תמיכת אמזון
נתקעתם? הסתבכתם? נתקלתם בתקלה כלשהי?
אמזון מפעילה צוותי תמיכה רבים שפזורים במחלקות שונות מסביב לעולם. צוותי תמיכה אלו מעניקים שירות מסביב לשעון, ומספקים תמיכה מהירה ויעילה. הקאצ' – צריך לדעת למי לפנות כדי לקבל תמיכה טובה. אם נפנה למוקד תמיכה לא נכון, ייתכן שלא נקבל את התמיכה הנדרשת, ונבזבז זמן יקר לחינם.
כדי לחסוך לכם את החיפוש, ואת הסיכוי שתפנו לתמיכה לא נכונה, ריכזנו כאן עבורכם רשימה מסודרת ובה נושאי התמיכה וכיצד לפנות בכל נושא.
כיצד להסיר ביקורת?
Get support > Contact us > Product and inventory > Product Review > FBA Issue
כיצד להסיר משוב?
Get support > Contact us > Customer and orders > type the order ID and click the “next” > choose the “Customer Feedback Removal Request”
בעיות הקשורות ל-FBA
Get support > Contact us > Fulfilled by Amazon > FBA Issue
עדכון/תבנית מלאי
With Bach ID: Get support > Contact us > Products and inventory > Issue with listing products > Provide a Bach ID
Without Bach ID: Get support > Contact us > Products and inventory > Issue with listing products > I don’t have an ASIN or SKU > Next> Inventory file upload issues
תיקון/מיזוג/פיצול דף המוצר
Get support > Contact us > Products and inventory > Product page issue > Fix a product page/Merge or split product page
בעיות הקשורות למודעות
Get Support > Contact us > Sponsored Products
בעיות מס
Get Support > Contact Us > Other Issues – Tax Questions
בעיות B2B
Get support > Contact us > Amazon Business Selling > Amazon Business Selling Questions
בעיות רישום וגישה
Get support > Contact us > Marketplace Web Service (Amazon MWS) > Registration and access / API services
הצעות לאמזון
Get support > contact us > other issue > make a suggestion
דווח על ניצול לרעה של רישום
Get support > contact us > other Issues > report a violation > Report listing abuse
דווח על הפרה
Get support > contact us > other Issues > report a violation > Report a violation
דווח על הפרת זכויות יוצרים:
https://www.amazon.com/report/infringement
אמזון עסקים
Seller Central > Settings > Account Info > Your Services (Manage) > Amazon Business
שדרוג לאחור בחשבון המוכר
Seller Central > Settings > Account Info > Your Service (click Manage) – Sell on Amazon [Downgrade]
עדכן את מספר הטלפון:
Seller Central > Settings > Account Info > Business Information (click Business Address) > Primary Phone
עדכון כתובת דוא"ל
Seller Central > Settings > Login Settings > change Email Address
מצאו הזמנות בהמתנה
Seller Central – Orders – Manage Orders – Advanced Search -Date: Date Range: select date and Order Status: Pending – Search
בדיקת גיל מלאי
Seller central – Inventory – Manage Inventory – Inventory Dashboard – Inventory age
כיצד לבקש אישור עבור קטגוריות מוגבלות?
במרכז המוכר (Seller Central), לחצו על קישור המלאי (inventory) ובחרו ב-'הוסף מוצר'(Add a Product).
לאחר הוספת המוצר בצעו חיפוש עבור המוצר שברצונכם למכור. בתוצאות החיפוש שקיבלתם – לחצו על אפשרות ה-limitations, ולאחר מכן על בקשת אישור (Request Approval). פעולה זו תשלח בקשת אישור לאמזון. כדי לבדוק את סטטוס האישור, ניתן לחזור לדף זה, וללחוץ על סטטוס בקשת אישור (Selling application status) שמופיע בראש הדף.
פונים לתמיכה? היו מוכנים!
אמזון מציעה מספר חיוג חינם לתמיכה כללית עבור מוכרים בארה"ב: 1-866-216-1072.
מספר זה נועד עבור תמיכה בתלונות, בעיות חיוב, פעילות בחשבון וכד'.
צ'אט חי
רוצים לנהל שיחה בצ'אט עם נציגי התמיכה של אמזון? תוכלו לעשות זאת בקישור זה:
https://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html
הצ'אט מתאפשר רק עבור משתמשים רשומים, לאחר כניסה לאתר באמצעות שם משתמש וסיסמה.
היו מוכנים
לפני שיחה עם נציג תמיכה, מומלץ לרשום לעצמכם את השאלות באופן מסודר, כך שלא תשכחו אף שאלה.
בשיחה עצמה – הציגו את השאלות באיטיות, כל שאלה בנפרד – כדי לא לבלבל את הנציג עם 'הפגזה' של שאלות.
כמו כן, כדאי להכין:
- שם המפיץ/העסק.
- כתובת על הקובץ.
- מספר הזמנת לקוח.
- ארבע ספרות אחרונות של חשבון הבנק או כרטיס אשראי.
ללא נתונים אלו, נציגי התמיכה יספקו מענה בסיסי וחלקי בלבד.
זכרו, אם נציג שירות לא סייע לכם, ייתכן שהוא אינו מספיק מנוסה או שפשוט לא הבין את הבעיה שהוצגה בפניו. במקרים כאלו תמיד תוכלו לבקש לשוחח עם נציג אחר!
בנוסף, תמיד קיימת עבורכם האפשרות לבקש לשוחח עם נציג בכיר יותר, מנהל וכד'.
טיפ קטן – בקשו את שם הנציג ותעדו את השיחות שלכם. כך תוכלו לשמור על קשר עם הנציג באמצעות דוא"ל, או תוכלו לדווח על התנהלות לא מקצועית.
דף התמיכה הראשי
דף התמיכה הראשי של אמזון מציע פתרונות לשאלות ובעיות נפוצות, כולל שינוי רישום, יצירת קשר עם קונה, ניהול מוצר ומלאי, תשלום ואגרות, מידע על מדיניות, פרטי משלוח ועוד.
תמיכת דוא"ל לבעיות הקשורות בחשבון
אפשר לפנות גם במייל לקבלת תמיכה!
Amazon CEO Jeff Bezos’s Email – jeff@amazon.com
Amazon Official Emails – notice@amazon.com
account-confirmation@amazon.com
cn-seller-verification-enquiry@amazon.co.uk
לפניות בנושא ספקי אקספרס – vendorexpress@amazon.com
לפניות בנושא ביצועי המוכר – seller-performance-policy@amazon.com
לפניות בנושא הפרת סימן מסחרי של מותג – copyright@amazon.com
לפניות בנושאי הפרת זכויות קניין רוחני
DE: benachrichtigung@amazon.de
ES: aviso@amazon.es
IN: notice@amazon.in
איך למשוך רווחים שלא שולמו לאחר סגירת חשבון אמזון?
US: merchant-reserve-inquiry@amazon.com
CA: payments-investigate@amazon.ca
UK: payments-investigate@amazon.co.uk
FR: investigation-amzpayments@amazon.fr
DE: payments-nachforschungen@amazon.de
IT: payments-investigate@amazon.it
ES: investigacion-pagos@amazon.es
IN: payments-investigate@amazon.in
MX: payments-funds@amazon.com.mx
פניות/ערעור בנושא איכות המוצרים
US: seller-performance-policy@amazon.com
UK: seller-performance-policy@amazon.co.uk
FR: politique-performance-vendeur@amazon.fr
DE: verkaeufer-performance-richtlinie@amazon.de
IT: performance-venditore-politiche-di-condotta@amazon.it
ES: politicas-performance-vendedor@amazon.es
IN: seller-performance-policy@amazon.in
MX: politicas-performance-vendedor@amazon.com.mx
JP: seller-performance-policy@amazon.co.jp
צוות הביצועים של אמזון
US: seller-performance@amazon.com
UK: seller-performance@amazon.co.uk
FR: performance-vendeur@amazon.fr
DE: verkaeufer-performance@amazon.de
ES: performance-vendedor@amazon.es
IT: performance-venditore@amazon.it
CA: seller-performance@amazon.ca
ומה איתכם? כבר עליתם על רכבת אמזון?
אנו ב-Amazos מציעים לכם הזדמנות מיוחדת לרכישת חבילה הכוללת פתיחת ערוץ מכירות באמזון, ובה בעצם הכל כלול! ממחקר שוק, בחינת מתחרים וניתוח עלויות, דרך הקמת החשבון, יצירת התוכן, פיתוח אסטרטגיות המכירה, ועד בדיקה שוטפת וקבועה לשיפור הביצועים וההתנהלות.
לחצו לקריאה: ניהול חנות אמזון לעסקים
רוצים לעשות בעצמכם? גם אפשרי!
אנו מציעים קורס בליווי אישי, אחד על אחד, בו תיהנו ממסלול מקצועי שמותאם ליכולות ולקצב, סיוע במציאת "הכיוון השיווקי", והתחייבות שתוך 3 חודשים אתם מבצעים מכירות!
לחצו לקריאה: קורס אישי מסחר באמזון


ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם
צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם
עוד בנושא
אמזון PRIME DAY השנה יתקיים ב JULY 18th, 2022
איך להגדיל מכירות למוצר באמזון ע"י רשימות דיוור?
פתיחת חנות באמזון
מה אנחנו מציעים?

הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים
שירותי פרסום באמזון
איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!ניהול מלאי באמזון
המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.ניהול חשבון אמזון
אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.אופטימיזציה ל - PPC
למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!בונים מותג חזק, שמוכר!
המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.הרחבת הפעילות
אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.מקסם תמחור & רווח
ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.THE BUY BOX
מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!
שופיפיי ואמזון
שופיפיי ואמזון
רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.
שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים
כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.
לסחור באמזון עם ליווי מקצועי
אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.
מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?
בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.
ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos
לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!

איך לפתוח חשבון מוכר באמזון 2022?
לפני פתיחת החשבון עליך להכין מספר מסמכים:
דרכון סרוק בשני הצדדים. מסמך מהבנק עם השם הפרטי ושם המשפחה המתאים למחזיק בדרכון. מסמך הוכחת כתובת כמו חשבון מים, חשמל, טלפון ( אמזון לא מבקשים בכל פתיחת חשבון, תכינו רק למקרה הצורך ) במקרה של חברה בע"מ, צריך גם נסח חברה ששם הבעלים הראשי תואם לשם בדרכון. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית ע"י נוטריון. ( אנחנו באמזוס מספקים שירות תרגום מסמכים) בנוסף, עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ( אסור כרטיס דיירקט ). ראה לינק דרישות למסמכים: איך להעלות לאמזון מסמכים לאימות מוכר באמזון USAיאללה נצא לדרך לפתיחת חשבון באמזון למוכר החדש
כנסו לאתר https://services.amazon.com גלול מטה בדף, מתחת לכותרת "Become an Amazon seller" לחץ על "Sign Up" הערה: אם תלחץ על כפתור ה 'Sign Up' הכתום, תועבר מייד לדף ההרשמה של professional seller . לעומת זאת, הקישור ' See pricing ’ מראה לך את ההבדל בין החשבונות האישיים והמקצועיים, ומאפשר לך לבחור איזו רישום אתה רוצה. בחר בין חשבון inpidual או professional. אם אתה מתכוון למכור יותר מ- 40 מוצרים בחודש, הרי שתירשם כ' professional 'הוא הדבר הטוב ביותר שלך. גם אם אתה מוכר כתחביב ולא מחשיב את עצמך כמקצוען, תוכנית זו תעזור לך לחסוך כסף. אבל, אם אתה מתכנן למכור בקנה מידה קטן יותר (כלומר פחות מ- 40 יחידות בחודש), בחר את התוכנית inpidual . הזן את הדוא"ל שלך ובחר 'Create a New Account' לאחר שבחרת בתוכנית המוכרים המתאימה לך, החלון הבא יופיע בו תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה (לבחירתך) עבור חשבון המוכר שלך. כשתסיים, לחץ על כפתור 'Next'. זה יעביר אותך למסך שני שיבקש ממך להזין סיסמה חד פעמית (OTP) שנוצרה על ידי אמזון, שתישלח לכתובת הדוא"ל שציינת במסך הקודם. זו הדרך של אמזון לאמת את הדוא"ל שהזנת. לאחר שהוספת את ה- OTP לשדה המקביל לו, לחץ על הלחצן 'Create your Amazon account'. בחר את 'מיקום העסק' ואת 'סוג העסק' השלב הבא בתהליך רישום המוכרים של אמזון הוא שיתוף המידע הבא: המיקום העסקי שלך: זו המדינה בה העסק שלך נמצא ( ישראל ). חשוב מאוד שזה יהיה מדויק, שכן אמזון תאמת זאת. סוג העסק שלך: תוכל לבחור את הישות העסקית שלך מהאפשרויות הבאות (רובן נכללות בקטגוריה 'בבעלות פרטית'): עסק בבעלות המדינה - State-owned business עסק בבעלות ציבורית - Publicly-owned business עסק בבעלות פרטית - Privately-owned business צדקה - Charity אף אחד, אני אינדיבידואל - None, I am an inpidual שמך המלא: הקפד להזין את שמות הפרטיים, האמצעיים ושמות המשפחה שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור 'Agree and continue'.הזן את המידע האישי שלך
משם, תתבקש לספק לאמזון מספר פרטים אישיים. זה כולל צורת זיהוי (מספר הדרכון שלך או רישיון הנהיגה שלך). יתכן שתידרש למסור להם את מספר הטלפון שלך. שוב, זה למטרות אימות. כאשר הכל הוזן, לחץ על 'NEXT' בתחתית המסך. בחר היכן אתה רוצה למכור: ארה"ב, אירופה, יפן לאחר שתשלים את הקטע 'Inpidual Information', סמן את התיבה שמתחת לשוק - הכוונה למיקום של חנות אמזון (למשל Amazon.ca, Amazon.co.uk וכו ') - בו תרצה למכור ואז לחץ על 'NEXT'.הזן את פרטי החיוב שלך
דרך נוספת שאמזון מאמתת כעת את זהות המוכר הפוטנציאלי היא לוודא שמידע כרטיסי האשראי שלהם תקף. אז לאחר שבחרת בשוק שאתה רוצה למכור, תתבקש להזין את מספר ותאריך התפוגה של אחד מכרטיסי האשראי שלך, כמו גם את השם המופיע בכרטיס זה. כשתסיים, לחץ על 'NEXT' בתחתית הדף. הוסף את המידע על המוצרים שלך ואת שם החנות באמזון. לאחר שתמסור את פרטי כרטיס האשראי שלך ותוקף אותו, תישאל כמה שאלות על חנות אמזון שלך ועל המוצרים שאתה מתכנן למכור. כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום של המוכרים באמזון, יהיה עליכם לענות על הדברים הבאים: מה שם חנות האמזון שלך? האם יש לך קודי UPC למוצרים שלך או לא? האם אתה היצרן ו / או בעל המותג של המוצר / ים שאתה מוכר? האם יש לך סימן מסחרי רשום למוצרים שלך? לחץ על כפתור 'NEXT' לאחר שתספק את התשובות לשאלות האלה.אימות כתובת
לבסוף, לאחר שתשלים את כל השלבים האחרים בתהליך האימות, תתבקש לאשר את הכתובת העסקית שסיפקת בשלב של 'Personal Information' לאחר לחיצה על כפתור 'Confirm' - אם הכתובת המוצגת נכונה, כלומר - יופיע מסך חדש. יפתח מסך עם אותה כתובת יחד עם קוד אימות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל את המסך, הזן את הקוד שסופק בשדה 'Enter code below' ולחץ על 'NEXT' כדי לסיים את תהליך האימות. לאחר שתאמת, אתה עובר שלב! אתה תצטרך להעלות קובץ עם סריקה של הדרכון שלך + בנק סטייטמנט. צריך להמתין עד 3 ימים כדי לקבל תשובה. ברגע שאמזון אישרו את החשבון, אתה בפנים! כדי להיות בצד הבטוח, אנו ממליצים להגדיר אימות דו-שלבי בחשבונך (להגברת האבטחה). עם זאת, לאחר שמאמת את זהותך ומידע עסקי, כל שעליך לעשות כדי להתחיל הוא להיכנס ל-https://sellercentral.amazon.com. לחץ כאן לתרגום מסמך לאמזון
4 מדדים "משעממים" שיעזרו לדירוג שלך באמזון
4 מדדים "משעממים" שיעזרו לדירוג שלך באמזון
כולם רוצים לדעת איך לדרג באמזון. אבל איך תדע אם אתה שם לב למדדי הדירוג הנכונים של אמזון? בואו נהיה אמיתיים. בין אם אתה מוכר אמזון ותיק ובין אם אתה טובל את אצבעותיך בנהר בפעם הראשונה, מכירת מוצר חדש באמזון עלולה להרוס עצבים. זה לא עוזר שיש מאמרים רבים, סרטוני YouTube, פודקאסטים ומאמרי דעה המציינים את האסטרטגיות הטובות ביותר שיעזרו לך להשיק ולדרג את המוצר שלך. תמיד טוב שיש משאבים, אבל איך תדע אילו מהם הם הטובים ביותר? כדי להפוך את הדברים לבלבלים עוד יותר, אמזון משתמשת במה שנראה גם כמדדים גזיליונים כדי לקבוע את המיקום וההצלחה שלך בין הדפים שלה. הבחנה באילו מדדים להתמקד היא משימה מרתיעה, אפילו יותר מכך שכולם משפיעים זה על זה. עם זאת, כאשר תבין את המערכות שיש לאמזון למדוד את הביצועים, תבין שאתה באמת צריך להתמקד רק בכמה מדדים בסיסיים. כדי להיות ברור, מאמר זה אינו אמור לרמוז שאמזון משתמשת רק בארבעה מדדים כדי לקבוע את תקינות הרישום שלך, וגם לא כדי לפשט יתר על המידה כמה קל להצליח באמזון. בתור התחלה, אל תטעו שהרבה מוכרי אמזון עושים זאת כדי להתמקד יתר ב- BSR (דירוג המוכרים הטובים ביותר) של הרישום שלכם. מוכרים רבים נתקעו בכך וזה לא בהכרח קשור למכירות בפועל או להצלחת רישום. BSR רחוק מהמדד החשוב ביותר להשקיע בו זמן, אולם זה עשוי להיות משהו לבדוק מדי פעם. עכשיו נתמקד במדדים שעליהם עליך להתמקד יתר!המחיר נכון
מסיבות ברורות, אתה רוצה לוודא שהמוצר שלך נמצא בטווח מחירים הגיוני להיצע ולביקוש של מוצרים דומים הנמכרים גם באמזון. המחיר יקר מדי והקונים לא יורשו לרכוש. המחיר זול מדי וקונים עשויים להניח שהמוצר שלך באיכות נמוכה (או שלא תרוויח את הרווחים נטו שאתה צריך כדי להצליח). שני המקרים יפגעו בהצלחתך. אך גורם נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר התמחור הוא בעלות על קופסת הקנייה של אמזון. תיבת הקנייה נמצאת מימין למוצר שאתה צופה באמזון. מי שהמוכר שולט בקופסת הקנייה מקבל את המתנה "הוסף לעגלה" ו"קנה עכשיו "בשמם, אחד הגורמים העיקריים בקניית נוחות עבור רוב הקונים באמזון. זה המקום שבו אתה רוצה להיות. ניתן להסיר תיבת קנייה כאשר האלגוריתם של אמזון אינו מזהה מוכר אחד עם ההצעה הטובה ביותר. כתוצאה מכך, ניתן לרשום מותג בין המוכרים הנוספים המוכרים גם את המוצר שלך באמזון. אתה יכול גם לאבד את קופסת הקנייה אם למוכר אחר יש הצעה טובה יותר (כולל אמזון עצמה) בהתבסס על נקודת המחיר שלך. במילים פשוטות, איבוד תיבת הקנייה יביא לאובדן מכירות. זו הסיבה ששמירה על מחיר תחרותי המבוסס על השוק כה חשובה.וודא שה"מאחורה" שלך מלא כראוי
לא משנה כמה גדול המוצר שלך, כמה המחיר גבוה, כמה הביקורות נהדרות, והצילום נהדר - אם לקוח פוטנציאלי לא יכול למצוא את הרישום שלך, כל השאר הופך להיות בטל. זו הסיבה מדוע הרישום שלך צריך להיות מותאם למנועי חיפוש, הן עבור חיפוש אורגני והן עבור מודעות ממומנות. רוב מוכרי אמזון כבר יודעים עד כמה SEO חשוב, וזו הסיבה שהם עושים מחקר מילות מפתח מקיף. עם זאת, אין זה נדיר שמוכרים מתמקדים בקצה הקדמי של הרישום שלהם ומזניחים את שדות ה- backend שלהם במרכז המוכר (כלומר את הקטע KEYWORD ומקטע פרטים נוספים). זה בעייתי מכיוון שהאלגוריתם של אמזון שואב כמות מידע משמעותית מהשדות האלה המאוכלסים ב- Seller Central. שדות אלה מאפשרים לאמזון לקבוע את הרלוונטיות של המוצר שלך ומילות המפתח שלו לצומת עיון ותתי קטגוריות שבהן אתה נמצא. ורלוונטיות היא אחד המדדים הבסיסיים לקביעת הדירוג שלך (ובסופו של דבר ההצלחה שלך) באמזון. לא פחות חשוב מכך, הצעות PPC גם שואבות מידע מהשדות האלה. אם שדות ה- backend שלך אינם מותאמים וממולאים כהלכה, הדבר יכול להטות את התוצאות של קמפיינים אוטומטיים אשר ישפיעו על הביצועים של קמפיינים ידניים. במילים אחרות, חשוב לוודא שהרישום כולו תואם SEO כדי לדרג באופן אורגני ולהצליח עם PPC.משיכת קונים בעלי דירוג נמוך בעת הפעלת קמפיינים בהנחה
קמפיינים מוזלים (קופון בקופה או הנחה לאחר הרכישה) - אם כי שנוי במחלוקת ולפעמים תנודתי - נהוגים על ידי מוכרי אמזון רבים באמצעות מספר אסטרטגיות, חברות ופלטפורמות. אחת הדרכים הנפוצות והפופולריות יותר לאנשים להרוויח הנחות מחוץ לאמזון היא באמצעות צ'אט בוטים המשמשים דרך למשוך ולקנות רופאים, ואז לשלוח אותם לאמזון ולרכוש את המוצר בהנחה תלולה. הבעיה היחידה בשיטה זו היא שרבוטים רבים מושכים אנשים שמחקרים עסקאות מסוג זה ונוטים לקבל ציון נמוך של הקונים בגלל זה. ציון הקונים של אדם באמזון מבוסס על סוג הפעילות שיש ללקוח בשוק (כלומר כמה תשואות הוא מבצע, כמה ביקורות רעות הוא משאיר, כמה עסקאות הוא מחפש). אם הצ'אט -בוט שלך מושך צרכנים עם ציונים נמוכים של הקונה, זה עשוי להשפיע על האופן שבו אלגוריתם A9 "קורא" את זרם הרכישות בדף שלך. אם אתה בוחר להשתמש בצ'אט בוט, עדיף לשלב מערכת בדיקה בבוט כדי לעכב את אלה שיש להם ציונים נמוכים של הקונים מרכישת המוצר שלך.סקירות משובים
כולם יודעים עד כמה ביקורות המוצר חשובות ביחס להצלחת רישום. אין ביקורות פירושן שאין הוכחה חברתית לכך שהמוצר איכותי. ביקורות גרועות ... ובכן ... כולנו יודעים מה אלה יכולים לעשות למכירות שלך. עם זאת, ביקורות משוב (פחות נפוצות) נלקחות בחשבון גם במדדים של אמזון ביחס לביצועי הרישום. ביקורות משוב דומות לכרטיס דיווח שהלקוחות ממלאים על סמך חווית הרכישה שלהם. זה לא נמצא בדף המוצר, אלא במרכז המוכר. איכות ציון המשוב שלך עוזרת לקונים להחליט אם לבצע רכישה או לא על סמך הדירוג הממוצע שלך. זה יכול גם להשפיע על היכולת שלך לשמור על קופסת הקנייה ואף יכול להוביל להשעיה או לגירוש אם לקוח משאיר תלונה או שדירוג המשוב יורד מתחת לסטנדרטים של אמזון. זו הסיבה שחשוב לוודא שגם ביקורות המוצר וגם ביקורות המשוב שלך תקינות.מוסר ההשכל של הסיפור
אמזון משתמשת במספר מדדים כדי לקבוע את ביצועי המוצר/ים שלך בפלטפורמה שלה. הגורמים העיקריים (SEO, קטגוריות ויחסיות של מילות מפתח, סקירות, מכירות ותמחור) מושפעים כולם מהגורמים הנזכרים שהוזכרו במאמר זה. אי זכייה בקופסת הקנייה, אין קונים באיכות גבוהה, לא מילוי מרכזי של המוכר כראוי, ושאין משוב חיובי של הקונים יפגעו ביכולתך הן לדרג ולמכור היטב באמזון. וזה לא מותרות שכל מוכר יכול להרשות לעצמו.
5 דברים שכדאי לדעת על פיצויים מאמזון

