ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      מחקר לקוחות – 4 דרכים מובילות

      מחקר לקוחות – 4 דרכים מובילות

      אתה לא יכול להתחיל למכור באמת באמזון עד שתדע למי אתה מוכר. תמצא כאן טיפים לחקר לקוחות שיעזרו לך לצאת לדרך.

      הדרך הטובה ביותר לשרת את הלקוחות שלך היא להכיר אותם. והדרך הטובה ביותר להכיר אותם היא באמצעות מחקר לקוחות לפני השקה.

      מחקר לקוחות הוא תהליך איסוף הנתונים אודות שוק היעד שלך: הפרופילים, העדפותיהם, תחומי העניין, המוטיבציות והתנהגות הקנייה שלך.

      התחל בלשאול את עצמך שאלות. מיהו קהל היעד שלך? מה הם אוהבים? מה הם צריכים? בצע את המחקר כדי למצוא את התשובות, ותסלול את הדרך שלך להצלחה כמוכר. 

      מדוע מחקר לקוחות כל כך חשוב?

      אתה עשוי לחשוב שהמוצר שלך הוא הדבר הטוב ביותר שקיים באינטרנט. המשפחה שלך כנראה תסכים. אבל אתה לא מוכר לעצמך או למשפחה שלך (למרות שאני בטוח שהם יהיו הראשונים לקנות!).

      מחקר שוק נותן לך תובנות שיעזרו לך להבין מה הלקוחות שלך צריכים וכיצד תוכל למלא את הצורך הזה. תוכל לאמת את רעיונות המוצר שלך, לחזור על המוצרים שלך, לשווק אותם ביעילות ולבסוף להגדיל את המכירות שלך.

      חברות גדולות עם כיס עמוק עורכות כל הזמן מחקר לקוחות. אם אתה חושב שזה נשמע מייגע מדי או יקר מדי, או שמחקר לקוחות הגיוני רק עבור תאגידים מוכרים וגדולים, חשוב שוב.

      הדרכים הטובות ביותר לבצע מחקר שוק מקוון

      על ידי קבלת משוב מוקדם ולעתים קרובות מהלקוחות שאליהם אתה רוצה להגיע, תוכל לבדוק האם אתה משקיע את הזמן והכסף במה שהם באמת יקנו.

      להלן ארבע מהדרכים הטובות ביותר לבצע מחקר צרכני עשה זאת בעצמך, כולן זמינות בהישג ידך. 

      1. רשתות חברתיות

      עליך לפגוש לקוחות איפה שהם נמצאים. תמצא אותם ברשתות החברתיות, כמו כולנו.

      על ידי צלילה מעמיקה להתנהגות של אנשים באינסטגרם, טוויטר, פייסבוק, טיקטוק ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות, תתחיל להבין את הלקוחות שלך בזמן אמת.

      תראה מה הלקוחות אומרים על המוצרים והמותגים שהם אוהבים. שימו לב לאופן שבו הם מדברים. חפש האשטאגים רלוונטיים למוצר או לתעשייה שלך כדי לראות מה הם המגמות. עקוב אחר המשפיעים המניעים חלק מהטרנדים הללו.

      מחקר כזה יגרום למידע בעל ערך רב על הלקוחות שאליהם ברצונך להגיע ומה גורם להם לתקתק (או מה שמכבה אותם), להגיע אליך. תובנות אלה יועילו מאוחר יותר תוך כדי צבירת מוצרים, כתיבת תיאורים, בחירת תמונות ובניית החנות שלך.

      2. מחקר מילות מפתח

      איך אתה מגלה מה הלקוחות קונים באינטרנט והמילים שבהן הם משתמשים כדי לחפש את מה שהם צריכים? באמצעות מחקר מילות מפתח.

      עבור מוכרי אמזון זה חשוב ביותר. אחרי הכל, כמעט מחצית מהאמריקאים פונים לאמזון לראשונה כאשר הם מחפשים מוצר. והם בדרך כלל מתכוונים לקנות משהו עד סוף הביקור.

      מילות מפתח רלוונטיות נותנות לך הבנה בסיסית של דרישת הלקוחות ומה המגמות בשוק. לאחר שתבצע מחקר מילות מפתח, השתמש במידע כדי לייעל את המוצרים והרישומים שלך באופן שיגביר את הדירוג שלך.

      1. סקרי ללקוחות

      אם לא תשאל לעולם לא תדע. זה מה שהופך את הסקרנות לטכניקת מחקר חיונית.

      סקרים נותנים לך מספרים, כלומר נתונים כמותיים. תלוי איך אתה מתמודד עם זה, סקר יכול גם להניב משוב איכותי המעמיד אותך עמוק יותר בחשיבה של הלקוחות אליהם אתה רוצה להגיע.

      סקר מסורתי לוקח זמן ויכול להיות יקר. אבל בעידן הדיגיטלי יש לך חלופות מהירות וטובות יותר.

      עם פלטפורמת סקרים מיידיים שקיימים באינטרנט, אתה יכול לסקר את קהל הנישה שלך מתוך דף מוכן של משובים.

      בדוק רעיונות מוצר, עיצובים פוטנציאליים, אריזה, עותק שיווקי ועוד עם קונים מטרה. התעמקו בשאלות פתוחות. 

      1. ניתוח תחרות

      בעולם אידיאלי, הלקוחות שלך היו מגיעים אליך מכיוון שיש לך את המוצר הטוב/הייחודי/היחיד ביותר מסוגו. בעולם האמיתי, ללקוחות שלך יש אינספור אפשרויות.

      אז למה שהם יבחרו בך על פני המתחרה שלך? מדוע שיקנו בסופו של דבר מהמתחרה שלך? מה אתה יכול לעשות טוב יותר, או אחרת, כדי למשוך אותם? כדי לענות על שאלות אלה, בדוק את התחרות שלך.

      קבע מי המתחרים האמיתיים ביותר שלך. למד את האתרים, הבלוגים והנוכחות שלהם ברשתות החברתיות. פירוט ההודעות שלהם והדרכים שבהן הם מערבים את לקוחותיהם. 

      ניתוח מעמיק של המתחרים יעזור לך להבין מה הם עושים טוב וכיצד תוכל להשתמש בזה לטובתך.

      לסיכום

      השוק עמוס במתחרים. על ידי מחקר של לקוחות כדי לדעת בדיוק למי אתה מנסה להגיע, תוכל להעמיד את עצמך במיקום הטוב ביותר להשקת המוצר או החנות שלך. 

      כל אחת מארבע השיטות הללו תציג תובנות לגבי הלקוחות שלכם שלא חשבתם עליהם. יחדיו, סביר להניח שהם ימנעו ממך לעשות טעויות יקרות אחר כך ולהפיל את הכדור הפתגמי הזה. 

       

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        אביזרים שונים

        ביגוד

        מוצרי רכב

        מוצרי תינוקות

        יוֹפִי וקוסמטיקה

        ספרים

        מצלמות

        טלפונים סלולריים ואביזרים

        מטבעות אספנות

        מוצרי אלקטרוניקה

        אומנות

        מזון

        בריאות

        בית וגן

        תעשייה

        מכשירי חשמל

        כלי נגינה

        מוצרי משרד

        מוצרים לחיות מחמד

        ספורט

        כלים לבית

        צעצועים ומשחקים

        שעונים