ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      אתרים איכותיים בשופיפיי לבעלי עסקים

      אנחנו נבנה את אתר האיקומרס בשבילך על מערכת שופיפיי

      אנחנו יכולים לעשות כמעט הכל עבור האתר שלך!

      מה תקבלו מהעוזרים הוירטואליים המקצועיים של קבוצת אמזוס שופיפיי?

      אנחנו כאן כדי לעזור לך להצמיח את העסק שלך ללא כל דאגות. אנו נטפל בכל משימות האתר שלך ונספק לך תמיכה מלאה לכל צרכי העסק שלך.

      בניית חנות בשופיפיי

      בניית חנות ב-Shopify היא תהליך פשוט ויעיל, וניתן לעשות זאת תוך כדי מילוי כמה שלבים בטופס הרישום המקוון של החברה. לפני שתתחילו, יש לכם להחליט על המוצרים או השירותים שאתם מתכוונים למכור ולהכין את החומר הקיים או לייצר אותו.

      ניהול קמפיינים בגוגל

      ניהול קמפיינים בגוגל הוא תהליך שוטף ומפוצץ בפעילויות שונות כדי להבטיח את הצלחת הקמפיין. הקמפיין מתאים לפרסום מוצריםעל פלטפורמת Google Ads, ולכן יש צורך לבצע כמה צעדים לפני השקת הקמפיין ותחת המעקב והבקרה על הקמפיין.

      ניהול הזמנות באתר ותמיכה בלקוחות

      יש לכם אפשרות להשתמש בכלי ניהול החנות של Shopify, שיסייע לכם לצפות במלאי, לעקוב אחר ההזמנות, לייעל את תהליך המשלוח והתשלום, ועוד. בסופו של דבר, עם כמה מאמצים והקפדה על איכות המוצרים והשירות, ניתן להצליח במכירת מוצרים ושירותים ב-Shopify.

      ניהול רשתות חברתיות

      פרסום החנות שלכם ברשתות החברתיות ובכלים פרסום של Shopify עצמה.

      תחזוקת אתר שופיפיי

      הוספת מוצרים לחנות שלכם כולל המחיר, התיאור והתמונות. התאמת תבנית החנות לצרכי העסק שלכם כמו עריכת הפונטים, הצבעים והתמונות.

      אימייל מרקטינג

      אימייל מרקטינג הוא כלי חשוב ויעיל לקידום מוצרים ושירותים ולהתקשרות עם לקוחות נוכחיים ופוטנציאליים. עם כלי זה, ניתן ליצור קשר ישיר ולשלוח הודעות יעילות וממוקדות ללקוחות.

      "העזרה לעסקים לצמוח היא המשימה העסקית העיקרית שלנו. אנו שואפים להגדלת המכירות ולצמצם את עלויות פרסום האתר ברמה יומיומיות ולתחזק את האתר במהירות וביעילות".

      למד מהלקוחות המהימנים והשותפים הנאמנים של קבוצת אמזוס שופיפיי

      NETA GABRIELYNETA GABRIELY
      08:14 13 Apr 22
      professional. Understand AMAZON and how the system works.recommended
      דנה לופשדנה לופש
      13:00 16 Jan 22
      Help me open my Amazon account! Yaniv was very flexible in terms of my requirements and he and his employees showed professionalism and service. Very favorable price (compared to others) Very satisfied, thank you very much !!!!
      Halonut's newsletterHalonut's newsletter
      12:20 20 Dec 21
      The first time I traded their services they saved me, and helped me verify my Amazon user, a few months after it happened I ran into the same problem again and this time they helped me at no cost, highly recommend!
      חיה פרידמןחיה פרידמן
      08:39 26 Sep 21
      I donated to Amazon to have a reputable Amazon account opened for me. Which is not easy to open. Open an account professionally. They have the knowledge in the field as well as excellent customer service for every application. People with rich experience in the field. Squeeze in the heat.
      adishriki8adishriki8
      09:06 26 May 21
      Great service, smooth and straightforward , efficient communication and a really easy way to get started with setting seller account which was difficult for me.My advisor was helpful. I would recommend Amazos services, no doubt would reach again in case needed
      js_loader

      אנחנו עובדים עם קבוצה של חברות מדהימות

      ניהול חנות בשופיפיי פשוט יותר ממה שחשבתם

      אנא מלאו את הפרטים, ואנו נחזור אליכם בהקדם ונתחיל את המסע שלנו יחד.

      This site is registered on wpml.org as a development site.