ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      4 שינויים קטנים לשיפור הדירוג וההמרות שלך באמזון

      4 שינויים קטנים לשיפור הדירוג וההמרות שלך באמזון

      אם התחלת לאחרונה למכור באמזון, יתכן ותתקשה לדרג את המוצר הראשון שלך שיהיה ראשון בקטגוריה. 5 השינויים האלה יתחילו את המומנטום שלך!

      אתה לא מצליח להבין מדוע, למרות מוצר טוב, השקה טובה, צילום טוב ו- PPC טוב, אתה עדיין לא מצליח באמזון כמו שרצית.

      להלן חמישה דברים שיכולים לעכב את הדירוג והמכירות, יחד עם שינויים קטנים שתוכל לבצע כדי להחזיר אותך למסלול. 

      התמונות שלך לא מספרות סיפור

      כפי שאומר הפתגם הישן, "תמונה שווה 1000 מילים" ואם זה נכון, היא שווה אפילו יותר באמזון. התמונות שלך הן הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי יסתכל עליו בלחיצה על דף הפירוט שלך, ובואו נודה בזה, רוב אותם לקוחות סביר להניח שידפדפו על הנקודות ותיאור המוצר. 

      עליך לענות על שאלות פוטנציאליות שיש ללקוח רק באמצעות התמונות שלך. 

      לדוגמה, אם אתה מוכר כוסות ילדים לאמא, השאלות העיקריות שיהיו לה כנראה הן:

      האם הכוס הזו בטוחה? (כלומר ללא BPA, לא רעיל)

      כיצד הכוס הזו תקל על חיי? (כלומר ידידותי למדיח, עמיד בפני נשפך)

      מדוע הכוס הזו טובה יותר מהכוסות האחרות באמזון? (כלומר האם זה יגרום לבעיות שיניים או דיבור?)

      מה לגבי המוצר הזה יגרום לילדים שלי לאהוב אותו? (כלומר דמויות מצוירות, זוהר בחושך)

      כדי להיות ברור, אתה לא צריך למלא את התמונות שלך עם טונות של טקסט כדי לענות על שאלות אלה, כי אז אתה חוזר לאתגר של לקוחות שלא רוצים להתעסק בחבורה של עותקים. ענה על שאלות פוטנציאליות אלה באמצעות אינפוגרפיקה פשוטה וצילום מספר (כלומר הראה כי הכוס עמידה בפני נשפך כאשר פעוט משתמש בה במיטה). 

      ייתכן שתרצה גם לשנות את התמונה הראשונה שלך מעת לעת כך שתבלוט מכל התמונות העיקריות האחרות ב- SERP (דף תוצאות מנועי החיפוש) שאתה מתחרה נגדן. למרות שהתנאים וההגבלות של אמזון בנוגע לתמונות עיקריות אינן מאפשרות מרחב מרווח ליצירתיות, תמיד יש דרכים לשפר את התמונה הראשית שלך. 

      אתה משתמש במילות המפתח הלא נכונות לקטגוריה שלך

      כדי להיות ברור, אתה יכול לדרג רק על כל מילת מפתח, ללא קשר לקטגוריה כל עוד יש מספיק אנשים מחפשים מילת מפתח ספציפית ואת מילות שיוצר מכירות. עם זאת, אם תחליט לסווג את ה"אוהל מתקפל לתינוקות" שלך תחת ספורט וחוץ, לעומת מוצרי תינוקות. הרישום שלך ו- PPC הם יותר יתרון על ידי שימוש במילות מפתח המיועדות לדברים הקשורים לקטגוריה זו. 

      לדוגמה, ביטויי מפתח כמו "אוהל חוף" או "מיטות קמפינג לתינוקות" או "צל שמש" יהיו סוג מילות המפתח שתרצו ללכת אחריהן. אם אתה בקטגוריית התינוקות, תרצה להתמקד יותר במשפטים כמו "מיטות נסיעות לתינוקות". 

      מרכז המוכר שלך אינו מוגדר כראוי

      החלק ' ניהול מלאי ' במרכז המרכזי שלך – המקום שבו אתה מזין את הכותרת, כדורים ותיאור המוצר – כולל שני חלקים שמשתנים ומתעדכנים ללא הרף: קטע מילות המפתח וקטע 'פרטים נוספים'. קטע מילות המפתח חשוב לדירוג אך גם כדי שאמזון תוכל לקבוע תורת היחסות למוצר שלך (כלומר מיהו קהל היעד שלך?). 

      פרטים נוספים בסעיף עוזר קטלוג המוצרים שלך תחת משפכים עידון כך הקונים יכולים למקד את החיפוש שלהם המוצר שלך יופיע אם זה עונה על הקריטריונים. אם אינך בטוח מהו משפך עידון, תוכל למצוא אותו בצד שמאל של כל SERP באמזון. זה נראה בערך כך:

      בהתבסס על הקטגוריה שבה אתה נמצא, מוצעים לך שדות שונים עבור קטע מילות המפתח במרכז המוכר והסעיפים הללו אכן משתנים, כך שאתה רוצה לוודא שאתה תמיד מתעדכן בשינויים אלה. 

      לדוגמה, אמזון הפשיטה לאחרונה קטגוריות רבות של קטעי מילות מפתח אך הוסיפה 5 כדורים נוספים בקצה הקדמי. אם אינך מודע לשינויים אלה, זו יכולה להיות סיבה לכך שאינך מדרג כמו שאתה רוצה.

      הארוך והקצר של זה

      טעויות קטנות עלולות לגרום לקרעים בתפרים שיכולים לגרום לכל הפעולה להתפרק.

      היו ערניים להישאר מעודכנים ולשים לב לדברים הקטנים שאולי נראים חסרי משמעות … אבל לא. 

       

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        אביזרים שונים

        ביגוד

        מוצרי רכב

        מוצרי תינוקות

        יוֹפִי וקוסמטיקה

        ספרים

        מצלמות

        טלפונים סלולריים ואביזרים

        מטבעות אספנות

        מוצרי אלקטרוניקה

        אומנות

        מזון

        בריאות

        בית וגן

        תעשייה

        מכשירי חשמל

        כלי נגינה

        מוצרי משרד

        מוצרים לחיות מחמד

        ספורט

        כלים לבית

        צעצועים ומשחקים

        שעונים