חשיבות הצילום לסוחרים באמזון
הצעד הראשון והמשמעותי שעלינו לחשוב עליו בזמן שאנחנו מעלים את המוצר שלנו לאמזון, הוא בניית ליסט טוב ומדויק. יש לכך חשיבות לא רק במובן האמנותי אלא גם בהיבט השיווקי והפרסומי של המוצר שלנו. במגרש המשחקים של אמזון כאשר כל הסוחרים מתחרים על לב לקוחותיהם באמצעות ריבועי תמונות, והתמונות הן הדבר הראשון שתופס את עיני הלקוח וגורם לו לבחור במוצר שלכם על-פני אלפי אחרים, זה קריטי לבלוט, לשדר איכות ולבדל את המוצר שלכם מהמתחרים הנוספים.
המצלמה לבדה לא יוצרת תמונות מנצחות, חשוב לבחור צלם מנוסה, עם יכולת גבוהה בריטוש ועיבוד, עם הידע והאפשרויות למקסם את נראות המוצר ולייצר עבורכם תמונות איכותיות שיהוו את חלון הראווה של המוצר שלכם. מלבד איכות התמונות, בניית השפה הגרפית תוך עיצוב תמונות אינפורמטיביות, ממותגות ומושכות זוהי הדרך החזקה ביותר להתבלט עוד יותר מעל התחרות הגדולה באמזון. גרפיקה יכולה לשמש כמקפצה מבחינה ויזואלית לליסט, עיצוב טוב והומוגני ישפר את הנראות הכללית, יאפשר ללקוחות להבין טוב יותר מה הם עומדים לרכוש ויציג את המותג בצורה מכובדת יותר, משכנעת ו'מוכרת' יותר.
עלינו לנצל בחוכמה את כמות הצילומים שאמזון נותנת לנו תוך מתן דגש ליתרונות המוצר, פרקטיקה, צילומי תקריב, מידע טכני, תמונות אווירה ואופן השימוש. משמעות הצילומים והנראות הכללית של הליסט יכולה להשפיע רבות על חשיפת המוצר, כמות ההקלקות לעמוד וכמובן כמות המכירות. לכן כדאי לקחת בחשבון כל פרט ולהתייחס ברצינות לשאלה האם הלקוחות יבינו דרך התמונות מה הם קונים בדיוק.
אמזון מאפשרת לסוחרים להציג עד 9 תמונות בליסט הראשי של כל מוצר:
בתמונה הראשית כדאי להציג את המוצר בזוית המאפשרת להבין בצורה הטובה ביותר מה אנחנו מוכרים. בדר"כ קיימים כמה דגשים ויתרונות בכל מוצר, בחרו את החשובים ביותר. התמונה צריכה למשוך את הגולשים להיכנס לעמוד, לכן הקפידו בבחירה נכונה של זווית צילום ואופן הצגת המוצר.
תמונות טכניות: הצגת המוצר שלנו בצורה אינפורמטיבית לקונה הפוטנציאלי. עלינו להעביר מסר ברור בעזרת הצילומים על כל יתרונות המוצר, ניתן גם להציג זוויות שונות להבנה טובה יותר.
צילומי תקריב (קלוז-אפ): יאפשרו למקד את הלקוחות על החומר ממנו עשוי המוצר והטקסטורה, הצגת האריזה או מוצרים נלווים נוספים כולל מידע אינפוגרפי שיעזור להבין טוב יותר פרטים טכניים (על סוג החומר, משקל, גודל וכו׳).
תמונות אווירה: אלה מאפשרות לשווק את המוצר בצורה משכנעת יותר. להעביר חוויה, לספר סיפור ולהציג מידע מדויק לקהל היעד.
ככל שנדע יותר פרטים על קהל היעד שלנו מעמד המכירה יהיה קל יותר, ולבסוף נציג את המוצר כחלק מחוויה (חווית השימוש/האווירה) שתעזור לגרום לקונה הפוטנציאלי להשתכנע עוד יותר שהוא רוצה לקנות דווקא את המוצר שלנו.
הכותב: תומר בורמד, צלם מוצר – מתמחה בצילומים לסוחרים באמזון.
ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם
צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם
עוד בנושא
אמזון PRIME DAY השנה יתקיים ב JULY 18th, 2022
איך להגדיל מכירות למוצר באמזון ע"י רשימות דיוור?
פתיחת חנות באמזון
מה אנחנו מציעים?
הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים
שירותי פרסום באמזון
איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!ניהול מלאי באמזון
המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.ניהול חשבון אמזון
אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.אופטימיזציה ל - PPC
למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!בונים מותג חזק, שמוכר!
המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.הרחבת הפעילות
אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.מקסם תמחור & רווח
ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.THE BUY BOX
מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!שופיפיי ואמזון
שופיפיי ואמזון
רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.
שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים
כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.
לסחור באמזון עם ליווי מקצועי
אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.
מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?
בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.
ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos
לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!