5 דברים שכדאי לדעת על פיצויים מאמזון
1. כללי המשחק
אמזון מעניקה לסוחרים הזמנות לחזור עד 18 חודשים אחורנית ולבדוק את כל הפעילות של האף בי איי (FBA) על פי כללי הפיצויים שתחת מדיניות השימוש של הפלטפרומה. אם נמצאת תקלה בגינה הסוחר זכאי לפיצוי, אמזון אכן תשלם ותפצה את הסוחר דרך תשלום פיצויים ישירות לחשבון האמזון של הסוחר. חשוב לציין שאף אמזון מפצה אוטומתית עבור תקלות לעיתים, זוהי האחריות של הסוחר למצוא את כל מגוון התקלות ולפתוח קייס מול אמזון על מנת לטפל בנושא ולקבל פיצויים.
2. גודל ההזדמנות
המידע של חברת הטכנולוגיה גטידה (GETIDA) נותן מושג לגבי האומדן של אחוז התקלות שבגינן אמזון מפצה סוחרים ביחס לגודל כמות המכירות השנתית של הסוחרים. אחוז התקלות נע בטווח של 1% עד 3% מסך מכירות האף בי איי של הסוחרים בהצטברות שנתית. זאת אומרת שמכל 100 יחידות שסוחר שולח למחסנים של אמזון, בין יחידה אחת עד שלוש יחידות כנראה יעברו סוג תקלה כזה או אחר בגינה יש זכאות לפיצויים.
מצד שני, אומדן זה מעיד על משהו די מדהים לגבי אמזון. זה מעיד על כך שאמזון עושה עבודה מצוינת וללא פגם עם הסחורה של הסוחרים צד ג' בפלטפורמה 97% עד 99% מהפעמים. העובדה שאמזון אחראית על אומדן עצום של מאות מיליארדי דולרים של סחורות, עם טווח דיוק כזה מרשים, מעיד המון לגבי העוצמה והאיכות של המעצמה הקמעוניאת מסיאטל.
ולמרות זאת, אם אתה סוחר אמזון המגלגל מחזור שנתי של כמיליון דולר באף בי איי,תקלות בגובה 1% עד 3% יהוו כ-10 אלפים עד 30 אלף דולר בגינם יש זכאות לפיצויים עבור הסוחר. אלה סכומים לא מבוטלים כלל וכלל. זוהי האחריות הבלעדית של הסוחר למקסם את סכום הפיצויים עבורם הוא/היא זכאים ולא להחמיץ שום הזדמנות בנושא.
3. סוגי תקלות
תקלה לוגיסטית שכיחה שבגינה רוב הסוחרים נתקלים היא כאשר אחרי שסוחרים שולחים משלוח לאמזון וחלק מהסחורה נעלמת בשלב הראשוני של קבלת הסחורה במחסנים של אמזון. ואף לאחר קבלת הסחורה במחסנים של אמזון למיניהם, כאשר הסחורה נמצאת במחסנים של אמזון, ישנם עוד סחורות שלבסוף נעלמות, ניזוקות, נשברות או מושמדות.
תקלה פיננסית שיכולה מאוד לצמצם את גובה עמלות האף בי איי כאשר התקלה לבסוף מתוקנת, היא חיובי יתר שאמזון גובה עבור אריזה ושילוח של הסחורות כאשר מתקבלת הזמנה של לקוחות. סכום החיוב שאמזון גובה עבור אריזה ושילוח של מוצרים של סוחרים נובעת מגובה המשקל והנפח של המוצר. אם לאמזון יש מידע שגוי לגבי המשקל והנפח של המוצר, היא תגבה סכום עמלה גבוה ללא צורך, ועל הסוחרים למצוא התקלה ולבקש פיצויים בנושא.
עבור חיובי יתר של עמלות האריזה והשילוח, אמזון נותנת חלון הזמנות של 90 ימים בלבד לסוחרים לקבל פיצויים, לכן סוחרים היום יותר מתמיד צריכים להיות מודעים לדבר ולערוך בדיקות בנושא באופן קבוע שלא יאוחר מ-90 ימים. הסוחרים הגדולים והמוצלחים בעולם בפלטפורמה של אמזון, מודעים היטב לגבי כל סוגי התקלות ומתמידים לבצע בדיקות מקיפות כל הזמן על מנת לקבל פיצויים באופן רציף. עניין זה משמר את היכולת התחרותית של הסוחרים המובילים מפני שתזרים המזומנים משתפר כאשר ישנו מבנה פיצויים שמתקבל באופן קבוע.
4. הזדמנות להפוך חולשה לעוצמה גדולה
על סוחרים באמזון למקסמם את גובה הפיצויים שבגינם ישנה זכאות לפיצויים תחת הכללים של אמזון. הסיבה היא שאם לא תמקסמו את זכאות הפיצויים, תחוו הפסד כפול.
ההפסד הראשון הוא איבוד שווי הסחורה שנעלמה או נהרסה במהלך התקלה. שווי הסחורה הוא למעשה סכום ההשקעה שסוחר השקיע בייצור והשגת הסחורה. ההפסד השני הוא למעשה הרווח. הסיבה היא מפני שכאשר אמזון משלמת פיצויי לסוחר עבור תקלה, היא מפצה את הסוחר בסכום כסף השווי לשווי סכום המכירה של המוצר באתר של אמזון. אמזון למעשה "קונה" את המוצר התקול מהסוחר בגובה הסכום שהסוחר תכנן למכור את המוצר באתר. רובם המוחלט של הסוחרים באמזון, מתמחרים את המוצרים שלהם עם מתח רווחים נאה.
לכן, כאשר סוחרים ממקסמים את סך הפיצויים בגינם יש זכאות לפיצויים, ישנה מגמה ברורה של להפוך הפסד כפול לרווח כפול. הסיבה היא מפני שסכום הפיצויים מאפשר לסוחרים לקבל חזרה את שווי ההשקעה של המוצרים פלוס הרווח המתוכנן. באופן זה ניתנת לסוחרים הזדמנות להפוך חולשה לעוצמה גדולה.
5. פתרונות להשגת המטרות
בין אם מעולם לא ביצעתם בדיקת תקלות בחשבון אמזון שלכם, או הנכם מבצעים בדיקות כאלה או אחרות עצמאית, או סומכים על אמזון לפצות אתכם אוטומטית, אתם חייבים את זה לעצמכם לעשות את המקסימום כדי להשיג כל מה שאתם זכאים לו בפיצויים, בלי יוצא מן הכלל.
על מנת לוודא שאתם באמת מקבלים את המקסימום פיצויים, ישנן חברות המתמחות אך ורק בנושא הזה על מנת לוודא שסוחרים מקבלים את מלוא הפיצויים. חברת גטידה הינה חברה בינלאומית המובילה בתחום מיקסום הפצויים עבור סוחרי אמזון בכל העולם. מה שמייחד את גטידה הוא המודל בו היא מספקת את הפתרון לסוחר. גטידה לא גובה שום תשלום חודשי, ולא שום תשלום מראש. גטידה גובה אך ורק מפיצויים שהצליחה להשיג עבור הסוחר. אם היא לא השיגה כלום, אין תשלום עבור השירות כלל. כל סוחר בכל שלב יכול להתחבר לשירות של גטידה ולבצע בדיקת זכאות בחינם.
זה לוקח כ-4 דקות להתחבר לתוכנה ולדשבורד החינמי של גטידה שנותן מידע ואנליטיקה לגבי חשבון האמזון של הסוחרים, וגם אומדן משוער על גובה הפיצויים המשוער עבורו הם יכולים להשיג לסוחר. אם תרצו שגטידה תשיג לכם את סכום הפיצויים המשוער, תוכלו לשדרג ולהפעיל את מערך השירות של גטידה שייפתח וייטפל לכם בכל הקייסים מול אמזון עד קבלת הפיצויים. וכאמור, גטידה רק מחייבת עבור קייסים בעבורם ניתן פיצויים וניתן לבטל את השירות בכל זמן וללא התחייבות. באופן הזה, סוחרי אמזון יכולים באופן מאוד ישיר ונוח למקסם את סך הפיצויים עבורם ישנה זכאות בכל זמן ועת ולחזק את התוצאות הפיננסיות של העסק שלהם לאורך זמן.
סיכום
אמזוס חברה יחד עם גטידה על מנת לספק מידע ועצה לסוחרי אמזון על מנת שיכירו את נושא התקלות והפיצויים באמזון ויינצלו את העניין לטובתם ויצליחו להשתפר ולהשתדרג כסוחרים מקצועיים. אנו מקווים שמצאתם את הכתבה הנ"ל מועילה להמשך הפעילות העסקית שלכם באמזון ומאחלים לכם הצלחה רבה ומרובה בהמשך דרככם.
לינק התקנת התוכנה בממשק של הסלר סנטרל GETIDA
ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם
צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם
עוד בנושא
אמזון PRIME DAY השנה יתקיים ב JULY 18th, 2022
איך להגדיל מכירות למוצר באמזון ע"י רשימות דיוור?
פתיחת חנות באמזון
מה אנחנו מציעים?
הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים
שירותי פרסום באמזון
איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!ניהול מלאי באמזון
המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.ניהול חשבון אמזון
אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.אופטימיזציה ל - PPC
למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!בונים מותג חזק, שמוכר!
המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.הרחבת הפעילות
אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.מקסם תמחור & רווח
ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.THE BUY BOX
מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!שופיפיי ואמזון
שופיפיי ואמזון
רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.
שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים
כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.
לסחור באמזון עם ליווי מקצועי
אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.
מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?
בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.
ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos
לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!