ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם

צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




    ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם

    צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




      כיצד לקדם מוצר אמזון באמצעות מודעת פייסבוק

      פוסט אורח זה נכתב על ידי AMAZOS, המספקת כלי קידום מכירות למותגי אמזון כדי להגביר את המכירות והדירוגים תוך בניית רשימות לקוחות.

      מודעות פייס בוק הן כלי רב עוצמה עבור מוכרי אמזון: הן יכולות להגביר את המכירות והדירוגים באמזון תוך בניית קהל של אוהדים להצלחה ארוכת טווח.
      הם בדרך כלל מקור התנועה החסכוני והניתן להרחבה ביותר מחוץ לאמזון עצמה.
      שילוב של מודעות פייסבוק עם אסטרטגיה נכונה של אמזון PPC יכול לגרום למחזור גבוהה יותר, אך מותגים רבים פשוט מבזבזים הוצאות פרסום עם מודעות בעלות הגדרה גרועה.
      להלן מספר שיטות עבודה מומלצות לקידום מוצרי אמזון בפייסבוק – וטעויות שיש להימנע מהן, שיטות מיקוד והנחיות לאופטימיזציה.

      מדוע לפרסם את מוצרי אמזון שלך באמצעות מודעות פייסבוק?

      לפייסבוק למעלה מ -2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. נוסף על בסיס המשתמשים העצום שלהם, כלי מיקוד המודעות של פייסבוק הם די מתוחכמים. הם מאפשרים לך להציג את המודעות שלך בפני אנשים הסבירים ביותר לבצע המרה, וכך להפוך ללקוחות.
      אתה יכול אפילו להציג מודעות דומות לאנשים שקנו בעבר את המוצרים שלך באמזון עם קהלים דומים.

      הכן את הפריט באמזון למודעות פייסבוק

      1. בצע אופטימיזציה של רישומי המוצרים שלך

      אל תפעיל מודעות פייסבוק אם הליסט שלך באמזון אינו מוגדר ומותאם כהלכה. את סתם זורקת כסף.

      ראשית, וודא כי הדברים הבאים הושלמו:

      • עותק הרישום שלך מותאם היטב הן לקידום אתרים של אמזון והן להמרות.
      • יש לך תמונות מוצרים באיכות גבוהה ותוכן מותג משופר.
      • אתה משתמש במודעות המוצרים הממומנים של אמזון.

       

      אתה רוצה לוודא שהכסף שהוצא על מודעות פייסבוק עובד במקביל לדברים באמזון. אז אם הדברים באמזון לא מוגדרים היטב, לא תרוויחו כל כך.

      למידע נוסף על אופטימיזציה של הליסט שלך באמזון, צלצל אלינו

      2. הגדר דף נחיתה

      טעות גדולה נוספת שעושים מוכרי אמזון רבים במודעות פייסבוק היא הובלת תנועה ישירות לאמזון.

      מדוע זו בעיה?

      1. משתמש בפייסבוק רחוק יותר מהרכישה מאשר מישהו שמחפש באמזון.

      2. תנועה מפייסבוק, באופן כללי, נוטה פחות להמיר מאשר תנועה פנימית באמזון, מה שיכול להפחית את שיעורי ההמרות עבור הרישום שלך.

      3. אין דרך להציב את פיקסל הפייסבוק (לעקוב אחר המרות, לבנות קהלים ממוקדים מחדש וכו ') ואין דרך לאסוף פרטי קשר.

       

      רשימת דוא"ל היא הנכס החשוב ביותר שלעסק מסחר אלקטרוני יכול להיות – דבר שאינו ניתן להשגה עבור רוב המותגים שמוכרים אך ורק באמזון.

      דף נחיתה של אמזון מאפשר לך:

      1. אסוף מיילים (כדי להפעיל מבצעים עתידיים, לבקש ביקורות וכו ').

      2. למקם את הפיקסל

      3. להפיץ קודי קופון כדי לתמרץ מכירות

      4. מסנן תנועה כך שאלה שמגיעים לאמזון או בסבירות גבוהה יותר לקנות, וכך מגבירים את מהירות המכירות ודירוג מילות המפתח.

      בעיקרון, אתה רוצה שמודעות הפייסבוק שלך באמזון יביאו לקוחות פוטנציאליים חדשים למשפך המכירות שלך. ועם הזמן יובילו אותם לעבר הרכישה ורכישה חוזרת.

       

      ללא דף נחיתה, אינך יכול לעשות פיקסל ואינך יכול לאסוף אימיילים. כך שאם הם לא ירכשו מיד לאחר לחיצה על המודעה שלך, תאבד את היכולת לנקודות מגע עתידיות.

      כיצד לקבל פרטי קשר ללא דף נחיתה:

      אחת הדרכים המרתקות לשמור על קשר עם הלקוחות היא באמצעות פייסבוק מסנג'ר.

      ניתן ליצור מודעת פייסבוק הפותחת שיחה במסנג'ר ולשלוח קופון דרך מסנג'ר, מבלי להשתמש אפילו בדף נחיתה.

       

      מסנג'ר מפחית את החיכוך, וכתוצאה מכך שיעורי קליקים גבוהים בהרבה מדוא"ל.

      המסנג'רים חזקים עוד יותר מדוא"ל לאיסוף ביקורות, מכיוון שאתה יכול לשאול ישירות אם הם קנו את המוצר.

      אם הם רכשו את המוצר שלך, ואז שלח אותם לדף הביקורת באמזון.

       

      3. ייצר מספר מודעות פייסבוק לדף נחיתה שלך.

      טעות שעושים לעתים קרובות מוכרים באמזון שלומדים לראשונה כיצד לקדם את מוצרי אמזון בפייסבוק היא שהם לא מבצעים בדיקות מפוצלות.

      הם יוצרים מודעה אחת עם תמונה אחת, עותק, כותרת וכו ', ומכוונים לקהל אחד.

      לא משנה עד כמה אתה חושב שאתה מבין את לקוח היעד שלך, אתה יכול וצריך ללמוד עוד ועוד.

      כדאי לנצל את הנתונים שמודעות פייסבוק צוברות לאורך זמן וגם כדי לבדוק גרסאות שונות של המודעות ולבדוק מיקוד לקהלים שונים.

      אל תנחש רק, עקוב אחר הנתונים.

       

      4. אל תבדקו יותר מידיי את המודעות

      לפעמים מוכרים יבדקו יותר מדי וריאציות של מודעות הפייסבוק שלהם באמזון.

      באופן אידיאלי, תרצה שהמודעות שלך יפתחו הוכחה חברתית – לייקים, הערות ושיתופים יפחיתו את עלויות המודעות.

      הוכחה חברתית תימרח על פני גרסאות המודעות השונות שאתה בודק. מציאת האיזון הנכון (של מספיק בדיקות בכדי לספק אופטימיזציה מבוססת נתונים, אך לא יותר מדי בדיקות כדי להשיג הוכחה חברתית) תלוי בתקציב שלך. אך עליך לבחור מודעה ברגע שתגיע לתוצאה משמעותית סטטיסטית.

      ואז כבה את שאר הווריאציות כדי שהמודעה הזוכה תייצר חשיפה רבה יותר.

       

      5. בנה את מסעות הפרסום שלך כראוי לבדיקות A / B .

      חלק מהמוכרים יודעים שעליהם לבדוק קהלים, הצעות וריאציות של מודעות, אך הם אינם מגדירים את מסעות הפרסום שלהם כדי לאפשר בדיקת A / B נכונה.

      למשל, אחד הלקוחות שלנו ניסה לבדוק ארבעה משתנים שונים:

      • הצטרפות לדוא"ל לעומת הסכמה שאינה דוא"ל (למסירת קודי קופון)
      • קהל יעד
      • מודעת קריאייטיב
      • עותק מודעה

      לקוח זה הקים קמפיין אחד ויצר שתי קבוצות מודעות שונות – אחת שהשתמשה בדף נחיתה עם הצטרפות לדוא"ל, והשנייה השתמשה בדף נחיתה ללא הצטרפות לדוא"ל. קהל היעד היה זהה, אך נעשה שימוש בעותק ויצירה שונים.

      זה לא מוגדר כך שניתן יהיה לבדוק באופן הוגן את המשתנים זה נגד זה. שוב, הצטרפות לדוא"ל לעומת ללא הצטרפות לדוא"ל פירושה שמטרת הקמפיין שונה. אז צריך לעשות שני קמפיינים שונים.

      עליכם ליצור שני קמפיינים שונים הממוקדים לאותם קהלים ולהשתמש באותו קריאייטיב והעתקה של מודעות.

      כך שהמשתנה הוא ברמת הקמפיין – לכל קמפיין יש יעדים אחרים.

       

      לבדיקת מיקוד לקהלים, תרצה קמפיין אחד עם שתי קבוצות מודעות, כל אחת עם קהל שונה, אך עם עותקים זהים של מודעות (קריאייטיב והעתק).

      כדי לבדוק קריאייטיב של מודעות או להעתיק אותה, אמורות להיות לך שתי מודעות שונות בתוך קבוצת מודעות אחת.

       

      שיטות עבודה מומלצות ליצירת מודעות פייסבוק לאמזון

      כעת, לאחר שעסקנו בטעויות נפוצות ובשיטות מומלצות לשימוש במודעות פייסבוק לאמזון, בואו נדון בכמה צעדים חיוביים להגדרת המודעות שלך להצלחה.

       

      1. צור הצעה משכנעת

      הספציפיות לגבי קהלים אליהם ניתן למקד, להעתיק וליצור קריאייטיב לשימוש, אפילו כמה זמן להציג את המודעה שלך תלויה בהצעה / היעד של מסע הפרסום שלך.

      סוג הקמפיין הנפוץ ביותר המנוהל על ידי מותגי אמזון הוא קידום בהנחות גבוהות להגברת דירוג מילות המפתח.

      קמפיין כזה צריך להתנהל במשך 7-10 ימים בלבד.

      אתה רוצה להבהיר במודעה שלך שאתה מציע את ההנחה הגבוהה הזו, מבלי לצאת בהפסד. עדיף לבצע אופטימיזציה לקמפיין לידים (פיקסל לא יכול לבצע אופטימיזציה למכירות באמזון).

       

      2. בדוק עיצוב דומה וקהלים מותאמים אישית

      קהל דומה הוא כאשר אתה לוקח רשימה קיימת של לידים או לקוחות ואומר לפייסבוק להציג מודעות לאנשים הדומים לאנשים ברשימה זו.

      'קהל דומה בשכבות' הוא כאשר אתה מצמצם את קהל הדומה לקריטריונים דמוגרפיים, התנהגותיים או מבוססי-עניין נוספים.

      לדוגמא: הקהל של המודעה היה קהל דומה של 1% מלקוחות אמזון בעבר, שהצטמצם לאנשים שהיו גם הורים לילדים, התעניינו ב- Amazon.com והתעניינו גם בפעילויות פנאי בחיק הטבע.

       

      קהלים מצומצמים יותר יכולים לעבוד נהדר בקמפיינים מסוימים. עבור אחרים, קהלים רחבים יותר עובדים טוב יותר. זו הסיבה שעדיף לבדוק תמיד כמה קהלים שונים.

      ישנם סוגים רבים ושונים של קהלים שאתה יכול ליצור. בדרך כלל קהלים דומים למראה מביאים את הביצועים הטובים ביותר, בהשוואה לקהלים דמוגרפיים, התנהגותיים ותחומי עניין. אך לא תמיד זה המצב.

      אני ממליץ ללקוחות שלנו ליצור קהל דומה לנתוני הלקוחות שלהם באמזון.

       

      תוכלו לבדוק את הקהלים הבאים זה מול זה:

      • 1% קהל דומה (המתאים ביותר לרשימה)
      • קהל שנראה כמו 2%
      • 1% דומה בשכבות דמוגרפיות / התנהגויות / תחומי עניין.
      • דמוגרפיה / התנהגויות / תחומי עניין בהחלט (פרופיל היפותטי של הלקוח האידיאלי שלך)

      הפעל את אותן גרסאות של מודעות לכל קהל כדי לגלות מהן ביצועים טובים יותר.

      לפעמים, יש מפסיד ברור. כבה את המפסיד והמשיך להציג מודעות למנצח.

      נתונים אלה שלהלן, למשל, מראים כי הקהלים דמויי הביצועים עברו את הקהל הקר בהפרש רחב. אז תכבה את הקהל הפחות רלוונטי.

       

      לסיכום

      מודעות פייסבוק יכולות להוות מקור צמיחה מצוין עבור מותגים שמוכרים באמזון. הוא מציע גישה לבסיס משתמשים עצום באופן שונה באופן איכותי מאשר פרסום פנימי באמזון.

      אך לעתים קרובות מוכרים עושים טעויות שעולות להם הרבה כסף ומגבילים את הצלחתם באמצעות מודעות פייסבוק של אמזון.

      על ידי ביצוע ההנחיות המפורטות לעיל, אתה תהיה בדרך להגיע לקהל רחב ומוסמך יותר, להרוויח יותר מכירות ולהגביר את הדירוג באמזון, ולבנות נכסי מותג כדי למצב את העסק שלך להצלחה ארוכת טווח.

       

       

       

       

      פתרון מותאם לכל קטגוריה

      לכל תחום מסחרי באמזון יש את הייחודיות שלו. אנחנו יודעים לבצע את ההתאמות והדיוקים הנכונים להשקה ולדחיפת המוצר הייחודי שלך.

      אמזוס - חיים אמזון. נושמים אמזון

      חיפשתם אנשי מסחר אמיתיים באמזון? מצאתם. אמזוס – בואו ללמוד ולהצליח בעולם, עם הצוות המקצועי בישראל.

      מגוון שירותים 360

      בניית מותג שמוכר. שירותי פרסום באמזון, ניהול מלאי, ניהול חשבון, אופטימיזציה ל ppc הרחבת פעילות, מקסום הרווחים, קורס מכירה באמזון.

      ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם

      צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם




        מה אנחנו מציעים?

        הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים

        שירותי פרסום באמזון

        איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!

        ניהול מלאי באמזון

        המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.

        ניהול חשבון אמזון

        אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.

        אופטימיזציה ל - PPC

        למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!

        בונים מותג חזק, שמוכר!

        המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.

        הרחבת הפעילות

        אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.

        מקסם תמחור & רווח​

        ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.

        THE BUY BOX

        מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!

        שופיפיי ואמזון

        שופיפיי ואמזון

         

        רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.

         

        שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים

         

        כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.

         

        לסחור באמזון עם ליווי מקצועי

         

        אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.

         

        מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?

         

        בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.

         

        ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos

         

        לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!

        איך לפתוח חשבון מוכר באמזון 2022?

        אמזון 2022 ממשיכה לצמוח ובגדול, ובכך גדלות גם ההזדמנויות לבנות עסק של סחר אלקטרוני באמצעות מכירה באתר אמזון. עם זאת, אם ברצונך לנצל את ההזדמנות העצומה שאמזון מייצגת, תחילה עליך לעבור את תהליך הרישום למוכרים של אמזון. לכן, כדי לוודא שהחשבון שלך יהיה מאומת (ויהיה לך את ההזדמנות לבנות עסק מצליח באמזון), אנו ננחה אותך בתהליך המעודכן. לאחר שהבנת מה אתה מתכנן למכור באמזון, תצטרך לעבור את תהליך הרישום באמזון.

        לפני פתיחת החשבון עליך להכין מספר מסמכים:

        דרכון סרוק בשני הצדדים. מסמך מהבנק עם השם הפרטי ושם המשפחה המתאים למחזיק בדרכון. מסמך הוכחת כתובת כמו חשבון מים, חשמל, טלפון ( אמזון לא מבקשים בכל פתיחת חשבון, תכינו רק למקרה הצורך ) במקרה של חברה בע"מ, צריך גם נסח חברה ששם הבעלים הראשי תואם לשם בדרכון. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית ע"י נוטריון. ( אנחנו באמזוס מספקים שירות תרגום מסמכים) בנוסף, עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ( אסור כרטיס דיירקט ). ראה לינק דרישות למסמכים: איך להעלות לאמזון מסמכים לאימות מוכר באמזון USA

        יאללה נצא לדרך לפתיחת חשבון באמזון למוכר החדש

        כנסו לאתר https://services.amazon.com גלול מטה בדף, מתחת לכותרת "Become an Amazon seller" לחץ על "Sign Up" הערה: אם תלחץ על כפתור ה 'Sign Up' הכתום, תועבר מייד לדף ההרשמה של professional seller . לעומת זאת, הקישור ' See pricing ’ מראה לך את ההבדל בין החשבונות האישיים והמקצועיים, ומאפשר לך לבחור איזו רישום אתה רוצה. בחר בין חשבון inpidual או professional. אם אתה מתכוון למכור יותר מ- 40 מוצרים בחודש, הרי שתירשם כ' professional 'הוא הדבר הטוב ביותר שלך. גם אם אתה מוכר כתחביב ולא מחשיב את עצמך כמקצוען, תוכנית זו תעזור לך לחסוך כסף. אבל, אם אתה מתכנן למכור בקנה מידה קטן יותר (כלומר פחות מ- 40 יחידות בחודש), בחר את התוכנית inpidual . הזן את הדוא"ל שלך ובחר 'Create a New Account' לאחר שבחרת בתוכנית המוכרים המתאימה לך, החלון הבא יופיע בו תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה (לבחירתך) עבור חשבון המוכר שלך. כשתסיים, לחץ על כפתור 'Next'. זה יעביר אותך למסך שני שיבקש ממך להזין סיסמה חד פעמית (OTP) שנוצרה על ידי אמזון, שתישלח לכתובת הדוא"ל שציינת במסך הקודם. זו הדרך של אמזון לאמת את הדוא"ל שהזנת. לאחר שהוספת את ה- OTP לשדה המקביל לו, לחץ על הלחצן 'Create your Amazon account'. בחר את 'מיקום העסק' ואת 'סוג העסק' השלב הבא בתהליך רישום המוכרים של אמזון הוא שיתוף המידע הבא: המיקום העסקי שלך: זו המדינה בה העסק שלך נמצא ( ישראל ). חשוב מאוד שזה יהיה מדויק, שכן אמזון תאמת זאת. סוג העסק שלך: תוכל לבחור את הישות העסקית שלך מהאפשרויות הבאות (רובן נכללות בקטגוריה 'בבעלות פרטית'): עסק בבעלות המדינה - State-owned business עסק בבעלות ציבורית - Publicly-owned business עסק בבעלות פרטית - Privately-owned business צדקה - Charity אף אחד, אני אינדיבידואל - None, I am an inpidual שמך המלא: הקפד להזין את שמות הפרטיים, האמצעיים ושמות המשפחה שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור 'Agree and continue'.

        הזן את המידע האישי שלך

        משם, תתבקש לספק לאמזון מספר פרטים אישיים. זה כולל צורת זיהוי (מספר הדרכון שלך או רישיון הנהיגה שלך). יתכן שתידרש למסור להם את מספר הטלפון שלך. שוב, זה למטרות אימות. כאשר הכל הוזן, לחץ על 'NEXT' בתחתית המסך. בחר היכן אתה רוצה למכור: ארה"ב, אירופה, יפן לאחר שתשלים את הקטע 'Inpidual Information', סמן את התיבה שמתחת לשוק - הכוונה למיקום של חנות אמזון (למשל Amazon.ca, Amazon.co.uk וכו ') - בו תרצה למכור ואז לחץ על 'NEXT'.

        הזן את פרטי החיוב שלך

        דרך נוספת שאמזון מאמתת כעת את זהות המוכר הפוטנציאלי היא לוודא שמידע כרטיסי האשראי שלהם תקף. אז לאחר שבחרת בשוק שאתה רוצה למכור, תתבקש להזין את מספר ותאריך התפוגה של אחד מכרטיסי האשראי שלך, כמו גם את השם המופיע בכרטיס זה. כשתסיים, לחץ על 'NEXT' בתחתית הדף. הוסף את המידע על המוצרים שלך ואת שם החנות באמזון. לאחר שתמסור את פרטי כרטיס האשראי שלך ותוקף אותו, תישאל כמה שאלות על חנות אמזון שלך ועל המוצרים שאתה מתכנן למכור. כדי לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום של המוכרים באמזון, יהיה עליכם לענות על הדברים הבאים: מה שם חנות האמזון שלך? האם יש לך קודי UPC למוצרים שלך או לא? האם אתה היצרן ו / או בעל המותג של המוצר / ים שאתה מוכר? האם יש לך סימן מסחרי רשום למוצרים שלך? לחץ על כפתור 'NEXT' לאחר שתספק את התשובות לשאלות האלה.

        אימות כתובת

        לבסוף, לאחר שתשלים את כל השלבים האחרים בתהליך האימות, תתבקש לאשר את הכתובת העסקית שסיפקת בשלב של 'Personal Information' לאחר לחיצה על כפתור 'Confirm' - אם הכתובת המוצגת נכונה, כלומר - יופיע מסך חדש. יפתח מסך עם אותה כתובת יחד עם קוד אימות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל את המסך, הזן את הקוד שסופק בשדה 'Enter code below' ולחץ על 'NEXT' כדי לסיים את תהליך האימות. לאחר שתאמת, אתה עובר שלב! אתה תצטרך להעלות קובץ עם סריקה של הדרכון שלך + בנק סטייטמנט. צריך להמתין עד 3 ימים כדי לקבל תשובה. ברגע שאמזון אישרו את החשבון, אתה בפנים! כדי להיות בצד הבטוח, אנו ממליצים להגדיר אימות דו-שלבי בחשבונך (להגברת האבטחה). עם זאת, לאחר שמאמת את זהותך ומידע עסקי, כל שעליך לעשות כדי להתחיל הוא להיכנס ל-https://sellercentral.amazon.com. לחץ כאן לתרגום מסמך לאמזון

        4 מדדים "משעממים" שיעזרו לדירוג שלך באמזון

        4 מדדים "משעממים" שיעזרו לדירוג שלך באמזון

        כולם רוצים לדעת איך לדרג באמזון. אבל איך תדע אם אתה שם לב למדדי הדירוג הנכונים של אמזון? בואו נהיה אמיתיים. בין אם אתה מוכר אמזון ותיק ובין אם אתה טובל את אצבעותיך בנהר בפעם הראשונה, מכירת מוצר חדש באמזון עלולה להרוס עצבים.  זה לא עוזר שיש מאמרים רבים, סרטוני YouTube, פודקאסטים ומאמרי דעה המציינים את האסטרטגיות הטובות ביותר שיעזרו לך להשיק ולדרג את המוצר שלך. תמיד טוב שיש משאבים, אבל איך תדע אילו מהם הם הטובים ביותר? כדי להפוך את הדברים לבלבלים עוד יותר, אמזון משתמשת במה שנראה גם כמדדים גזיליונים כדי לקבוע את המיקום וההצלחה שלך בין הדפים שלה.  הבחנה באילו מדדים להתמקד היא משימה מרתיעה, אפילו יותר מכך שכולם משפיעים זה על זה. עם זאת, כאשר תבין את המערכות שיש לאמזון למדוד את הביצועים, תבין שאתה באמת צריך להתמקד רק בכמה מדדים בסיסיים.  כדי להיות ברור, מאמר זה אינו אמור לרמוז שאמזון משתמשת רק בארבעה מדדים כדי לקבוע את תקינות הרישום שלך, וגם לא כדי לפשט יתר על המידה כמה קל להצליח באמזון.  בתור התחלה, אל תטעו שהרבה מוכרי אמזון עושים זאת כדי להתמקד יתר ב- BSR (דירוג המוכרים הטובים ביותר) של הרישום שלכם. מוכרים רבים נתקעו בכך וזה לא בהכרח קשור למכירות בפועל או להצלחת רישום. BSR רחוק מהמדד החשוב ביותר להשקיע בו זמן, אולם זה עשוי להיות משהו לבדוק מדי פעם. עכשיו נתמקד במדדים שעליהם עליך להתמקד יתר!

        המחיר נכון

        מסיבות ברורות, אתה רוצה לוודא שהמוצר שלך נמצא בטווח מחירים הגיוני להיצע ולביקוש של מוצרים דומים הנמכרים גם באמזון. המחיר יקר מדי והקונים לא יורשו לרכוש. המחיר זול מדי וקונים עשויים להניח שהמוצר שלך באיכות נמוכה (או שלא תרוויח את הרווחים נטו שאתה צריך כדי להצליח). שני המקרים יפגעו בהצלחתך. אך גורם נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר התמחור הוא בעלות על קופסת הקנייה של אמזון.  תיבת הקנייה נמצאת מימין למוצר שאתה צופה באמזון. מי שהמוכר שולט בקופסת הקנייה מקבל את המתנה "הוסף לעגלה" ו"קנה עכשיו "בשמם, אחד הגורמים העיקריים בקניית נוחות עבור רוב הקונים באמזון. זה המקום שבו אתה רוצה להיות. ניתן להסיר תיבת קנייה כאשר האלגוריתם של אמזון אינו מזהה מוכר אחד עם ההצעה הטובה ביותר. כתוצאה מכך, ניתן לרשום מותג בין המוכרים הנוספים המוכרים גם את המוצר שלך באמזון. אתה יכול גם לאבד את קופסת הקנייה אם למוכר אחר יש הצעה טובה יותר (כולל אמזון עצמה) בהתבסס על נקודת המחיר שלך.  במילים פשוטות, איבוד תיבת הקנייה יביא לאובדן מכירות. זו הסיבה ששמירה על מחיר תחרותי המבוסס על השוק כה חשובה.

        וודא שה"מאחורה" שלך מלא כראוי

        לא משנה כמה גדול המוצר שלך, כמה המחיר גבוה, כמה הביקורות נהדרות, והצילום נהדר - אם לקוח פוטנציאלי לא יכול למצוא את הרישום שלך, כל השאר הופך להיות בטל. זו הסיבה מדוע הרישום שלך צריך להיות מותאם למנועי חיפוש, הן עבור חיפוש אורגני והן עבור מודעות ממומנות.  רוב מוכרי אמזון כבר יודעים עד כמה SEO חשוב, וזו הסיבה שהם עושים מחקר מילות מפתח מקיף. עם זאת, אין זה נדיר שמוכרים מתמקדים בקצה הקדמי של הרישום שלהם ומזניחים את שדות ה- backend שלהם במרכז המוכר (כלומר את הקטע KEYWORD ומקטע פרטים נוספים).   זה בעייתי מכיוון שהאלגוריתם של אמזון שואב כמות מידע משמעותית מהשדות האלה המאוכלסים ב- Seller Central. שדות אלה מאפשרים לאמזון לקבוע את הרלוונטיות של המוצר שלך ומילות המפתח שלו לצומת עיון ותתי קטגוריות שבהן אתה נמצא. ורלוונטיות היא אחד המדדים הבסיסיים לקביעת הדירוג שלך (ובסופו של דבר ההצלחה שלך) באמזון. לא פחות חשוב מכך, הצעות PPC גם שואבות מידע מהשדות האלה. אם שדות ה- backend שלך אינם מותאמים וממולאים כהלכה, הדבר יכול להטות את התוצאות של קמפיינים אוטומטיים אשר ישפיעו על הביצועים של קמפיינים ידניים.  במילים אחרות, חשוב לוודא שהרישום כולו תואם SEO כדי לדרג באופן אורגני ולהצליח עם PPC. 

        משיכת קונים בעלי דירוג נמוך בעת הפעלת קמפיינים בהנחה

        קמפיינים מוזלים (קופון בקופה או הנחה לאחר הרכישה) - אם כי שנוי במחלוקת ולפעמים תנודתי - נהוגים על ידי מוכרי אמזון רבים באמצעות מספר אסטרטגיות, חברות ופלטפורמות. אחת הדרכים הנפוצות והפופולריות יותר לאנשים להרוויח הנחות מחוץ לאמזון היא באמצעות צ'אט בוטים המשמשים דרך למשוך ולקנות רופאים, ואז לשלוח אותם לאמזון ולרכוש את המוצר בהנחה תלולה.  הבעיה היחידה בשיטה זו היא שרבוטים רבים מושכים אנשים שמחקרים עסקאות מסוג זה ונוטים לקבל ציון נמוך של הקונים בגלל זה. ציון הקונים של אדם באמזון מבוסס על סוג הפעילות שיש ללקוח בשוק (כלומר כמה תשואות הוא מבצע, כמה ביקורות רעות הוא משאיר, כמה עסקאות הוא מחפש). אם הצ'אט -בוט שלך מושך צרכנים עם ציונים נמוכים של הקונה, זה עשוי להשפיע על האופן שבו אלגוריתם A9 "קורא" את זרם הרכישות בדף שלך. אם אתה בוחר להשתמש בצ'אט בוט, עדיף לשלב מערכת בדיקה בבוט כדי לעכב את אלה שיש להם ציונים נמוכים של הקונים מרכישת המוצר שלך.  

        סקירות משובים 

        כולם יודעים עד כמה ביקורות המוצר חשובות ביחס להצלחת רישום. אין ביקורות פירושן שאין הוכחה חברתית לכך שהמוצר איכותי. ביקורות גרועות ... ובכן ... כולנו יודעים מה אלה יכולים לעשות למכירות שלך.  עם זאת, ביקורות משוב (פחות נפוצות) נלקחות בחשבון גם במדדים של אמזון ביחס לביצועי הרישום. ביקורות משוב דומות לכרטיס דיווח שהלקוחות ממלאים על סמך חווית הרכישה שלהם. זה לא נמצא בדף המוצר, אלא במרכז המוכר. איכות ציון המשוב שלך עוזרת לקונים להחליט אם לבצע רכישה או לא על סמך הדירוג הממוצע שלך. זה יכול גם להשפיע על היכולת שלך לשמור על קופסת הקנייה ואף יכול להוביל להשעיה או לגירוש אם לקוח משאיר תלונה או שדירוג המשוב יורד מתחת לסטנדרטים של אמזון.  זו הסיבה שחשוב לוודא שגם ביקורות המוצר וגם ביקורות המשוב שלך תקינות. 

        מוסר ההשכל של הסיפור

        אמזון משתמשת במספר מדדים כדי לקבוע את ביצועי המוצר/ים שלך בפלטפורמה שלה. הגורמים העיקריים (SEO, קטגוריות ויחסיות של מילות מפתח, סקירות, מכירות ותמחור) מושפעים כולם מהגורמים הנזכרים שהוזכרו במאמר זה.  אי זכייה בקופסת הקנייה, אין קונים באיכות גבוהה, לא מילוי מרכזי של המוכר כראוי, ושאין משוב חיובי של הקונים יפגעו ביכולתך הן לדרג ולמכור היטב באמזון. וזה לא מותרות שכל מוכר יכול להרשות לעצמו.    

        5 דברים שכדאי לדעת על פיצויים מאמזון

        1. כללי המשחק אמזון מעניקה לסוחרים הזמנות לחזור עד 18 חודשים אחורנית ולבדוק את כל הפעילות של האף בי איי (FBA) על פי כללי הפיצויים שתחת מדיניות השימוש של הפלטפרומה. אם נמצאת תקלה בגינה הסוחר זכאי לפיצוי, אמזון אכן תשלם ותפצה את הסוחר דרך תשלום פיצויים ישירות לחשבון האמזון של הסוחר. חשוב לציין שאף אמזון מפצה אוטומתית עבור תקלות לעיתים, זוהי האחריות של הסוחר למצוא את כל מגוון התקלות ולפתוח קייס מול אמזון על מנת לטפל בנושא ולקבל פיצויים. 2. גודל ההזדמנות המידע של חברת הטכנולוגיה גטידה (GETIDA) נותן מושג לגבי האומדן של אחוז התקלות שבגינן אמזון מפצה סוחרים ביחס לגודל כמות המכירות השנתית של הסוחרים. אחוז התקלות נע בטווח של 1% עד 3% מסך מכירות האף בי איי של הסוחרים בהצטברות שנתית. זאת אומרת שמכל 100 יחידות שסוחר שולח למחסנים של אמזון, בין יחידה אחת עד שלוש יחידות כנראה יעברו סוג תקלה כזה או אחר בגינה יש זכאות לפיצויים. מצד שני, אומדן זה מעיד על משהו די מדהים לגבי אמזון. זה מעיד על כך שאמזון עושה עבודה מצוינת וללא פגם עם הסחורה של הסוחרים צד ג' בפלטפורמה 97% עד 99% מהפעמים. העובדה שאמזון אחראית על אומדן עצום של מאות מיליארדי דולרים של סחורות, עם טווח דיוק כזה מרשים, מעיד המון לגבי העוצמה והאיכות של המעצמה הקמעוניאת מסיאטל. ולמרות זאת, אם אתה סוחר אמזון המגלגל מחזור שנתי של כמיליון דולר באף בי איי,תקלות בגובה 1% עד 3% יהוו כ-10 אלפים עד 30 אלף דולר בגינם יש זכאות לפיצויים עבור הסוחר. אלה סכומים לא מבוטלים כלל וכלל. זוהי האחריות הבלעדית של הסוחר למקסם את סכום הפיצויים עבורם הוא/היא זכאים ולא להחמיץ שום הזדמנות בנושא. 3. סוגי תקלות תקלה לוגיסטית שכיחה שבגינה רוב הסוחרים נתקלים היא כאשר אחרי שסוחרים שולחים משלוח לאמזון וחלק מהסחורה נעלמת בשלב הראשוני של קבלת הסחורה במחסנים של אמזון. ואף לאחר קבלת הסחורה במחסנים של אמזון למיניהם, כאשר הסחורה נמצאת במחסנים של אמזון, ישנם עוד סחורות שלבסוף נעלמות, ניזוקות, נשברות או מושמדות. תקלה פיננסית שיכולה מאוד לצמצם את גובה עמלות האף בי איי כאשר התקלה לבסוף מתוקנת, היא חיובי יתר שאמזון גובה עבור אריזה ושילוח של הסחורות כאשר מתקבלת הזמנה של לקוחות. סכום החיוב שאמזון גובה עבור אריזה ושילוח של מוצרים של סוחרים נובעת מגובה המשקל והנפח של המוצר. אם לאמזון יש מידע שגוי לגבי המשקל והנפח של המוצר, היא תגבה סכום עמלה גבוה ללא צורך, ועל הסוחרים למצוא התקלה ולבקש פיצויים בנושא. עבור חיובי יתר של עמלות האריזה והשילוח, אמזון נותנת חלון הזמנות של 90 ימים בלבד לסוחרים לקבל פיצויים, לכן סוחרים היום יותר מתמיד צריכים להיות מודעים לדבר ולערוך בדיקות בנושא באופן קבוע שלא יאוחר מ-90 ימים. הסוחרים הגדולים והמוצלחים בעולם בפלטפורמה של אמזון, מודעים היטב לגבי כל סוגי התקלות ומתמידים לבצע בדיקות מקיפות כל הזמן על מנת לקבל פיצויים באופן רציף. עניין זה משמר את היכולת התחרותית של הסוחרים המובילים מפני שתזרים המזומנים משתפר כאשר ישנו מבנה פיצויים שמתקבל באופן קבוע. 4. הזדמנות להפוך חולשה לעוצמה גדולה על סוחרים באמזון למקסמם את גובה הפיצויים שבגינם ישנה זכאות לפיצויים תחת הכללים של אמזון. הסיבה היא שאם לא תמקסמו את זכאות הפיצויים, תחוו הפסד כפול. ההפסד הראשון הוא איבוד שווי הסחורה שנעלמה או נהרסה במהלך התקלה. שווי הסחורה הוא למעשה סכום ההשקעה שסוחר השקיע בייצור והשגת הסחורה. ההפסד השני הוא למעשה הרווח. הסיבה היא מפני שכאשר אמזון משלמת פיצויי לסוחר עבור תקלה, היא מפצה את הסוחר בסכום כסף השווי לשווי סכום המכירה של המוצר באתר של אמזון. אמזון למעשה "קונה" את המוצר התקול מהסוחר בגובה הסכום שהסוחר תכנן למכור את המוצר באתר. רובם המוחלט של הסוחרים באמזון, מתמחרים את המוצרים שלהם עם מתח רווחים נאה. לכן, כאשר סוחרים ממקסמים את סך הפיצויים בגינם יש זכאות לפיצויים, ישנה מגמה ברורה של להפוך הפסד כפול לרווח כפול. הסיבה היא מפני שסכום הפיצויים מאפשר לסוחרים לקבל חזרה את שווי ההשקעה של המוצרים פלוס הרווח המתוכנן. באופן זה ניתנת לסוחרים הזדמנות להפוך חולשה לעוצמה גדולה. 5. פתרונות להשגת המטרות בין אם מעולם לא ביצעתם בדיקת תקלות בחשבון אמזון שלכם, או הנכם מבצעים בדיקות כאלה או אחרות עצמאית, או סומכים על אמזון לפצות אתכם אוטומטית, אתם חייבים את זה לעצמכם לעשות את המקסימום כדי להשיג כל מה שאתם זכאים לו בפיצויים, בלי יוצא מן הכלל. על מנת לוודא שאתם באמת מקבלים את המקסימום פיצויים, ישנן חברות המתמחות אך ורק בנושא הזה על מנת לוודא שסוחרים מקבלים את מלוא הפיצויים. חברת גטידה הינה חברה בינלאומית המובילה בתחום מיקסום הפצויים עבור סוחרי אמזון בכל העולם. מה שמייחד את גטידה הוא המודל בו היא מספקת את הפתרון לסוחר. גטידה לא גובה שום תשלום חודשי, ולא שום תשלום מראש. גטידה גובה אך ורק מפיצויים שהצליחה להשיג עבור הסוחר. אם היא לא השיגה כלום, אין תשלום עבור השירות כלל. כל סוחר בכל שלב יכול להתחבר לשירות של גטידה ולבצע בדיקת זכאות בחינם. זה לוקח כ-4 דקות להתחבר לתוכנה ולדשבורד החינמי של גטידה שנותן מידע ואנליטיקה לגבי חשבון האמזון של הסוחרים, וגם אומדן משוער על גובה הפיצויים המשוער עבורו הם יכולים להשיג לסוחר. אם תרצו שגטידה תשיג לכם את סכום הפיצויים המשוער, תוכלו לשדרג ולהפעיל את מערך השירות של גטידה שייפתח וייטפל לכם בכל הקייסים מול אמזון עד קבלת הפיצויים. וכאמור, גטידה רק מחייבת עבור קייסים בעבורם ניתן פיצויים וניתן לבטל את השירות בכל זמן וללא התחייבות. באופן הזה, סוחרי אמזון יכולים באופן מאוד ישיר ונוח למקסם את סך הפיצויים עבורם ישנה זכאות בכל זמן ועת ולחזק את התוצאות הפיננסיות של העסק שלהם לאורך זמן. סיכום אמזוס חברה יחד עם גטידה על מנת לספק מידע ועצה לסוחרי אמזון על מנת שיכירו את נושא התקלות והפיצויים באמזון ויינצלו את העניין לטובתם ויצליחו להשתפר ולהשתדרג כסוחרים מקצועיים. אנו מקווים שמצאתם את הכתבה הנ"ל מועילה להמשך הפעילות העסקית שלכם באמזון ומאחלים לכם הצלחה רבה ומרובה בהמשך דרככם. לינק התקנת התוכנה בממשק של הסלר סנטרל GETIDA

        איך אני מגדיל את האימפרשינים ומוצא מילות מפתח נוספות ע"י PPC באמזון?

        משנה את הקמפיין לאוטומטי + סוג של Up$Down + ב-Top of search first page = 800%
        This site is registered on wpml.org as a development site.