ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      תמיכת אמזון

      נתקעתם? הסתבכתם? נתקלתם בתקלה כלשהי?

      אמזון מפעילה צוותי תמיכה רבים שפזורים במחלקות שונות מסביב לעולם. צוותי תמיכה אלו מעניקים שירות מסביב לשעון, ומספקים תמיכה מהירה ויעילה. הקאצ' – צריך לדעת למי לפנות כדי לקבל תמיכה טובה. אם נפנה למוקד תמיכה לא נכון, ייתכן שלא נקבל את התמיכה הנדרשת, ונבזבז זמן יקר לחינם.

      כדי לחסוך לכם את החיפוש, ואת הסיכוי שתפנו לתמיכה לא נכונה, ריכזנו כאן עבורכם רשימה מסודרת ובה נושאי התמיכה וכיצד לפנות בכל נושא.

      כיצד להסיר ביקורת?

      Get support > Contact us > Product and inventory > Product Review > FBA Issue

      כיצד להסיר משוב?

      Get support > Contact us > Customer and orders > type the order ID and click the “next” > choose the “Customer Feedback Removal Request”

      בעיות הקשורות ל-FBA

      Get support > Contact us > Fulfilled by Amazon > FBA Issue

      עדכון/תבנית מלאי

      With Bach ID: Get support > Contact us > Products and inventory > Issue with listing products > Provide a Bach ID

      Without Bach ID: Get support > Contact us > Products and inventory > Issue with listing products > I don’t have an ASIN or SKU > Next> Inventory file upload issues

      תיקון/מיזוג/פיצול דף המוצר

      Get support > Contact us > Products and inventory > Product page issue > Fix a product page/Merge or split product page

      בעיות הקשורות למודעות

      Get Support > Contact us > Sponsored Products

      בעיות מס

      Get Support > Contact Us > Other Issues – Tax Questions

      בעיות B2B

      Get support > Contact us > Amazon Business Selling > Amazon Business Selling Questions

      בעיות רישום וגישה

      Get support > Contact us > Marketplace Web Service (Amazon MWS) > Registration and access / API services

      הצעות לאמזון

      Get support > contact us > other issue > make a suggestion

      דווח על ניצול לרעה של רישום

      Get support > contact us > other Issues > report a violation > Report listing abuse

      דווח על הפרה

      Get support > contact us > other Issues > report a violation > Report a violation

      דווח על הפרת זכויות יוצרים:

      https://www.amazon.com/report/infringement

      אמזון עסקים

      Seller Central > Settings > Account Info > Your Services (Manage) > Amazon Business

      שדרוג לאחור בחשבון המוכר

      Seller Central > Settings > Account Info > Your Service (click Manage) – Sell on Amazon [Downgrade]

      עדכן את מספר הטלפון:

      Seller Central > Settings > Account Info > Business Information (click Business Address) > Primary Phone

      עדכון כתובת דוא"ל

      Seller Central > Settings > Login Settings > change Email Address

      מצאו הזמנות בהמתנה

      Seller Central – Orders – Manage Orders – Advanced Search -Date: Date Range: select date and Order Status: Pending – Search

      בדיקת גיל מלאי

      Seller central – Inventory – Manage Inventory – Inventory Dashboard – Inventory age

      כיצד לבקש אישור עבור קטגוריות מוגבלות?

      במרכז המוכר (Seller Central), לחצו על קישור המלאי (inventory) ובחרו ב-'הוסף מוצר'(Add a Product).

      לאחר הוספת המוצר בצעו חיפוש עבור המוצר שברצונכם למכור. בתוצאות החיפוש שקיבלתם – לחצו על אפשרות ה-limitations, ולאחר מכן על בקשת אישור (Request Approval). פעולה זו תשלח בקשת אישור לאמזון. כדי לבדוק את סטטוס האישור, ניתן לחזור לדף זה, וללחוץ על סטטוס בקשת אישור (Selling application status) שמופיע בראש הדף.

      פונים לתמיכה? היו מוכנים!

      אמזון מציעה מספר חיוג חינם לתמיכה כללית עבור מוכרים בארה"ב: 1-866-216-1072.

      מספר זה נועד עבור תמיכה בתלונות, בעיות חיוב, פעילות בחשבון וכד'.

      צ'אט חי

      רוצים לנהל שיחה בצ'אט עם נציגי התמיכה של אמזון? תוכלו לעשות זאת בקישור זה:

      https://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html

      הצ'אט מתאפשר רק עבור משתמשים רשומים, לאחר כניסה לאתר באמצעות שם משתמש וסיסמה.

      היו מוכנים

      לפני שיחה עם נציג תמיכה, מומלץ לרשום לעצמכם את השאלות באופן מסודר, כך שלא תשכחו אף שאלה.

      בשיחה עצמה – הציגו את השאלות באיטיות, כל שאלה בנפרד – כדי לא לבלבל את הנציג עם 'הפגזה' של שאלות.

      כמו כן, כדאי להכין:

      • שם המפיץ/העסק.
      • כתובת על הקובץ.
      • מספר הזמנת לקוח.
      • ארבע ספרות אחרונות של חשבון הבנק או כרטיס אשראי.

      ללא נתונים אלו, נציגי התמיכה יספקו מענה בסיסי וחלקי בלבד.

      זכרו, אם נציג שירות לא סייע לכם, ייתכן שהוא אינו מספיק מנוסה או שפשוט לא הבין את הבעיה שהוצגה בפניו. במקרים כאלו תמיד תוכלו לבקש לשוחח עם נציג אחר!

      בנוסף, תמיד קיימת עבורכם האפשרות לבקש לשוחח עם נציג בכיר יותר, מנהל וכד'.

      טיפ קטן – בקשו את שם הנציג ותעדו את השיחות שלכם. כך תוכלו לשמור על קשר עם הנציג באמצעות דוא"ל, או תוכלו לדווח על התנהלות לא מקצועית.

      דף התמיכה הראשי

      דף התמיכה הראשי של אמזון מציע פתרונות לשאלות ובעיות נפוצות, כולל שינוי רישום, יצירת קשר עם קונה, ניהול מוצר ומלאי, תשלום ואגרות, מידע על מדיניות, פרטי משלוח ועוד.

      תמיכת דוא"ל לבעיות הקשורות בחשבון

      אפשר לפנות גם במייל לקבלת תמיכה!

      Amazon CEO Jeff Bezos’s Email – jeff@amazon.com

      Amazon Official Emails – notice@amazon.com

      seller-evaluation@amazon.com

      pq-review@amazon.com

      account-confirmation@amazon.com

      cn-seller-verification-enquiry@amazon.co.uk

      לפניות בנושא ספקי אקספרס – vendorexpress@amazon.com

      לפניות בנושא ביצועי המוכר – seller-performance-policy@amazon.com

      לפניות בנושא הפרת סימן מסחרי של מותג – copyright@amazon.com

      לפניות בנושאי הפרת זכויות קניין רוחני

      US: notice@amazon.com

      UK: notice@amazon.co.uk

      FR: notification@amazon.fr

      DE: benachrichtigung@amazon.de

      IT: notifica@amazon.it

      ES: aviso@amazon.es

      IN: notice@amazon.in

      MX: notice@amazon.com.mx

      איך למשוך רווחים שלא שולמו לאחר סגירת חשבון אמזון?

      payments-funds@amazon.com

      US: merchant-reserve-inquiry@amazon.com

      CA: payments-investigate@amazon.ca

      UK: payments-investigate@amazon.co.uk

      FR: investigation-amzpayments@amazon.fr

      DE: payments-nachforschungen@amazon.de

      IT: payments-investigate@amazon.it

      ES: investigacion-pagos@amazon.es

      IN: payments-investigate@amazon.in

      MX: payments-funds@amazon.com.mx

      פניות/ערעור בנושא איכות המוצרים

      US: seller-performance-policy@amazon.com

      UK: seller-performance-policy@amazon.co.uk

      FR: politique-performance-vendeur@amazon.fr

      DE: verkaeufer-performance-richtlinie@amazon.de

      IT: performance-venditore-politiche-di-condotta@amazon.it

      ES: politicas-performance-vendedor@amazon.es

      IN: seller-performance-policy@amazon.in

      MX: politicas-performance-vendedor@amazon.com.mx

      JP: seller-performance-policy@amazon.co.jp

      צוות הביצועים של אמזון

      US: seller-performance@amazon.com

      UK: seller-performance@amazon.co.uk

      FR: performance-vendeur@amazon.fr

      DE: verkaeufer-performance@amazon.de

      JP: alliance@amazon.co.jp

      ES: performance-vendedor@amazon.es

      IT: performance-venditore@amazon.it

      CA: seller-performance@amazon.ca

      ומה איתכם? כבר עליתם על רכבת אמזון?

      אנו ב-Amazos מציעים לכם הזדמנות מיוחדת לרכישת חבילה הכוללת פתיחת ערוץ מכירות באמזון, ובה בעצם הכל כלול! ממחקר שוק, בחינת מתחרים וניתוח עלויות, דרך הקמת החשבון, יצירת התוכן, פיתוח אסטרטגיות המכירה, ועד בדיקה שוטפת וקבועה לשיפור הביצועים וההתנהלות.

      לחצו לקריאה: ניהול חנות אמזון לעסקים

      רוצים לעשות בעצמכם? גם אפשרי!

      אנו מציעים קורס בליווי אישי, אחד על אחד, בו תיהנו ממסלול מקצועי שמותאם ליכולות ולקצב, סיוע במציאת "הכיוון השיווקי", והתחייבות שתוך 3 חודשים אתם מבצעים מכירות!

      לחצו לקריאה: קורס אישי מסחר באמזון

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות באמזון, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        מכירת בגדים באמזון

        מכירת בגדים באמזון

        אמזון ידועה כיעד קמעונאי של מוצרים לבית, ספרים, מוצרי אלקטרוניקה, ובעצם כמעט כל דבר אחר. אם אתה צריך משהו תוך מספר ימים - או אפילו שעות - אתה יכול להשיג אותו מאמזון. אבל בעבר, הצרכנים לא הסתגלו במהירות לקניות של ביגוד יוקרתי או ממותג באמזון כפי שהם הסתגלו, למשל, סוללות ומגבות רחצה. תעשיית האופנה איחרה להופיע לראשונה באמזון - עד עכשיו. על פי דו"ח מגמות הצרכנים האחרון של Jungle Scout 39% מהצרכנים בארה"ב קונים בגדים באמזון (אפילו במהלך מגיפת COVID-19). אז איך תעשיית האופנה משתנה בשנת 2022? מה יהיו אלה. משמעות השינויים עבור קמעונאים גדולים, מוכרי אמזון צד שלישי ואמזון עצמה? נסקור כמה גורמים המניעים כיום שינוי משמעותי בתעשיית האופנה:
        • התפיסה המשתנת של הצרכנים לגבי אמזון - במיוחד במהלך COVID-19
        • השותפות של אמזון עם ביג פאשן
        • כיצד למכור בגדים באמזון, עם אסטרטגיות מותג לשנת 2021-2022
        אמזון ואופנה בשנת 2021 בעוד שהתנאים הכלכליים העולמיים הפילו קמעונאי בגדים רבים מאז החלה מגיפת COVID-19, הצרכנים עדיין קונים בגדים. למסחר אלקטרוני יש יתרון בכלכלת הסגר, ואמזון בפרט הציעה לצרכנים את הגישה למוצרים שהם לא יכולים לקנות בחנויות, ויצרה תלות חזקה יותר באמזון מאי פעם.
        • כ-83% מהצרכנים בארה"ב קנו באמזון, ו-34% עושים זאת מדי שבוע.
        • מבין הצרכנים שלא קונים באמזון, רק 8% אמרו שזה בגלל שבאמזון אין את המותג שהם מחפשים.
        • 31% מהצרכנים בארה"ב אמרו שהם מתכננים לקנות בגדים באמזון בעתיד.
        השתמש בנוסף בכוחה של המדיה החברתית כדי להגביר את המודעות למותג ולהראות את הסגנונות שלך לעולם. סביר להניח שקהל היעד שלך באינסטגרם או באתרי מדיה חברתית אחרים רואה משפיען אחר משפיען המקדם אופנה וטרנדים חדשים לעוקבים שלהם. כדי שמותגי אופנה יתבלטו בשוק התחרותי הזה, הם צריכים אסטרטגיית מדיה חברתית חזקה, וייצוג ויזואלי אופטימלי. כל זה רק על קצה המזלג, רוצים לשמוע עוד פרטים ורעיונות? צרו איתנו קשר. זיכרו, בשביל למכור באמזון צריך להבין את השוק - ואין יותר טוב מאמזוס בהבנת השוק.

        AMAZON BUY BOX

        מה זה ה BUY BOX של אמזון?

        האנליסטים צופים כי המסחר האלקטרוני יעמוד על 20% מכלל המכירות הקמעונאיות בארה"ב עד שנת 2022. כאשר אמזון נמצאת בראש הטבלה, הגיע הזמן שהמוכרים יעלו על סיפונה עם כמה היבטים של קמעונאות מקוונת, כגון שיווק דיגיטלי, תהליכים עסקיים והקמת מותג שיכול לסבול את מבחן הזמן כדי להישאר במשחק. השאיפה של המוכר לתפוס את ה BUY BOX תמיד תהיה בראש סדר העדיפויות, בגלל ההשפעה הרבה של ה ביי בוקס על ההמרות. מכיוון שאין מגבלה על מספר המוכרים או על כמות המוצרים שהם יכולים להציע בשוק של אמזון, אותו מוצר נמכר לרוב על ידי מוכרים רבים, שכל אחד מהם מתחרה על כמות המכירות המרבית. מרבית הצרכנים הם קונים פריטים ותמיד יקנו דרך ה BUY BOX (הקופסה הלבנה בצד ימין של הדף) בדף המוצר הרצוי. כאשר צרכן ימשיך לרכוש את המוצר דרך סעיף זה, המוכר שמדורג הגבוה ביותר על ידי אמזון באותה תקופה יופיע שם. הזוכה ב- Buy Box ימשיך לבצע מכירות רבות יותר מכל מוכר אחר עבור אותו מוצר (אלא אם כן כמובן שיש מספר רב של מוכרים בעלי דירוג גבוה - אם כן, הם יסתובבו בתיבת בייבוקס, כאשר כל אחד מהם יזכה בנתח של מכירות המוצר). ה BUY BOX של אמזון נוצרה על מנת לתת ללקוח את התמורה הטובה ביותר לכספם. זה קובע איזה מוצר מבטיח את האיזון הטוב ביותר בין ביצועי מוכר גבוהים ומחיר נמוך. למעלה מ- 75% מהמכירות של אמזון כיום עוברים דרך ה- Box Box, ומספר זה גדל. לכן חובה על מוכרים תחרותיים להבין כיצד אמזון קובעת מי רוכש את המקום הנחשק הזה, מכיוון שיש לו השפעה ישירה על הרווחיות.

        איך לנצח את ה BUY BOX?

        מוכר יכול להתמודד רק על ה-BUY BOX אם הוא עומד בקריטריונים שלהלן:

        1. יש לו חשבון מוכר של אמזון. - Professional Seller.
        2. האם המוכר במעמד של "Buy Box-eligible", מעמד המוענק למוכרים מנוסים שבילו זמן במכירת פלטפורמת אמזון ובעלי רמה גבוהה של ביצועים. סטטוס זה נודע רשמית כסוחר מוביל והיה גלוי לכל אחד. כל קונה או מוכר יכול היה לראות מי היה סוחר מוביל על ידי עיון בדף הרישום של הצעה עבור מוצר מסוים. כיום מידע זה נחשף רק למוכר עצמם בחשבון מרכז המוכר שלהם - Seller Central account.
        3. המוכר חייב למכור פריטים חדשים ולא יד שנייה. יש BUY BOX נפרד לפריטים משומשים.
        4. חייב להיות מלאי זמין של הפריט המתחרה ב-BUY BOX. פריטים שמוגדרים בכניסה למלאי יכולים לזכות ב BUY BOX, אך האלגוריתם של אמזון מעדיף מוכרים שיש להם מלאי מספק כל הזמן.

        איך לבדוק אם המוכר כשיר להיות ב-BUY BOX?

        • לחץ על הכרטיסייה מלאי במרכז המוכרים של אמזון ובחר Manage Inventory.
        • לחץ על הכרטיסייה Preferences.
        • בקטע תצוגת העמודה, אתר את השדה עבור ה-BUY BOX.
        • בחר הצג.
        • עיין בעמודה המתאימה ל BUY BOX עבור ASIN מסוים. אם המוכר זכאי, יהיה רשום כן.
        הערה: ייתכן והמוכר יראה פריטים שהם זכאים להיות ב BUY BOX ועבור מוצרים אחרים לא. מוכרים חדשים שרוצים לקבל זכאות ל ביי בוקס יכולים להאיץ את התהליך על ידי מכירת פריטים מסוימים באמצעות fulfillment services של אמזון (FBA). אפילו מכירה של מספר קטן של מוצרים פופולריים במחיר תחרותי יכולה לאפשר למוכר לקבל סטטוס זכאי ל BUY BOX גם על אותם פריטים שאינם ממומשים על ידי אמזון. אם מוכר מאמין שהוא עמד בכל הקריטריונים הנדרשים ולא קיבלו מעמד זכאי ל-BUY BOX , הוא יכול לפנות ישירות לתמיכת המוכרים של אמזון כדי לבקש שיישקלו את הסטטוס שלו.

        מה הם המשתנים שמשפיעים על ה-BUY BOX?

        ישנם משתנים רבים שאמזון לוקחת בחשבון, והם מפורטים להלן. המפתח הוא להשקיע את המשאבים שלך בכאלה שמשפיעים יותר על BUY BOX.

        שיטת האחסון (FBA)

        אמזון נותנת יתרון למוכרים מסוג FBA - Fulfillment by Amazon לעומת המוכרים דרך Fulfillment by Merchant - FBM

        מחיר

        זהו הסכום הכולל אליו נמכר המוצר באמזון. ככל שמדדי הביצועים של המוכר נמוכים יותר בהשוואה למוכרים אחרים, כך הם יצטרכו להוריד את מחירם כדי לנסות לזכות ב ביי בוקס. מצד שני, אם המדדים שלהם גבוהים, הם יכולים להעלות את מחירם ועדיין לזכות.

        זמני משלוח

        ככל שתשלח מהר יותר אתה מעלה את הסיכויים לזכות בבייבוקס.

        זמינות של הפריט במלאי

        פריטים שמוגדרים בדרך למלאי יכולים להיות מוצגים בתיבת הקנייה, אך פריטים שנמאים במלאי באופן מיידי מועדפים על ידי האלגוריתם של אמזון ולכן חובה לשמור על מלאי זמין.

        שיעור פגמים בהזמנה (Order Defect Rate)

        זהו שילוב של שיעור המשוב השלילי(Negative Feedback Rate), שיעור התביעות לערבות עד תום (A-to-Z Guarantee) ושיעור חיוב החזר השירות (Service Chargeback Rate).

        מעקב משלוחים (Valid Tracking Rate)

        זהו אחוז המסירות שנשלחו עם מידע מעקב מלא

        זמן משלוח צפוי (Late Shipment Rate)

        זהו מספר ההזמנות שנשלחו מאוחר מתאריך המשלוח הצפוי

        משלוח בזמן (On-Time Delivery)

        זהו אחוז ההזמנות שנמסרו בזמן.

        ציון משוב (Feedback Score)

        כמה טוב הקונים דירגו אותך - במיוחד הדירוגים לאחרונה זה עושה את ההבדל.

        זמן תגובה לשאלות הלקוח (Customer Response Time)

        כמה מהר אתה מגיב ללקוחות? אם אתה לוקח יותר מדי זמן, זה ישפיע לרעה על הסיכויים שלך לזכות ב BUY BOX.

        ספירת המשובים (Feedback Count)

        כמה לקוחות נתנו לך משוב. ברור שככל שיותר לקוחות, כך יטיב.

        כמה מלאי ומהו נפח המכירות

        שמירה על מלאי באופן עקבי תביא אותך למצב טוב יותר מאשר אם יש לך תנודות גדולות במלאי.

        שיעורי הביטול הזמנות והחזר כספי מלא (Cancellation and Refund Rate)

        אם אתה מבטל הזמנות לעתים קרובות מדי, זה יכול להשפיע לרעה על ביצועי המוכר שלך.

        כיצד אמזוס תעזור לזכות ב ביי בוקס (BUY BOX)?

        אמזוס מציעה טכנולוגיית תמחור למוכרים ומותגים של אמזון. בעיקרו של דבר, אנחנו משנים את מחירי המוצרים שלך כמוכר באמזון בהתאם לשינויים הדינמיים והמתמידים בשוק. באמצעות אלגוריתמים למידה עצמית שמשתפרים ולומדים באופן רציף מכל סיטואציה פרטנית, אנחנו נמצא את המחירים הטובים ביותר עבור המוצרים שלך, ונסייע לך למקסם את המכירות ואת הרווחים הכוללים מבלי להסתכן.

        הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים

        שירותי פרסום באמזון

        איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!

        ניהול מלאי באמזון

        המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.

        ניהול חשבון אמזון

        אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.

        אופטימיזציה ל - PPC

        למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!

        בונים מותג חזק, שמוכר!

        המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.

        הרחבת הפעילות

        אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.

        מקסם תמחור & רווח​

        ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.

        THE BUY BOX

        מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!

        שופיפיי ואמזון

        שופיפיי ואמזון

         

        רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.

         

        שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים

         

        כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.

         

        לסחור באמזון עם ליווי מקצועי

         

        אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.

         

        מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?

         

        בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.

         

        ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos

         

        לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!

        איך לפתוח חשבון מוכר באמזון 2022?

        אמזון 2022 ממשיכה לצמוח ובגדול, ובכך גדלות גם ההזדמנויות לבנות עסק של סחר אלקטרוני באמצעות מכירה באתר אמזון. עם זאת, אם ברצונך לנצל את ההזדמנות העצומה שאמזון מייצגת, תחילה עליך לעבור את תהליך הרישום למוכרים של אמזון. לכן, כדי לוודא שהחשבון שלך יהיה מאומת (ויהיה לך את ההזדמנות לבנות עסק מצליח באמזון), אנו ננחה אותך בתהליך המעודכן. לאחר שהבנת מה אתה מתכנן למכור באמזון, תצטרך לעבור את תהליך הרישום באמזון.

        לפני פתיחת החשבון עליך להכין מספר מסמכים:

        דרכון סרוק בשני הצדדים. מסמך מהבנק עם השם הפרטי ושם המשפחה המתאים למחזיק בדרכון. מסמך הוכחת כתובת כמו חשבון מים, חשמל, טלפון ( אמזון לא מבקשים בכל פתיחת חשבון, תכינו רק למקרה הצורך ) במקרה של חברה בע"מ, צריך גם נסח חברה ששם הבעלים הראשי תואם לשם בדרכון. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית ע"י נוטריון. ( אנחנו באמזוס מספקים שירות תרגום מסמכים) בנוסף, עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ( אסור כרטיס דיירקט ). ראה לינק דרישות למסמכים: איך להעלות לאמזון מסמכים לאימות מוכר באמזון USA

        יאללה נצא לדרך לפתיחת חשבון באמזון למוכר החדש

        כנסו לאתר https://services.amazon.com גלול מטה בדף, מתחת לכותרת "Become an Amazon seller" לחץ על "Sign Up" הערה: אם תלחץ על כפתור ה 'Sign Up' הכתום, תועבר מייד לדף ההרשמה של professional seller . לעומת זאת, הקישור ' See pricing ’ מראה לך את ההבדל בין החשבונות האישיים והמקצועיים, ומאפשר לך לבחור איזו רישום אתה רוצה. בחר בין חשבון inpidual או professional. אם אתה מתכוון למכור יותר מ- 40 מוצרים בחודש, הרי שתירשם כ' professional 'הוא הדבר הטוב ביותר שלך. גם אם אתה מוכר כתחביב ולא מחשיב את עצמך כמקצוען, תוכנית זו תעזור לך לחסוך כסף. אבל, אם אתה מתכנן למכור בקנה מידה קטן יותר (כלומר פחות מ- 40 יחידות בחודש), בחר את התוכנית inpidual . הזן את הדוא"ל שלך ובחר 'Create a New Account' לאחר שבחרת בתוכנית המוכרים המתאימה לך, החלון הבא יופיע בו תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה (לבחירתך) עבור חשבון המוכר שלך. כשתסיים, לחץ על כפתור 'Next'. זה יעביר אותך למסך שני שיבקש ממך להזין סיסמה חד פעמית (OTP) שנוצרה על ידי אמזון, שתישלח לכתובת הדוא"ל שציינת במסך הקודם. זו הדרך של אמזון לאמת את הדוא"ל שהזנת. לאחר שהוספת את ה- OTP לשדה המקביל לו, לחץ על הלחצן 'Create your Amazon account'. בחר את 'מיקום העסק' ואת 'סוג העסק' השלב הבא בתהליך רישום המוכרים של אמזון הוא שיתוף המידע הבא: המיקום העסקי שלך: זו המדינה בה העסק שלך נמצא ( ישראל ). חשוב מאוד שזה יהיה מדויק, שכן אמזון תאמת זאת. סוג העסק שלך: תוכל לבחור את הישות העסקית שלך מהאפשרויות הבאות (רובן נכללות בקטגוריה 'בבעלות פרטית'): עסק בבעלות המדינה - State-owned business עסק בבעלות ציבורית - Publicly-owned business עסק בבעלות פרטית - Privately-owned business צדקה - Charity אף אחד, אני אינדיבידואל - None, I am an inpidual שמך המלא: הקפד להזין את שמות הפרטיים, האמצעיים ושמות המשפחה שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור 'Agree and continue'.

        הזן את המידע האישי שלך

        משם, תתבקש לספק לאמזון מספר פרטים אישיים. זה כולל צורת זיהוי (מספר הדרכון שלך או רישיון הנהיגה שלך). יתכן שתידרש למסור להם את מספר הטלפון שלך. שוב, זה למטרות אימות. כאשר הכל הוזן, לחץ על 'NEXT' בתחתית המסך. בחר היכן אתה רוצה למכור: ארה"ב, אירופה, יפן לאחר שתשלים את הקטע 'Inpidual Information', סמן את התיבה שמתחת לשוק - הכוונה למיקום של חנות אמזון (למשל Amazon.ca, Amazon.co.uk וכו ') - בו תרצה למכור ואז לחץ על 'NEXT'.

        הזן את פרטי החיוב שלך

        דרך נוספת שאמזון מאמתת כעת את זהות המוכר הפוטנציאלי היא לוודא שמידע כרטיסי האשראי שלהם תקף. אז לאחר שבחרת בשוק שאתה רוצה למכור, תתבקש להזין את מספר ותאריך התפוגה של אחד מכרטיסי האשראי שלך, כמו גם את השם המופיע בכרטיס זה. כשתסיים, לחץ על 'NEXT' בתחתית הדף. הוסף את המידע על המוצרים שלך ואת שם החנות באמזון. לאחר שתמסור את פרטי כרטיס האשראי שלך ותוקף אותו, תישאל כמה שאלות על חנות אמזון שלך ועל המוצרים שאתה מתכנן למכור. כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום של המוכרים באמזון, יהיה עליכם לענות על הדברים הבאים: מה שם חנות האמזון שלך? האם יש לך קודי UPC למוצרים שלך או לא? האם אתה היצרן ו / או בעל המותג של המוצר / ים שאתה מוכר? האם יש לך סימן מסחרי רשום למוצרים שלך? לחץ על כפתור 'NEXT' לאחר שתספק את התשובות לשאלות האלה.

        אימות כתובת

        לבסוף, לאחר שתשלים את כל השלבים האחרים בתהליך האימות, תתבקש לאשר את הכתובת העסקית שסיפקת בשלב של 'Personal Information' לאחר לחיצה על כפתור 'Confirm' - אם הכתובת המוצגת נכונה, כלומר - יופיע מסך חדש. יפתח מסך עם אותה כתובת יחד עם קוד אימות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל את המסך, הזן את הקוד שסופק בשדה 'Enter code below' ולחץ על 'NEXT' כדי לסיים את תהליך האימות. לאחר שתאמת, אתה עובר שלב! אתה תצטרך להעלות קובץ עם סריקה של הדרכון שלך + בנק סטייטמנט. צריך להמתין עד 3 ימים כדי לקבל תשובה. ברגע שאמזון אישרו את החשבון, אתה בפנים! כדי להיות בצד הבטוח, אנו ממליצים להגדיר אימות דו-שלבי בחשבונך (להגברת האבטחה). עם זאת, לאחר שמאמת את זהותך ומידע עסקי, כל שעליך לעשות כדי להתחיל הוא להיכנס ל-https://sellercentral.amazon.com.
        This site is registered on wpml.org as a development site.