תמיכת אמזון
נתקעתם? הסתבכתם? נתקלתם בתקלה כלשהי?
אמזון מפעילה צוותי תמיכה רבים שפזורים במחלקות שונות מסביב לעולם. צוותי תמיכה אלו מעניקים שירות מסביב לשעון, ומספקים תמיכה מהירה ויעילה. הקאצ' – צריך לדעת למי לפנות כדי לקבל תמיכה טובה. אם נפנה למוקד תמיכה לא נכון, ייתכן שלא נקבל את התמיכה הנדרשת, ונבזבז זמן יקר לחינם.
כדי לחסוך לכם את החיפוש, ואת הסיכוי שתפנו לתמיכה לא נכונה, ריכזנו כאן עבורכם רשימה מסודרת ובה נושאי התמיכה וכיצד לפנות בכל נושא.
כיצד להסיר ביקורת?
Get support > Contact us > Product and inventory > Product Review > FBA Issue
כיצד להסיר משוב?
Get support > Contact us > Customer and orders > type the order ID and click the “next” > choose the “Customer Feedback Removal Request”
בעיות הקשורות ל-FBA
Get support > Contact us > Fulfilled by Amazon > FBA Issue
עדכון/תבנית מלאי
With Bach ID: Get support > Contact us > Products and inventory > Issue with listing products > Provide a Bach ID
Without Bach ID: Get support > Contact us > Products and inventory > Issue with listing products > I don’t have an ASIN or SKU > Next> Inventory file upload issues
תיקון/מיזוג/פיצול דף המוצר
Get support > Contact us > Products and inventory > Product page issue > Fix a product page/Merge or split product page
בעיות הקשורות למודעות
Get Support > Contact us > Sponsored Products
בעיות מס
Get Support > Contact Us > Other Issues – Tax Questions
בעיות B2B
Get support > Contact us > Amazon Business Selling > Amazon Business Selling Questions
בעיות רישום וגישה
Get support > Contact us > Marketplace Web Service (Amazon MWS) > Registration and access / API services
הצעות לאמזון
Get support > contact us > other issue > make a suggestion
דווח על ניצול לרעה של רישום
Get support > contact us > other Issues > report a violation > Report listing abuse
דווח על הפרה
Get support > contact us > other Issues > report a violation > Report a violation
דווח על הפרת זכויות יוצרים:
https://www.amazon.com/report/infringement
אמזון עסקים
Seller Central > Settings > Account Info > Your Services (Manage) > Amazon Business
שדרוג לאחור בחשבון המוכר
Seller Central > Settings > Account Info > Your Service (click Manage) – Sell on Amazon [Downgrade]
עדכן את מספר הטלפון:
Seller Central > Settings > Account Info > Business Information (click Business Address) > Primary Phone
עדכון כתובת דוא"ל
Seller Central > Settings > Login Settings > change Email Address
מצאו הזמנות בהמתנה
Seller Central – Orders – Manage Orders – Advanced Search -Date: Date Range: select date and Order Status: Pending – Search
בדיקת גיל מלאי
Seller central – Inventory – Manage Inventory – Inventory Dashboard – Inventory age
כיצד לבקש אישור עבור קטגוריות מוגבלות?
במרכז המוכר (Seller Central), לחצו על קישור המלאי (inventory) ובחרו ב-'הוסף מוצר'(Add a Product).
לאחר הוספת המוצר בצעו חיפוש עבור המוצר שברצונכם למכור. בתוצאות החיפוש שקיבלתם – לחצו על אפשרות ה-limitations, ולאחר מכן על בקשת אישור (Request Approval). פעולה זו תשלח בקשת אישור לאמזון. כדי לבדוק את סטטוס האישור, ניתן לחזור לדף זה, וללחוץ על סטטוס בקשת אישור (Selling application status) שמופיע בראש הדף.
פונים לתמיכה? היו מוכנים!
אמזון מציעה מספר חיוג חינם לתמיכה כללית עבור מוכרים בארה"ב: 1-866-216-1072.
מספר זה נועד עבור תמיכה בתלונות, בעיות חיוב, פעילות בחשבון וכד'.
צ'אט חי
רוצים לנהל שיחה בצ'אט עם נציגי התמיכה של אמזון? תוכלו לעשות זאת בקישור זה:
https://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html
הצ'אט מתאפשר רק עבור משתמשים רשומים, לאחר כניסה לאתר באמצעות שם משתמש וסיסמה.
היו מוכנים
לפני שיחה עם נציג תמיכה, מומלץ לרשום לעצמכם את השאלות באופן מסודר, כך שלא תשכחו אף שאלה.
בשיחה עצמה – הציגו את השאלות באיטיות, כל שאלה בנפרד – כדי לא לבלבל את הנציג עם 'הפגזה' של שאלות.
כמו כן, כדאי להכין:
- שם המפיץ/העסק.
- כתובת על הקובץ.
- מספר הזמנת לקוח.
- ארבע ספרות אחרונות של חשבון הבנק או כרטיס אשראי.
ללא נתונים אלו, נציגי התמיכה יספקו מענה בסיסי וחלקי בלבד.
זכרו, אם נציג שירות לא סייע לכם, ייתכן שהוא אינו מספיק מנוסה או שפשוט לא הבין את הבעיה שהוצגה בפניו. במקרים כאלו תמיד תוכלו לבקש לשוחח עם נציג אחר!
בנוסף, תמיד קיימת עבורכם האפשרות לבקש לשוחח עם נציג בכיר יותר, מנהל וכד'.
טיפ קטן – בקשו את שם הנציג ותעדו את השיחות שלכם. כך תוכלו לשמור על קשר עם הנציג באמצעות דוא"ל, או תוכלו לדווח על התנהלות לא מקצועית.
דף התמיכה הראשי
דף התמיכה הראשי של אמזון מציע פתרונות לשאלות ובעיות נפוצות, כולל שינוי רישום, יצירת קשר עם קונה, ניהול מוצר ומלאי, תשלום ואגרות, מידע על מדיניות, פרטי משלוח ועוד.
תמיכת דוא"ל לבעיות הקשורות בחשבון
אפשר לפנות גם במייל לקבלת תמיכה!
Amazon CEO Jeff Bezos’s Email – jeff@amazon.com
Amazon Official Emails – notice@amazon.com
account-confirmation@amazon.com
cn-seller-verification-enquiry@amazon.co.uk
לפניות בנושא ספקי אקספרס – vendorexpress@amazon.com
לפניות בנושא ביצועי המוכר – seller-performance-policy@amazon.com
לפניות בנושא הפרת סימן מסחרי של מותג – copyright@amazon.com
לפניות בנושאי הפרת זכויות קניין רוחני
DE: benachrichtigung@amazon.de
ES: aviso@amazon.es
IN: notice@amazon.in
איך למשוך רווחים שלא שולמו לאחר סגירת חשבון אמזון?
US: merchant-reserve-inquiry@amazon.com
CA: payments-investigate@amazon.ca
UK: payments-investigate@amazon.co.uk
FR: investigation-amzpayments@amazon.fr
DE: payments-nachforschungen@amazon.de
IT: payments-investigate@amazon.it
ES: investigacion-pagos@amazon.es
IN: payments-investigate@amazon.in
MX: payments-funds@amazon.com.mx
פניות/ערעור בנושא איכות המוצרים
US: seller-performance-policy@amazon.com
UK: seller-performance-policy@amazon.co.uk
FR: politique-performance-vendeur@amazon.fr
DE: verkaeufer-performance-richtlinie@amazon.de
IT: performance-venditore-politiche-di-condotta@amazon.it
ES: politicas-performance-vendedor@amazon.es
IN: seller-performance-policy@amazon.in
MX: politicas-performance-vendedor@amazon.com.mx
JP: seller-performance-policy@amazon.co.jp
צוות הביצועים של אמזון
US: seller-performance@amazon.com
UK: seller-performance@amazon.co.uk
FR: performance-vendeur@amazon.fr
DE: verkaeufer-performance@amazon.de
ES: performance-vendedor@amazon.es
IT: performance-venditore@amazon.it
CA: seller-performance@amazon.ca
ומה איתכם? כבר עליתם על רכבת אמזון?
אנו ב-Amazos מציעים לכם הזדמנות מיוחדת לרכישת חבילה הכוללת פתיחת ערוץ מכירות באמזון, ובה בעצם הכל כלול! ממחקר שוק, בחינת מתחרים וניתוח עלויות, דרך הקמת החשבון, יצירת התוכן, פיתוח אסטרטגיות המכירה, ועד בדיקה שוטפת וקבועה לשיפור הביצועים וההתנהלות.
לחצו לקריאה: ניהול חנות אמזון לעסקים
רוצים לעשות בעצמכם? גם אפשרי!
אנו מציעים קורס בליווי אישי, אחד על אחד, בו תיהנו ממסלול מקצועי שמותאם ליכולות ולקצב, סיוע במציאת "הכיוון השיווקי", והתחייבות שתוך 3 חודשים אתם מבצעים מכירות!
לחצו לקריאה: קורס אישי מסחר באמזון
ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם
צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם
עוד בנושא
אמזון PRIME DAY השנה יתקיים ב JULY 18th, 2022
איך להגדיל מכירות למוצר באמזון ע"י רשימות דיוור?
פתיחת חנות באמזון
מה אנחנו מציעים?
הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים
שירותי פרסום באמזון
איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!ניהול מלאי באמזון
המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.ניהול חשבון אמזון
אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.אופטימיזציה ל - PPC
למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!בונים מותג חזק, שמוכר!
המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.הרחבת הפעילות
אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.מקסם תמחור & רווח
ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.THE BUY BOX
מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!שופיפיי ואמזון
שופיפיי ואמזון
רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.
שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים
כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.
לסחור באמזון עם ליווי מקצועי
אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.
מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?
בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.
ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos
לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!