כיצד עובד האלגוריתם לחיפוש מוצרים של אמזון – ואיך לדרג את המוצר שלך באמזון בשנת 2020
זו אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו שומעים ממוכרים של אמזון ישנים וחדשים – כיצד פועל האלגוריתם לחיפוש מוצרים של אמזון?
באמזוס, מנוסים מאוד באופן בו האלגוריתם של אמזון פועל ומסבירים את פרטי המפתח שמאחורי המערכת של אמזון.
חשוב מאוד להבין כיצד אמזון מדרגת את המוצרים באתר שלה, מכיוון שאמזון יכולה להביא במהירות למכירות גדולות יותר. אלגוריתם חיפוש המוצרים של אמזון, המכונה A9, שונה לחלוטין מאלו של גוגל. זו מערכת שמתעדכנת באופן קבוע, מכיוון שבסופו של דבר אמזון רוצה למקסם את ההכנסה שהוא יכול להרוויח מכל לקוח פוטנציאלי.
כשקונה מחפש מוצר באמזון, התוצאות מגיעות בתהליך דו-שלבי – ראשית, המוצרים הרלוונטיים בקטלוג שלהם, שנית המצרים שמדורגים לפי הרלוונטיות לחיפוש של הקונה .
הפרמטרים המשפיעים על האלגריתם A9 אם לכלול את המוצר שלך בתוצאות חיפוש הם: איכות תמונה, מחירים סקירות מוצר, שביעות רצון, שימור לקוחות, משוב על המוצרים שלך, שיעורי פגמים להזמנה וביקורות.
חשוב מאוד לשמור על רמות גבוהות בכל תחומי הקמת המוצרים שלך באמזון.
לדעתנו, בחברת אמזוס ישנם 15 פרמטרים שחייבים להתייחס אליהם ברצינות בבנית מוצר באמזון.
להלן, 15 טיפים כיצד לכתוב תיאור מוצר מעולה בכדי שאמזון ימכור את המוצר שלך.
- כותרת (Title) – כותרת מוצר טובה למוצר באמזון מגדילה את שיעור ההמרות שלך. השימוש במילות מפתח הוא קריטי, הקפידו על עדכניות ואינפורמטיביות.
- תיאור מוצר (Product description) – זוהי הרחבה של הכותרת שלך, תוך פירוט מה אנשים ימצאו במוצר שלך. תיאור לקוי או לא מדויק יכול להוביל למשוב שלילי ולהשפיע על המכירות לטווח הארוך.
- תיאור המוצר – שוב, זה צריך להיות מדויק, מכיוון שטעויות ישפיעו לרעה על המכירות לאורך הזמן. קח את הזמן שלך לוודא שהפרטים במקום. זכרו לפתור את בעיית הקונים ולא את המוצר, ספרו לקונים כיצד המוצר יקל על חייהם.
- תבליטים (Bullet points) – זו יכולה להיות דרך נהדרת לספק מידע חשוב על המוצר שלכם בפורמט תמציתי וקל לקריאה.
- מונחי חיפוש באמזון (Amazon search terms) – אמזון נותנת למוכרים חמישה שדות כדי לציין את מונחי החיפוש הרצויים עבור המוצר שלך. מתכנן מילות המפתח של גוגל יכול להיות כלי מועיל לכך.
- ביקורות לקוחות (Customer reviews) – חובה לכל מוכר באמזון.
- איכות תמונה (Image quality) – וודא שאתה מעלה תמונה למוצר באמזון אתה עומד בהנחיות של אמזון. הפוך את התמונות שלך ברורות . תמונות באיכות גבוהה מושכת לקוחות רבים.
- דירוג המוכר (Best Seller rank) – אחד הגורמים החשובים ביותר באתר. מכירות מוגברות מובילות לדירוג גבוה יותר ובסופו של דבר יותר מכירות.
- זמן צפיה בדף – מראה לאמזון כמה הלקוחות מעוניינים במוצר שלך. זו הסיבה שתוכן מתאים ורלוונטי כה חשוב.
- מחיר – מחיר המוצר שלך, במיוחד בהשוואה למתחרים, היא חשובה לכמה יחידות שאתה צפוי למכור. השגיח על מחירי המתחרים שלך באופן קבוע.
- התמודד עם ביקורות שליליות באמזון – תן מענה לכל ביקורת שלילית.
- הימנע משיעור המשלוח המאוחר של המוכר באמזון (Amazon Seller Late Shipment rates) – כאשר אישור של הזמנה מאחר למשלוח בשלושה ימים או יותר, אמזון מחשיבה את זה מאוחר. מספר ההזמנות שמאושרות להיות מאוחרות, מחולק במספר ההזמנות הכולל בפרק הזמן הנתון, מספק את שיעור המשלוח המאוחר של אמזון לאותה תקופה. שימוש בשיעור משלוח מאוחר ישפיע לרעה על המכירות שלך.
- שיעור פגמים בהזמנות (ODR) – אם לקוח טוען שמשהו פגום בהזמנה זה נחשב לפגם בהזמנה. נסה לפתור את כל הבעיות כדי לעזור לדירוג שלך באתר ולשפר את ביצועי העסק שלך קדימה.
- שיעור יציאה – שיעור היציאה שלך הוא אחוז הפעמים שלקוח רואה את המוצר שלך ואז עוזב את האתר של אמזון. מוצרים בעלי שיעור יציאה נמוך יותר ידרגו גבוה יותר את המוצר וימכרו יותר וזו הסיבה שאמזון תדרג אותם גבוה יותר.
- ניהול מלאי – אמזון לא אוהבת מוכרים שיש להם ביטולים מכיוון שאינם במלאי, ולכן כדאי לשמור על מלאי תקין לגבי המוצרים שיש לך. רצוי מלאי זמין בכל עת.
קיימים המון שירותי אופטימיזציה למוצרים באמזון המשתנים במחיר ובאיכות. בחברת אמזוס ניתן לך כמוכר שירות אופטימיזציה למוצרים שלך ונגדיל לך את המכירות.


ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם
צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם
עוד בנושא
אמזון PRIME DAY השנה יתקיים ב JULY 18th, 2022
איך להגדיל מכירות למוצר באמזון ע"י רשימות דיוור?
פתיחת חנות באמזון
מה אנחנו מציעים?

הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים
שירותי פרסום באמזון
איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!ניהול מלאי באמזון
המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.ניהול חשבון אמזון
אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.אופטימיזציה ל - PPC
למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!בונים מותג חזק, שמוכר!
המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.הרחבת הפעילות
אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.מקסם תמחור & רווח
ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.THE BUY BOX
מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!
שופיפיי ואמזון
שופיפיי ואמזון
רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.
שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים
כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.
לסחור באמזון עם ליווי מקצועי
אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.
מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?
בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.
ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos
לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!

איך לפתוח חשבון מוכר באמזון 2022?
לפני פתיחת החשבון עליך להכין מספר מסמכים:
דרכון סרוק בשני הצדדים. מסמך מהבנק עם השם הפרטי ושם המשפחה המתאים למחזיק בדרכון. מסמך הוכחת כתובת כמו חשבון מים, חשמל, טלפון ( אמזון לא מבקשים בכל פתיחת חשבון, תכינו רק למקרה הצורך ) במקרה של חברה בע"מ, צריך גם נסח חברה ששם הבעלים הראשי תואם לשם בדרכון. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית ע"י נוטריון. ( אנחנו באמזוס מספקים שירות תרגום מסמכים) בנוסף, עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ( אסור כרטיס דיירקט ). ראה לינק דרישות למסמכים: איך להעלות לאמזון מסמכים לאימות מוכר באמזון USAיאללה נצא לדרך לפתיחת חשבון באמזון למוכר החדש
כנסו לאתר https://services.amazon.com גלול מטה בדף, מתחת לכותרת "Become an Amazon seller" לחץ על "Sign Up" הערה: אם תלחץ על כפתור ה 'Sign Up' הכתום, תועבר מייד לדף ההרשמה של professional seller . לעומת זאת, הקישור ' See pricing ’ מראה לך את ההבדל בין החשבונות האישיים והמקצועיים, ומאפשר לך לבחור איזו רישום אתה רוצה. בחר בין חשבון inpidual או professional. אם אתה מתכוון למכור יותר מ- 40 מוצרים בחודש, הרי שתירשם כ' professional 'הוא הדבר הטוב ביותר שלך. גם אם אתה מוכר כתחביב ולא מחשיב את עצמך כמקצוען, תוכנית זו תעזור לך לחסוך כסף. אבל, אם אתה מתכנן למכור בקנה מידה קטן יותר (כלומר פחות מ- 40 יחידות בחודש), בחר את התוכנית inpidual . הזן את הדוא"ל שלך ובחר 'Create a New Account' לאחר שבחרת בתוכנית המוכרים המתאימה לך, החלון הבא יופיע בו תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה (לבחירתך) עבור חשבון המוכר שלך. כשתסיים, לחץ על כפתור 'Next'. זה יעביר אותך למסך שני שיבקש ממך להזין סיסמה חד פעמית (OTP) שנוצרה על ידי אמזון, שתישלח לכתובת הדוא"ל שציינת במסך הקודם. זו הדרך של אמזון לאמת את הדוא"ל שהזנת. לאחר שהוספת את ה- OTP לשדה המקביל לו, לחץ על הלחצן 'Create your Amazon account'. בחר את 'מיקום העסק' ואת 'סוג העסק' השלב הבא בתהליך רישום המוכרים של אמזון הוא שיתוף המידע הבא: המיקום העסקי שלך: זו המדינה בה העסק שלך נמצא ( ישראל ). חשוב מאוד שזה יהיה מדויק, שכן אמזון תאמת זאת. סוג העסק שלך: תוכל לבחור את הישות העסקית שלך מהאפשרויות הבאות (רובן נכללות בקטגוריה 'בבעלות פרטית'): עסק בבעלות המדינה - State-owned business עסק בבעלות ציבורית - Publicly-owned business עסק בבעלות פרטית - Privately-owned business צדקה - Charity אף אחד, אני אינדיבידואל - None, I am an inpidual שמך המלא: הקפד להזין את שמות הפרטיים, האמצעיים ושמות המשפחה שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור 'Agree and continue'.הזן את המידע האישי שלך
משם, תתבקש לספק לאמזון מספר פרטים אישיים. זה כולל צורת זיהוי (מספר הדרכון שלך או רישיון הנהיגה שלך). יתכן שתידרש למסור להם את מספר הטלפון שלך. שוב, זה למטרות אימות. כאשר הכל הוזן, לחץ על 'NEXT' בתחתית המסך. בחר היכן אתה רוצה למכור: ארה"ב, אירופה, יפן לאחר שתשלים את הקטע 'Inpidual Information', סמן את התיבה שמתחת לשוק - הכוונה למיקום של חנות אמזון (למשל Amazon.ca, Amazon.co.uk וכו ') - בו תרצה למכור ואז לחץ על 'NEXT'.הזן את פרטי החיוב שלך
דרך נוספת שאמזון מאמתת כעת את זהות המוכר הפוטנציאלי היא לוודא שמידע כרטיסי האשראי שלהם תקף. אז לאחר שבחרת בשוק שאתה רוצה למכור, תתבקש להזין את מספר ותאריך התפוגה של אחד מכרטיסי האשראי שלך, כמו גם את השם המופיע בכרטיס זה. כשתסיים, לחץ על 'NEXT' בתחתית הדף. הוסף את המידע על המוצרים שלך ואת שם החנות באמזון. לאחר שתמסור את פרטי כרטיס האשראי שלך ותוקף אותו, תישאל כמה שאלות על חנות אמזון שלך ועל המוצרים שאתה מתכנן למכור. כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום של המוכרים באמזון, יהיה עליכם לענות על הדברים הבאים: מה שם חנות האמזון שלך? האם יש לך קודי UPC למוצרים שלך או לא? האם אתה היצרן ו / או בעל המותג של המוצר / ים שאתה מוכר? האם יש לך סימן מסחרי רשום למוצרים שלך? לחץ על כפתור 'NEXT' לאחר שתספק את התשובות לשאלות האלה.אימות כתובת
לבסוף, לאחר שתשלים את כל השלבים האחרים בתהליך האימות, תתבקש לאשר את הכתובת העסקית שסיפקת בשלב של 'Personal Information' לאחר לחיצה על כפתור 'Confirm' - אם הכתובת המוצגת נכונה, כלומר - יופיע מסך חדש. יפתח מסך עם אותה כתובת יחד עם קוד אימות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל את המסך, הזן את הקוד שסופק בשדה 'Enter code below' ולחץ על 'NEXT' כדי לסיים את תהליך האימות. לאחר שתאמת, אתה עובר שלב! אתה תצטרך להעלות קובץ עם סריקה של הדרכון שלך + בנק סטייטמנט. צריך להמתין עד 3 ימים כדי לקבל תשובה. ברגע שאמזון אישרו את החשבון, אתה בפנים! כדי להיות בצד הבטוח, אנו ממליצים להגדיר אימות דו-שלבי בחשבונך (להגברת האבטחה). עם זאת, לאחר שמאמת את זהותך ומידע עסקי, כל שעליך לעשות כדי להתחיל הוא להיכנס ל-https://sellercentral.amazon.com. לחץ כאן לתרגום מסמך לאמזון
4 מדדים "משעממים" שיעזרו לדירוג שלך באמזון
4 מדדים "משעממים" שיעזרו לדירוג שלך באמזון
כולם רוצים לדעת איך לדרג באמזון. אבל איך תדע אם אתה שם לב למדדי הדירוג הנכונים של אמזון? בואו נהיה אמיתיים. בין אם אתה מוכר אמזון ותיק ובין אם אתה טובל את אצבעותיך בנהר בפעם הראשונה, מכירת מוצר חדש באמזון עלולה להרוס עצבים. זה לא עוזר שיש מאמרים רבים, סרטוני YouTube, פודקאסטים ומאמרי דעה המציינים את האסטרטגיות הטובות ביותר שיעזרו לך להשיק ולדרג את המוצר שלך. תמיד טוב שיש משאבים, אבל איך תדע אילו מהם הם הטובים ביותר? כדי להפוך את הדברים לבלבלים עוד יותר, אמזון משתמשת במה שנראה גם כמדדים גזיליונים כדי לקבוע את המיקום וההצלחה שלך בין הדפים שלה. הבחנה באילו מדדים להתמקד היא משימה מרתיעה, אפילו יותר מכך שכולם משפיעים זה על זה. עם זאת, כאשר תבין את המערכות שיש לאמזון למדוד את הביצועים, תבין שאתה באמת צריך להתמקד רק בכמה מדדים בסיסיים. כדי להיות ברור, מאמר זה אינו אמור לרמוז שאמזון משתמשת רק בארבעה מדדים כדי לקבוע את תקינות הרישום שלך, וגם לא כדי לפשט יתר על המידה כמה קל להצליח באמזון. בתור התחלה, אל תטעו שהרבה מוכרי אמזון עושים זאת כדי להתמקד יתר ב- BSR (דירוג המוכרים הטובים ביותר) של הרישום שלכם. מוכרים רבים נתקעו בכך וזה לא בהכרח קשור למכירות בפועל או להצלחת רישום. BSR רחוק מהמדד החשוב ביותר להשקיע בו זמן, אולם זה עשוי להיות משהו לבדוק מדי פעם. עכשיו נתמקד במדדים שעליהם עליך להתמקד יתר!המחיר נכון
מסיבות ברורות, אתה רוצה לוודא שהמוצר שלך נמצא בטווח מחירים הגיוני להיצע ולביקוש של מוצרים דומים הנמכרים גם באמזון. המחיר יקר מדי והקונים לא יורשו לרכוש. המחיר זול מדי וקונים עשויים להניח שהמוצר שלך באיכות נמוכה (או שלא תרוויח את הרווחים נטו שאתה צריך כדי להצליח). שני המקרים יפגעו בהצלחתך. אך גורם נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר התמחור הוא בעלות על קופסת הקנייה של אמזון. תיבת הקנייה נמצאת מימין למוצר שאתה צופה באמזון. מי שהמוכר שולט בקופסת הקנייה מקבל את המתנה "הוסף לעגלה" ו"קנה עכשיו "בשמם, אחד הגורמים העיקריים בקניית נוחות עבור רוב הקונים באמזון. זה המקום שבו אתה רוצה להיות. ניתן להסיר תיבת קנייה כאשר האלגוריתם של אמזון אינו מזהה מוכר אחד עם ההצעה הטובה ביותר. כתוצאה מכך, ניתן לרשום מותג בין המוכרים הנוספים המוכרים גם את המוצר שלך באמזון. אתה יכול גם לאבד את קופסת הקנייה אם למוכר אחר יש הצעה טובה יותר (כולל אמזון עצמה) בהתבסס על נקודת המחיר שלך. במילים פשוטות, איבוד תיבת הקנייה יביא לאובדן מכירות. זו הסיבה ששמירה על מחיר תחרותי המבוסס על השוק כה חשובה.וודא שה"מאחורה" שלך מלא כראוי
לא משנה כמה גדול המוצר שלך, כמה המחיר גבוה, כמה הביקורות נהדרות, והצילום נהדר - אם לקוח פוטנציאלי לא יכול למצוא את הרישום שלך, כל השאר הופך להיות בטל. זו הסיבה מדוע הרישום שלך צריך להיות מותאם למנועי חיפוש, הן עבור חיפוש אורגני והן עבור מודעות ממומנות. רוב מוכרי אמזון כבר יודעים עד כמה SEO חשוב, וזו הסיבה שהם עושים מחקר מילות מפתח מקיף. עם זאת, אין זה נדיר שמוכרים מתמקדים בקצה הקדמי של הרישום שלהם ומזניחים את שדות ה- backend שלהם במרכז המוכר (כלומר את הקטע KEYWORD ומקטע פרטים נוספים). זה בעייתי מכיוון שהאלגוריתם של אמזון שואב כמות מידע משמעותית מהשדות האלה המאוכלסים ב- Seller Central. שדות אלה מאפשרים לאמזון לקבוע את הרלוונטיות של המוצר שלך ומילות המפתח שלו לצומת עיון ותתי קטגוריות שבהן אתה נמצא. ורלוונטיות היא אחד המדדים הבסיסיים לקביעת הדירוג שלך (ובסופו של דבר ההצלחה שלך) באמזון. לא פחות חשוב מכך, הצעות PPC גם שואבות מידע מהשדות האלה. אם שדות ה- backend שלך אינם מותאמים וממולאים כהלכה, הדבר יכול להטות את התוצאות של קמפיינים אוטומטיים אשר ישפיעו על הביצועים של קמפיינים ידניים. במילים אחרות, חשוב לוודא שהרישום כולו תואם SEO כדי לדרג באופן אורגני ולהצליח עם PPC.משיכת קונים בעלי דירוג נמוך בעת הפעלת קמפיינים בהנחה
קמפיינים מוזלים (קופון בקופה או הנחה לאחר הרכישה) - אם כי שנוי במחלוקת ולפעמים תנודתי - נהוגים על ידי מוכרי אמזון רבים באמצעות מספר אסטרטגיות, חברות ופלטפורמות. אחת הדרכים הנפוצות והפופולריות יותר לאנשים להרוויח הנחות מחוץ לאמזון היא באמצעות צ'אט בוטים המשמשים דרך למשוך ולקנות רופאים, ואז לשלוח אותם לאמזון ולרכוש את המוצר בהנחה תלולה. הבעיה היחידה בשיטה זו היא שרבוטים רבים מושכים אנשים שמחקרים עסקאות מסוג זה ונוטים לקבל ציון נמוך של הקונים בגלל זה. ציון הקונים של אדם באמזון מבוסס על סוג הפעילות שיש ללקוח בשוק (כלומר כמה תשואות הוא מבצע, כמה ביקורות רעות הוא משאיר, כמה עסקאות הוא מחפש). אם הצ'אט -בוט שלך מושך צרכנים עם ציונים נמוכים של הקונה, זה עשוי להשפיע על האופן שבו אלגוריתם A9 "קורא" את זרם הרכישות בדף שלך. אם אתה בוחר להשתמש בצ'אט בוט, עדיף לשלב מערכת בדיקה בבוט כדי לעכב את אלה שיש להם ציונים נמוכים של הקונים מרכישת המוצר שלך.סקירות משובים
כולם יודעים עד כמה ביקורות המוצר חשובות ביחס להצלחת רישום. אין ביקורות פירושן שאין הוכחה חברתית לכך שהמוצר איכותי. ביקורות גרועות ... ובכן ... כולנו יודעים מה אלה יכולים לעשות למכירות שלך. עם זאת, ביקורות משוב (פחות נפוצות) נלקחות בחשבון גם במדדים של אמזון ביחס לביצועי הרישום. ביקורות משוב דומות לכרטיס דיווח שהלקוחות ממלאים על סמך חווית הרכישה שלהם. זה לא נמצא בדף המוצר, אלא במרכז המוכר. איכות ציון המשוב שלך עוזרת לקונים להחליט אם לבצע רכישה או לא על סמך הדירוג הממוצע שלך. זה יכול גם להשפיע על היכולת שלך לשמור על קופסת הקנייה ואף יכול להוביל להשעיה או לגירוש אם לקוח משאיר תלונה או שדירוג המשוב יורד מתחת לסטנדרטים של אמזון. זו הסיבה שחשוב לוודא שגם ביקורות המוצר וגם ביקורות המשוב שלך תקינות.מוסר ההשכל של הסיפור
אמזון משתמשת במספר מדדים כדי לקבוע את ביצועי המוצר/ים שלך בפלטפורמה שלה. הגורמים העיקריים (SEO, קטגוריות ויחסיות של מילות מפתח, סקירות, מכירות ותמחור) מושפעים כולם מהגורמים הנזכרים שהוזכרו במאמר זה. אי זכייה בקופסת הקנייה, אין קונים באיכות גבוהה, לא מילוי מרכזי של המוכר כראוי, ושאין משוב חיובי של הקונים יפגעו ביכולתך הן לדרג ולמכור היטב באמזון. וזה לא מותרות שכל מוכר יכול להרשות לעצמו.
5 דברים שכדאי לדעת על פיצויים מאמזון

