כיצד לקדם מוצר אמזון באמצעות מודעת פייסבוק
מודעות פייס בוק הן כלי רב עוצמה עבור מוכרי אמזון: הן יכולות להגביר את המכירות והדירוגים באמזון תוך בניית קהל של אוהדים להצלחה ארוכת טווח.
הם בדרך כלל מקור התנועה החסכוני והניתן להרחבה ביותר מחוץ לאמזון עצמה.
שילוב של מודעות פייסבוק עם אסטרטגיה נכונה של אמזון PPC יכול לגרום למחזור גבוהה יותר, אך מותגים רבים פשוט מבזבזים הוצאות פרסום עם מודעות בעלות הגדרה גרועה.
להלן מספר שיטות עבודה מומלצות לקידום מוצרי אמזון בפייסבוק – וטעויות שיש להימנע מהן, שיטות מיקוד והנחיות לאופטימיזציה.
מדוע לפרסם את מוצרי אמזון שלך באמצעות מודעות פייסבוק?
לפייסבוק למעלה מ -2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. נוסף על בסיס המשתמשים העצום שלהם, כלי מיקוד המודעות של פייסבוק הם די מתוחכמים. הם מאפשרים לך להציג את המודעות שלך בפני אנשים הסבירים ביותר לבצע המרה, וכך להפוך ללקוחות.
אתה יכול אפילו להציג מודעות דומות לאנשים שקנו בעבר את המוצרים שלך באמזון עם קהלים דומים.
הכן את הפריט באמזון למודעות פייסבוק
1. בצע אופטימיזציה של רישומי המוצרים שלך
אל תפעיל מודעות פייסבוק אם הליסט שלך באמזון אינו מוגדר ומותאם כהלכה. את סתם זורקת כסף.
ראשית, וודא כי הדברים הבאים הושלמו:
- עותק הרישום שלך מותאם היטב הן לקידום אתרים של אמזון והן להמרות.
- יש לך תמונות מוצרים באיכות גבוהה ותוכן מותג משופר.
- אתה משתמש במודעות המוצרים הממומנים של אמזון.
אתה רוצה לוודא שהכסף שהוצא על מודעות פייסבוק עובד במקביל לדברים באמזון. אז אם הדברים באמזון לא מוגדרים היטב, לא תרוויחו כל כך.
למידע נוסף על אופטימיזציה של הליסט שלך באמזון, צלצל אלינו
2. הגדר דף נחיתה
טעות גדולה נוספת שעושים מוכרי אמזון רבים במודעות פייסבוק היא הובלת תנועה ישירות לאמזון.
מדוע זו בעיה?
1. משתמש בפייסבוק רחוק יותר מהרכישה מאשר מישהו שמחפש באמזון.
2. תנועה מפייסבוק, באופן כללי, נוטה פחות להמיר מאשר תנועה פנימית באמזון, מה שיכול להפחית את שיעורי ההמרות עבור הרישום שלך.
3. אין דרך להציב את פיקסל הפייסבוק (לעקוב אחר המרות, לבנות קהלים ממוקדים מחדש וכו ') ואין דרך לאסוף פרטי קשר.
רשימת דוא"ל היא הנכס החשוב ביותר שלעסק מסחר אלקטרוני יכול להיות – דבר שאינו ניתן להשגה עבור רוב המותגים שמוכרים אך ורק באמזון.
דף נחיתה של אמזון מאפשר לך:
1. אסוף מיילים (כדי להפעיל מבצעים עתידיים, לבקש ביקורות וכו ').
2. למקם את הפיקסל
3. להפיץ קודי קופון כדי לתמרץ מכירות
4. מסנן תנועה כך שאלה שמגיעים לאמזון או בסבירות גבוהה יותר לקנות, וכך מגבירים את מהירות המכירות ודירוג מילות המפתח.
בעיקרון, אתה רוצה שמודעות הפייסבוק שלך באמזון יביאו לקוחות פוטנציאליים חדשים למשפך המכירות שלך. ועם הזמן יובילו אותם לעבר הרכישה ורכישה חוזרת.
ללא דף נחיתה, אינך יכול לעשות פיקסל ואינך יכול לאסוף אימיילים. כך שאם הם לא ירכשו מיד לאחר לחיצה על המודעה שלך, תאבד את היכולת לנקודות מגע עתידיות.
כיצד לקבל פרטי קשר ללא דף נחיתה:
אחת הדרכים המרתקות לשמור על קשר עם הלקוחות היא באמצעות פייסבוק מסנג'ר.
ניתן ליצור מודעת פייסבוק הפותחת שיחה במסנג'ר ולשלוח קופון דרך מסנג'ר, מבלי להשתמש אפילו בדף נחיתה.
מסנג'ר מפחית את החיכוך, וכתוצאה מכך שיעורי קליקים גבוהים בהרבה מדוא"ל.
המסנג'רים חזקים עוד יותר מדוא"ל לאיסוף ביקורות, מכיוון שאתה יכול לשאול ישירות אם הם קנו את המוצר.
אם הם רכשו את המוצר שלך, ואז שלח אותם לדף הביקורת באמזון.
3. ייצר מספר מודעות פייסבוק לדף נחיתה שלך.
טעות שעושים לעתים קרובות מוכרים באמזון שלומדים לראשונה כיצד לקדם את מוצרי אמזון בפייסבוק היא שהם לא מבצעים בדיקות מפוצלות.
הם יוצרים מודעה אחת עם תמונה אחת, עותק, כותרת וכו ', ומכוונים לקהל אחד.
לא משנה עד כמה אתה חושב שאתה מבין את לקוח היעד שלך, אתה יכול וצריך ללמוד עוד ועוד.
כדאי לנצל את הנתונים שמודעות פייסבוק צוברות לאורך זמן וגם כדי לבדוק גרסאות שונות של המודעות ולבדוק מיקוד לקהלים שונים.
אל תנחש רק, עקוב אחר הנתונים.
4. אל תבדקו יותר מידיי את המודעות
לפעמים מוכרים יבדקו יותר מדי וריאציות של מודעות הפייסבוק שלהם באמזון.
באופן אידיאלי, תרצה שהמודעות שלך יפתחו הוכחה חברתית – לייקים, הערות ושיתופים יפחיתו את עלויות המודעות.
הוכחה חברתית תימרח על פני גרסאות המודעות השונות שאתה בודק. מציאת האיזון הנכון (של מספיק בדיקות בכדי לספק אופטימיזציה מבוססת נתונים, אך לא יותר מדי בדיקות כדי להשיג הוכחה חברתית) תלוי בתקציב שלך. אך עליך לבחור מודעה ברגע שתגיע לתוצאה משמעותית סטטיסטית.
ואז כבה את שאר הווריאציות כדי שהמודעה הזוכה תייצר חשיפה רבה יותר.
5. בנה את מסעות הפרסום שלך כראוי לבדיקות A / B .
חלק מהמוכרים יודעים שעליהם לבדוק קהלים, הצעות וריאציות של מודעות, אך הם אינם מגדירים את מסעות הפרסום שלהם כדי לאפשר בדיקת A / B נכונה.
למשל, אחד הלקוחות שלנו ניסה לבדוק ארבעה משתנים שונים:
- הצטרפות לדוא"ל לעומת הסכמה שאינה דוא"ל (למסירת קודי קופון)
- קהל יעד
- מודעת קריאייטיב
- עותק מודעה
לקוח זה הקים קמפיין אחד ויצר שתי קבוצות מודעות שונות – אחת שהשתמשה בדף נחיתה עם הצטרפות לדוא"ל, והשנייה השתמשה בדף נחיתה ללא הצטרפות לדוא"ל. קהל היעד היה זהה, אך נעשה שימוש בעותק ויצירה שונים.
זה לא מוגדר כך שניתן יהיה לבדוק באופן הוגן את המשתנים זה נגד זה. שוב, הצטרפות לדוא"ל לעומת ללא הצטרפות לדוא"ל פירושה שמטרת הקמפיין שונה. אז צריך לעשות שני קמפיינים שונים.
עליכם ליצור שני קמפיינים שונים הממוקדים לאותם קהלים ולהשתמש באותו קריאייטיב והעתקה של מודעות.
כך שהמשתנה הוא ברמת הקמפיין – לכל קמפיין יש יעדים אחרים.
לבדיקת מיקוד לקהלים, תרצה קמפיין אחד עם שתי קבוצות מודעות, כל אחת עם קהל שונה, אך עם עותקים זהים של מודעות (קריאייטיב והעתק).
כדי לבדוק קריאייטיב של מודעות או להעתיק אותה, אמורות להיות לך שתי מודעות שונות בתוך קבוצת מודעות אחת.
שיטות עבודה מומלצות ליצירת מודעות פייסבוק לאמזון
כעת, לאחר שעסקנו בטעויות נפוצות ובשיטות מומלצות לשימוש במודעות פייסבוק לאמזון, בואו נדון בכמה צעדים חיוביים להגדרת המודעות שלך להצלחה.
1. צור הצעה משכנעת
הספציפיות לגבי קהלים אליהם ניתן למקד, להעתיק וליצור קריאייטיב לשימוש, אפילו כמה זמן להציג את המודעה שלך תלויה בהצעה / היעד של מסע הפרסום שלך.
סוג הקמפיין הנפוץ ביותר המנוהל על ידי מותגי אמזון הוא קידום בהנחות גבוהות להגברת דירוג מילות המפתח.
קמפיין כזה צריך להתנהל במשך 7-10 ימים בלבד.
אתה רוצה להבהיר במודעה שלך שאתה מציע את ההנחה הגבוהה הזו, מבלי לצאת בהפסד. עדיף לבצע אופטימיזציה לקמפיין לידים (פיקסל לא יכול לבצע אופטימיזציה למכירות באמזון).
2. בדוק עיצוב דומה וקהלים מותאמים אישית
קהל דומה הוא כאשר אתה לוקח רשימה קיימת של לידים או לקוחות ואומר לפייסבוק להציג מודעות לאנשים הדומים לאנשים ברשימה זו.
'קהל דומה בשכבות' הוא כאשר אתה מצמצם את קהל הדומה לקריטריונים דמוגרפיים, התנהגותיים או מבוססי-עניין נוספים.
לדוגמא: הקהל של המודעה היה קהל דומה של 1% מלקוחות אמזון בעבר, שהצטמצם לאנשים שהיו גם הורים לילדים, התעניינו ב- Amazon.com והתעניינו גם בפעילויות פנאי בחיק הטבע.
קהלים מצומצמים יותר יכולים לעבוד נהדר בקמפיינים מסוימים. עבור אחרים, קהלים רחבים יותר עובדים טוב יותר. זו הסיבה שעדיף לבדוק תמיד כמה קהלים שונים.
ישנם סוגים רבים ושונים של קהלים שאתה יכול ליצור. בדרך כלל קהלים דומים למראה מביאים את הביצועים הטובים ביותר, בהשוואה לקהלים דמוגרפיים, התנהגותיים ותחומי עניין. אך לא תמיד זה המצב.
אני ממליץ ללקוחות שלנו ליצור קהל דומה לנתוני הלקוחות שלהם באמזון.
תוכלו לבדוק את הקהלים הבאים זה מול זה:
- 1% קהל דומה (המתאים ביותר לרשימה)
- קהל שנראה כמו 2%
- 1% דומה בשכבות דמוגרפיות / התנהגויות / תחומי עניין.
- דמוגרפיה / התנהגויות / תחומי עניין בהחלט (פרופיל היפותטי של הלקוח האידיאלי שלך)
הפעל את אותן גרסאות של מודעות לכל קהל כדי לגלות מהן ביצועים טובים יותר.
לפעמים, יש מפסיד ברור. כבה את המפסיד והמשיך להציג מודעות למנצח.
נתונים אלה שלהלן, למשל, מראים כי הקהלים דמויי הביצועים עברו את הקהל הקר בהפרש רחב. אז תכבה את הקהל הפחות רלוונטי.
לסיכום
מודעות פייסבוק יכולות להוות מקור צמיחה מצוין עבור מותגים שמוכרים באמזון. הוא מציע גישה לבסיס משתמשים עצום באופן שונה באופן איכותי מאשר פרסום פנימי באמזון.
אך לעתים קרובות מוכרים עושים טעויות שעולות להם הרבה כסף ומגבילים את הצלחתם באמצעות מודעות פייסבוק של אמזון.
על ידי ביצוע ההנחיות המפורטות לעיל, אתה תהיה בדרך להגיע לקהל רחב ומוסמך יותר, להרוויח יותר מכירות ולהגביר את הדירוג באמזון, ולבנות נכסי מותג כדי למצב את העסק שלך להצלחה ארוכת טווח.
ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם
צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם
עוד בנושא
אמזון PRIME DAY השנה יתקיים ב JULY 18th, 2022
איך להגדיל מכירות למוצר באמזון ע"י רשימות דיוור?
פתיחת חנות באמזון
מה אנחנו מציעים?
הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים
שירותי פרסום באמזון
איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!ניהול מלאי באמזון
המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.ניהול חשבון אמזון
אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.אופטימיזציה ל - PPC
למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!בונים מותג חזק, שמוכר!
המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.הרחבת הפעילות
אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.מקסם תמחור & רווח
ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.THE BUY BOX
מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!שופיפיי ואמזון
שופיפיי ואמזון
רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.
שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים
כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.
לסחור באמזון עם ליווי מקצועי
אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.
מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?
בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.
ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos
לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!