירותי פרסום באמזון

        איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!

        ניהול מלאי באמזון

        המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.

        ניהול חשבון אמזון

        אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.

        אופטימיזציה ל - PPC

        למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!

        בונים מותג חזק, שמוכר!

        המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.

        הרחבת הפעילות

        אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.

        מקסם תמחור & רווח​

        ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.

        THE BUY BOX

        מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!

        שופיפיי ואמזון

        שופיפיי ואמזון

         

        רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.

         

        שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים

         

        כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.

         

        לסחור באמזון עם ליווי מקצועי

         

        אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.

         

        מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?

         

        בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.

         

        ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos

         

        לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!

        איך לפתוח חשבון מוכר באמזון 2022?

        אמזון 2022 ממשיכה לצמוח ובגדול, ובכך גדלות גם ההזדמנויות לבנות עסק של סחר אלקטרוני באמצעות מכירה באתר אמזון. עם זאת, אם ברצונך לנצל את ההזדמנות העצומה שאמזון מייצגת, תחילה עליך לעבור את תהליך הרישום למוכרים של אמזון. לכן, כדי לוודא שהחשבון שלך יהיה מאומת (ויהיה לך את ההזדמנות לבנות עסק מצליח באמזון), אנו ננחה אותך בתהליך המעודכן. לאחר שהבנת מה אתה מתכנן למכור באמזון, תצטרך לעבור את תהליך הרישום באמזון.

        לפני פתיחת החשבון עליך להכין מספר מסמכים:

        דרכון סרוק בשני הצדדים. מסמך מהבנק עם השם הפרטי ושם המשפחה המתאים למחזיק בדרכון. מסמך הוכחת כתובת כמו חשבון מים, חשמל, טלפון ( אמזון לא מבקשים בכל פתיחת חשבון, תכינו רק למקרה הצורך ) במקרה של חברה בע"מ, צריך גם נסח חברה ששם הבעלים הראשי תואם לשם בדרכון. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית ע"י נוטריון. ( אנחנו באמזוס מספקים שירות תרגום מסמכים) בנוסף, עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ( אסור כרטיס דיירקט ). ראה לינק דרישות למסמכים: איך להעלות לאמזון מסמכים לאימות מוכר באמזון USA

        יאללה נצא לדרך לפתיחת חשבון באמזון למוכר החדש

        כנסו לאתר https://services.amazon.com גלול מטה בדף, מתחת לכותרת "Become an Amazon seller" לחץ על "Sign Up" הערה: אם תלחץ על כפתור ה 'Sign Up' הכתום, תועבר מייד לדף ההרשמה של professional seller . לעומת זאת, הקישור ' See pricing ’ מראה לך את ההבדל בין החשבונות האישיים והמקצועיים, ומאפשר לך לבחור איזו רישום אתה רוצה. בחר בין חשבון inpidual או professional. אם אתה מתכוון למכור יותר מ- 40 מוצרים בחודש, הרי שתירשם כ' professional 'הוא הדבר הטוב ביותר שלך. גם אם אתה מוכר כתחביב ולא מחשיב את עצמך כמקצוען, תוכנית זו תעזור לך לחסוך כסף. אבל, אם אתה מתכנן למכור בקנה מידה קטן יותר (כלומר פחות מ- 40 יחידות בחודש), בחר את התוכנית inpidual . הזן את הדוא"ל שלך ובחר 'Create a New Account' לאחר שבחרת בתוכנית המוכרים המתאימה לך, החלון הבא יופיע בו תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה (לבחירתך) עבור חשבון המוכר שלך. כשתסיים, לחץ על כפתור 'Next'. זה יעביר אותך למסך שני שיבקש ממך להזין סיסמה חד פעמית (OTP) שנוצרה על ידי אמזון, שתישלח לכתובת הדוא"ל שציינת במסך הקודם. זו הדרך של אמזון לאמת את הדוא"ל שהזנת. לאחר שהוספת את ה- OTP לשדה המקביל לו, לחץ על הלחצן 'Create your Amazon account'. בחר את 'מיקום העסק' ואת 'סוג העסק' השלב הבא בתהליך רישום המוכרים של אמזון הוא שיתוף המידע הבא: המיקום העסקי שלך: זו המדינה בה העסק שלך נמצא ( ישראל ). חשוב מאוד שזה יהיה מדויק, שכן אמזון תאמת זאת. סוג העסק שלך: תוכל לבחור את הישות העסקית שלך מהאפשרויות הבאות (רובן נכללות בקטגוריה 'בבעלות פרטית'): עסק בבעלות המדינה - State-owned business עסק בבעלות ציבורית - Publicly-owned business עסק בבעלות פרטית - Privately-owned business צדקה - Charity אף אחד, אני אינדיבידואל - None, I am an inpidual שמך המלא: הקפד להזין את שמות הפרטיים, האמצעיים ושמות המשפחה שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור 'Agree and continue'.

        הזן את המידע האישי שלך

        משם, תתבקש לספק לאמזון מספר פרטים אישיים. זה כולל צורת זיהוי (מספר הדרכון שלך או רישיון הנהיגה שלך). יתכן שתידרש למסור להם את מספר הטלפון שלך. שוב, זה למטרות אימות. כאשר הכל הוזן, לחץ על 'NEXT' בתחתית המסך. בחר היכן אתה רוצה למכור: ארה"ב, אירופה, יפן לאחר שתשלים את הקטע 'Inpidual Information', סמן את התיבה שמתחת לשוק - הכוונה למיקום של חנות אמזון (למשל Amazon.ca, Amazon.co.uk וכו ') - בו תרצה למכור ואז לחץ על 'NEXT'.

        הזן את פרטי החיוב שלך

        דרך נוספת שאמזון מאמתת כעת את זהות המוכר הפוטנציאלי היא לוודא שמידע כרטיסי האשראי שלהם תקף. אז לאחר שבחרת בשוק שאתה רוצה למכור, תתבקש להזין את מספר ותאריך התפוגה של אחד מכרטיסי האשראי שלך, כמו גם את השם המופיע בכרטיס זה. כשתסיים, לחץ על 'NEXT' בתחתית הדף. הוסף את המידע על המוצרים שלך ואת שם החנות באמזון. לאחר שתמסור את פרטי כרטיס האשראי שלך ותוקף אותו, תישאל כמה שאלות על חנות אמזון שלך ועל המוצרים שאתה מתכנן למכור. כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום של המוכרים באמזון, יהיה עליכם לענות על הדברים הבאים: מה שם חנות האמזון שלך? האם יש לך קודי UPC למוצרים שלך או לא? האם אתה היצרן ו / או בעל המותג של המוצר / ים שאתה מוכר? האם יש לך סימן מסחרי רשום למוצרים שלך? לחץ על כפתור 'NEXT' לאחר שתספק את התשובות לשאלות האלה.

        אימות כתובת

        לבסוף, לאחר שתשלים את כל השלבים האחרים בתהליך האימות, תתבקש לאשר את הכתובת העסקית שסיפקת בשלב של 'Personal Information' לאחר לחיצה על כפתור 'Confirm' - אם הכתובת המוצגת נכונה, כלומר - יופיע מסך חדש. יפתח מסך עם אותה כתובת יחד עם קוד אימות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל את המסך, הזן את הקוד שסופק בשדה 'Enter code below' ולחץ על 'NEXT' כדי לסיים את תהליך האימות. לאחר שתאמת, אתה עובר שלב! אתה תצטרך להעלות קובץ עם סריקה של הדרכון שלך + בנק סטייטמנט. צריך להמתין עד 3 ימים כדי לקבל תשובה. ברגע שאמזון אישרו את החשבון, אתה בפנים! כדי להיות בצד הבטוח, אנו ממליצים להגדיר אימות דו-שלבי בחשבונך (להגברת האבטחה). עם זאת, לאחר שמאמת את זהותך ומידע עסקי, כל שעליך לעשות כדי להתחיל הוא להיכנס ל-https://sellercentral.amazon.com.
        This site is registered on wpml.org as a development site.