4 שינויים קטנים לשיפור הדירוג וההמרות שלך באמזון
4 שינויים קטנים לשיפור הדירוג וההמרות שלך באמזון
אם התחלת לאחרונה למכור באמזון, יתכן ותתקשה לדרג את המוצר הראשון שלך שיהיה ראשון בקטגוריה. 5 השינויים האלה יתחילו את המומנטום שלך!
אתה לא מצליח להבין מדוע, למרות מוצר טוב, השקה טובה, צילום טוב ו- PPC טוב, אתה עדיין לא מצליח באמזון כמו שרצית.
להלן חמישה דברים שיכולים לעכב את הדירוג והמכירות, יחד עם שינויים קטנים שתוכל לבצע כדי להחזיר אותך למסלול.
התמונות שלך לא מספרות סיפור
כפי שאומר הפתגם הישן, "תמונה שווה 1000 מילים" ואם זה נכון, היא שווה אפילו יותר באמזון. התמונות שלך הן הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי יסתכל עליו בלחיצה על דף הפירוט שלך, ובואו נודה בזה, רוב אותם לקוחות סביר להניח שידפדפו על הנקודות ותיאור המוצר.
עליך לענות על שאלות פוטנציאליות שיש ללקוח רק באמצעות התמונות שלך.
לדוגמה, אם אתה מוכר כוסות ילדים לאמא, השאלות העיקריות שיהיו לה כנראה הן:
✓ האם הכוס הזו בטוחה? (כלומר ללא BPA, לא רעיל)
✓ כיצד הכוס הזו תקל על חיי? (כלומר ידידותי למדיח, עמיד בפני נשפך)
✓ מדוע הכוס הזו טובה יותר מהכוסות האחרות באמזון? (כלומר האם זה יגרום לבעיות שיניים או דיבור?)
✓ מה לגבי המוצר הזה יגרום לילדים שלי לאהוב אותו? (כלומר דמויות מצוירות, זוהר בחושך)
כדי להיות ברור, אתה לא צריך למלא את התמונות שלך עם טונות של טקסט כדי לענות על שאלות אלה, כי אז אתה חוזר לאתגר של לקוחות שלא רוצים להתעסק בחבורה של עותקים. ענה על שאלות פוטנציאליות אלה באמצעות אינפוגרפיקה פשוטה וצילום מספר (כלומר הראה כי הכוס עמידה בפני נשפך כאשר פעוט משתמש בה במיטה).
ייתכן שתרצה גם לשנות את התמונה הראשונה שלך מעת לעת כך שתבלוט מכל התמונות העיקריות האחרות ב- SERP (דף תוצאות מנועי החיפוש) שאתה מתחרה נגדן. למרות שהתנאים וההגבלות של אמזון בנוגע לתמונות עיקריות אינן מאפשרות מרחב מרווח ליצירתיות, תמיד יש דרכים לשפר את התמונה הראשית שלך.
אתה משתמש במילות המפתח הלא נכונות לקטגוריה שלך
כדי להיות ברור, אתה יכול לדרג רק על כל מילת מפתח, ללא קשר לקטגוריה כל עוד יש מספיק אנשים מחפשים מילת מפתח ספציפית ואת מילות שיוצר מכירות. עם זאת, אם תחליט לסווג את ה"אוהל מתקפל לתינוקות" שלך תחת ספורט וחוץ, לעומת מוצרי תינוקות. הרישום שלך ו- PPC הם יותר יתרון על ידי שימוש במילות מפתח המיועדות לדברים הקשורים לקטגוריה זו.
לדוגמה, ביטויי מפתח כמו "אוהל חוף" או "מיטות קמפינג לתינוקות" או "צל שמש" יהיו סוג מילות המפתח שתרצו ללכת אחריהן. אם אתה בקטגוריית התינוקות, תרצה להתמקד יותר במשפטים כמו "מיטות נסיעות לתינוקות".
מרכז המוכר שלך אינו מוגדר כראוי
החלק ' ניהול מלאי ' במרכז המרכזי שלך – המקום שבו אתה מזין את הכותרת, כדורים ותיאור המוצר – כולל שני חלקים שמשתנים ומתעדכנים ללא הרף: קטע מילות המפתח וקטע 'פרטים נוספים'. קטע מילות המפתח חשוב לדירוג אך גם כדי שאמזון תוכל לקבוע תורת היחסות למוצר שלך (כלומר מיהו קהל היעד שלך?).
פרטים נוספים בסעיף עוזר קטלוג המוצרים שלך תחת משפכים עידון כך הקונים יכולים למקד את החיפוש שלהם המוצר שלך יופיע אם זה עונה על הקריטריונים. אם אינך בטוח מהו משפך עידון, תוכל למצוא אותו בצד שמאל של כל SERP באמזון. זה נראה בערך כך:
בהתבסס על הקטגוריה שבה אתה נמצא, מוצעים לך שדות שונים עבור קטע מילות המפתח במרכז המוכר והסעיפים הללו אכן משתנים, כך שאתה רוצה לוודא שאתה תמיד מתעדכן בשינויים אלה.
לדוגמה, אמזון הפשיטה לאחרונה קטגוריות רבות של קטעי מילות מפתח אך הוסיפה 5 כדורים נוספים בקצה הקדמי. אם אינך מודע לשינויים אלה, זו יכולה להיות סיבה לכך שאינך מדרג כמו שאתה רוצה.
הארוך והקצר של זה
טעויות קטנות עלולות לגרום לקרעים בתפרים שיכולים לגרום לכל הפעולה להתפרק.
היו ערניים להישאר מעודכנים ולשים לב לדברים הקטנים שאולי נראים חסרי משמעות … אבל לא.
ניהול חנות איקומרס בינלאומית, פשוט יותר ממה שחשבתם
צרו איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם
עוד בנושא
אמזון PRIME DAY השנה יתקיים ב JULY 18th, 2022
איך להגדיל מכירות למוצר באמזון ע"י רשימות דיוור?
פתיחת חנות באמזון
מה אנחנו מציעים?
הקמה וניהול חנות באמזון לעסקים
שירותי פרסום באמזון
איך אפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר? כל קליק = כסף, ואנו יודעים איך להוציא את המיטב מכל דולר!ניהול מלאי באמזון
המוצר שלך לא צריך להיות מחוץ המלאי. אנו ננהל את המלאי שלך, כך המוצרים והמותגים שלך תמיד מיוצגים היטב.ניהול חשבון אמזון
אנו נעזור לכם למקסם את המכירות שלכם באמזון - לא משנה איזו סוג של חנות הקמתם... FBM או FBA.אופטימיזציה ל - PPC
למדו כיצד להשתמש במילות מפתח ותיאורי מוצר כדי להביא לקוחות לרכישה בחנות שלכם. יותר תנועה לחנות - יותר מכירות!בונים מותג חזק, שמוכר!
המומחים שלנו יעזרו לך לבנות מותג חזק, יציב ובעל מוניטין. נוכחות המותג שלך משפיעה באופן ישיר על ההצלחה במכירות.הרחבת הפעילות
אנו נעזור לכם להתרחב על ידי מציאת מוצרים חדשים ובדיקת כדאיות השיווק שלהם.מקסם תמחור & רווח
ניהול החשבון ע"י צוות מיומן ומקצועי שישפר את איכות המותג שלך.THE BUY BOX
מוניטין ה-Buy Box שלך חשוב לך? ברור שכן... אנו נשלוט בתוכן למוצר ונסייע לך לבנות מוניטין שמוכר!שופיפיי ואמזון
שופיפיי ואמזון
רוצים להתחיל למכור און ליין ולא יודעים איך? רוצים להגיע עם המוצרים שלכם לשווקים גדולים בעולם? שופיפיי ואמזון הם הפתרון המושלם בשבילכם! פלטפורמות המכירה הטובות ביותר היום מאפשרות לכם להקים חנות ולמכור מוצרים רבים בצורה נוחה והכל מהמחשב שלכם! אם בעבר מכירה לחו"ל דרשה אחזקה של חנות באותה מדינה, היום אתם יכולים לבצע את המכירה של המוצרים בצורה יעילה ביותר על-ידי פלטפורמת שופיפיי או פלטפורמת אמזון.
שופיפיי אמזון לסוחרים מתחילים
כל סוחר מתחיל צריך לדעת כי לכל פלטפורמה יש את הנהלים שלה ואת דרך הקמת החנות ומכירת המוצרים. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומרתק כמו מכירה און ליין של מוצרים ללקוחות במדינות אחרות בעולם, כדאי לכם לקבל הדרכה וליווי מקצועיים מסוחרים מנוסים ומיומנים! צוות אמזוס Amazos מספק לכם את הכלים הטובים ביותר להקמה והחזקה של חנות באחת הפלטפורמות למסחר הגדולות ביותר בעולם. עם ניסיון של ניהול מאות מוצרים בכל שנה, צוות אמזוס Amazos מביא לכם ידע חשוב ביותר בכדי להתחיל ולהפוך לסוחרים מוצלחים. בכדי להיות סוחרים בשופיפיי אמזון, צוות אמזוס Amazos יספק לכם את ההדרכה הטובה ביותר לעשות זאת.
לסחור באמזון עם ליווי מקצועי
אמזון היא הפלטפורמה הראשונה בעולם אשר הביאה את מסחר האון ליין לכל תושב בארה"ב. עם אוכלוסייה של מעל ל-200 מיליון איש בארה"ב, אמזון צמחה וגדלה למפלצת מסחר ענקית המאפשרת לכם להגיע ללקוחות בצד השני של העולם. אם אתם רוצים לסחור באמזון, מומלץ לכם לעשות זאת רק עם המומחים של צוות אמזוס Amazos! צוות אמזוס Amazos מעניק לכם את יתרונות המסחר שלא תקבלו באף מקום אחר.
מה צריך בכדי להקים באמזון חנות?
בכדי להקים בפלטפורמת אמזון חנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות כבר עכשיו לצוות אמזוס Amazos ולתת לצוות המקצועי להקים עבורכם חנות רשמית בפלטפורמה של אמזון. צוות אמזוס Amazos ילווה אתכם לאורך כל ההקמה של החנות והקמת המוצרים בחנות בכדי שיהיו זמינים למכירה בחנות החדשה שלכם.
ניהול חנות בשופיפיי ואמזון עם צות אמזוס Amazos
לפנייה לצוות אמזוס Amazos לניהול חנות בשופיפיי ואמזון, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום של האתר. אם השארתם את הפרטים שלכם באתר, צוות אמזוס Amazos יחזור אליכם בהקדם ויעניק לכם את השירות המקצועי ביותר לפתיחת חנות למסחר און ליין באחת הפלטפורמות הגדולות והחזקות ביותר בעולם!