לקוח רשם כתובת לא נכונה
NT got this from a customer, what can i do?
"Hello, we inadvertly put the wrong address on this order, did you get it back yet? And the address would be XXX XXXX, not XXX. We apologize for the trouble, but if you can tell me what we should do next i would appreciate it. Thanks XXXX"
This order is delivered already
If it's FBA – tell them to contact Amazon. If they send that a replacement order, make sure you get reimbursed for the original order after 30 days. If you deal with it on your own, Amazon will not reimburse.
Just tell them I’m sorry but unfortunately the was already delivered and there’s nothing you can do to forward it to the new address.


ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם
צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם
עוד בנושא
רישום מותג באמזון
רישום מותג באמזון כרוך בהגשת בקשה לרשם הפטנטים האמריקאי. זאת...
קראו עוד
How do I call Amazon the app doesn't work it only allows me to send emails????
try 1-866-216-1072 and 1-800-372-8066
קראו עוד
מדוע חשבון אמזון הושעה מיד לאחר הרישום?
אתה צריך לבדוק שהרישום של השם והכתובת שלך תואמים למסמכים...
קראו עוד
מה אנחנו מציעים?

אביזרים שונים

ביגוד

מוצרי רכב

מוצרי תינוקות

יוֹפִי וקוסמטיקה

ספרים

מצלמות

טלפונים סלולריים ואביזרים

מטבעות אספנות

מוצרי אלקטרוניקה

אומנות

מזון

בריאות

בית וגן

תעשייה

מכשירי חשמל

כלי נגינה

מוצרי משרד

מוצרים לחיות מחמד

ספורט

כלים לבית

צעצועים ומשחקים
